koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet December 8, 2006 Ide møbler havde ikke min ting på lager..... Det er weekend.... Jeg har lyst til en øl... Nogen som har lyst til at kigge en tur forbi ???? (Tilfreds Miriam ;-)) Ved Nobeltorget/Admiralsgatan - alle er velkommen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Ide møbler havde ikke min ting på lager..... Det er weekend.... Jeg har lyst til en øl... Nogen som har lyst til at kigge en tur forbi ???? (Tilfreds Meriam ;-)) Ved Nobeltorget/Admiralsgatan - alle er velkommen... Nej men det er MIRIAM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Nej men det er MIRIAM Kun seriøse indlæg - tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Kun seriøse indlæg - tak Du bor jo lige i nærheden! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Du bor jo lige i nærheden! ;) Nemlig ;-) Kommer du over til en kold... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Det kan varmt anbefaldes at bo i nærheden af GIO og invitere ham på en øl ;-) Tak for den store opbakning... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2006 Det kan varmt anbefaldes at bo i nærheden af GIO og invitere ham på en øl ;-) Tak for den store opbakning...Tak for pils! Det er altid hyggeligt at møde nye mennesker - og det er jo ret nemt, når du nærmest bor i min baghave *gg* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites