-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2008 i hvilket område er det ?? kun i malmø??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tess 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2008 Vi er også meget interesseret i navn og telefonnummer (og referencer) til vedkommende! Tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2008 Lige denne tråd handler om vores regngøring, og jeg ved at hun ikke tager flere ind lige nu. Men syntes jeg så en anden tråd for noget tid siden, med en der tilbød sig, så til jer der kigger lige nu, prøv at søg lidt herinde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
milla 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Vores nye rengøringshjælp (som Miriam venligst har formidlet til os)' date=' vil stadig gerne have flere jobs, så sig endelig til hvis I står og mangler hjælp :) Hun tager 70 sek/timen.[/quote'] ved godt det er et stykke tid siden du har skrevet denne besked.. men vi er også meget interesserede :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fam.Hansen 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Hej Ja du må også gerne sende mig en Pm med hvor i landet hun er... *sss* K.h Lise H Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kronborg1 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 rengøringshjælp søges Hejsa Vi er en familie på 4 som har brug for hjælp ca 4 timer om ugen til forskellige rengøringsopgaver - iblandt almindelige ting men andre gange mere projektorienterede som grundrengøring eller vinduespusning. Vi søger en sød og grundig dame som overholder aftaler og som ringer hvis hun ikke kan komme. Til gengæld er vi fleksible, søde og venlige og overholder også vores aftaler. Vi søger hjælp hurtigst muligt - ring på 0045-60430525, hvis jeg ikke svarer så læg gerne en besked, jeg ringer tilbage. Vi bor i Oxie. Mvh Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites