Jump to content
plup

Rengøringshjælp tilbydes

Recommended Posts

Lige denne tråd handler om vores regngøring, og jeg ved at hun ikke tager flere ind lige nu. Men syntes jeg så en anden tråd for noget tid siden, med en der tilbød sig, så til jer der kigger lige nu, prøv at søg lidt herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vores nye rengøringshjælp (som Miriam venligst har formidlet til os)' date=' vil stadig gerne have flere jobs, så sig endelig til hvis I står og mangler hjælp :) Hun tager 70 sek/timen.[/quote'] ved godt det er et stykke tid siden du har skrevet denne besked.. men vi er også meget interesserede :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

rengøringshjælp søges Hejsa Vi er en familie på 4 som har brug for hjælp ca 4 timer om ugen til forskellige rengøringsopgaver - iblandt almindelige ting men andre gange mere projektorienterede som grundrengøring eller vinduespusning. Vi søger en sød og grundig dame som overholder aftaler og som ringer hvis hun ikke kan komme. Til gengæld er vi fleksible, søde og venlige og overholder også vores aftaler. Vi søger hjælp hurtigst muligt - ring på 0045-60430525, hvis jeg ikke svarer så læg gerne en besked, jeg ringer tilbage. Vi bor i Oxie. Mvh Christina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites