Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2007 Tror stadigvæk vores har tid hun kommer her igen på fredag, så dem som er interesseret kan sende mig en PM med et nummer, så ligger jeg en seddel til hende på fredg og får jeg hende til at ringe til jer :th2: Pris 70 sek i timen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Vi har ikke kontaktet henne endnu, og har derfor ikke aftalt noget. Vil gøre det når hun er tilbage i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Vil gøre det når hun er tilbage i Sverige. Hvor er hun da henne?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Jeg har lige talt med Mariola' date=' og lovede at siger at hun kontakter dem som har lagt besked til hende, når hun er tilbage d. 10 el. 11. Hun kan desværre ikke gøre det nu, da hun ikke har mere taletid på sit kort og jo er på ferie :)[/quote'] Ifølge Miriam, som har formidlet kontaktet, så er hun på ferie. Det var så mit eget gæt at den ferien var utenlands.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Ifølge Miriam' date=' som har formidlet kontaktet, så er hun på ferie. Det var så mit eget gæt at den ferien var utenlands..[/quote'] JANUAR! Hun kom hjem fra sin juleferie i Polen den 10. JANUAR! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Plup: Jeg er norsk, og i Norge sier vi at julen varer helt til påske! Så skal vel også juleferien gøre det? :th2: Men seriøst - hvad venter vi så på? Jeg får min kone at ringe denne uge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Plup: Jeg er norsk, og i Norge sier vi at julen varer helt til påske! Så skal vel også juleferien gøre det? :th2: Men seriøst - hvad venter vi så på? Jeg får min kone at ringe denne uge. Julen er også dejlig :th2: Kan i øvrigt se i mit pm-arkiv at jeg sendte dig en pm d. 25/2 med hendes oplysninger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tinama 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2007 interesseret Hej, vi er også meget interesseret i rengøringshjælp, kan vi evt. få hendes nummer eller kan du formidle kontakten? Mvh Tinama Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Daniel&Roseny 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2007 Jeg er meget interesseret i rengøringshjælp. Bor i Annestad, vi mangler en hjælper fra medio april? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kraemmer 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2007 Har hun stadig tid? Jeg er interesseret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2007 Er der nogle af jer der kan få fat i Mariola ??? Jeg har forsøgt at ringe ca. mill. gange, men uden resultat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2007 yes sir, vil gerne have en PM :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2007 Er der nogle af jer der kan få fat i Mariola ??? Jeg har forsøgt at ringe ca. mill. gange' date=' men uden resultat.[/quote'] Hun tager til Polen i weekenden, men kommer da til mig i morgen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2007 Hun tager til Polen i weekenden' date=' men kommer da til mig i morgen[/quote'] Og, hun var hos mig igår :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2007 Og' date=' hun var hos mig igår :th2:[/quote'] hæhæ så ikke det var en gammel besked :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stephanie Jensen 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2007 Heii Vores nye rengøringshjælp (som Miriam venligst har formidlet til os)' date=' vil stadig gerne have flere jobs, så sig endelig til hvis I står og mangler hjælp :) Hun tager 70 sek/timen.[/quote'] Heii.. Jeg vil meget gerne have et nr til hende der tilbyder rengøring. Bor i Malmø centrum. Skal bruge en hurtigst muligt. MVH Steph Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2007 Hej Jeg har sendt dig en PM. /Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2007 Mariola var her i går og sagde at hun har rigeligt arbejde i øjeblikket. Hun giver besked hvis hun igen får brug får flere jobs. vh Pilu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stephanie Jensen 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2007 Hej, Jeg hedder Stephanie Jensen og bor i Malmø C (ved Konserthuset) med min kæreste. Vi søger en ny rengøringsdame hurtigst muligt. Det er hver fredag i ca. 3-5 timer. Tidspunktet for rengøring kan ændres hvis det bliver nødvendigt. Vi taler IKKE svensk. Vi skal kunne kommunikerer på dansk eller engelsk. Hvis det har din interesse, så træffes jeg på +45 31150412 døgnet rundt. Kan også kontaktes på graff_dk@msn.com MHV Stephanie Jensen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2007 Hvad har I andre gjort, nu Mariola er stoppet ?? Hvem hjælper jer nu ?? Jeg trænger seriøst til noget rengøringshjælp:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2007 Hvad har I andre gjort, nu Mariola er stoppet ?? Hvem hjælper jer nu ?? Jeg trænger seriøst til noget rengøringshjælp:D Hmm stoppet ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2007 Hmm stoppet ? Ja, det kan så godt være hun ikke er stoppet helt, men hun fortalte at hun skulle starte på noget skole og derfor ikke havde så meget tid... Såh, hun er da ihvertfald stoppet med at komme her... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jeppemand 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2008 Rengøringshjælp, Klagshamn Hej, Skulle nogen kende nogen der er interesseret i en ugentlig rengøringsopgave i 2-3 timer så slå gerne en PM. På forhånd tak Mvh Jeppemand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
benjaminsmor 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2008 Det samme her. Bor på Bunkelfostrand. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lisa-marie 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2008 Vi ville også blive lykkelige hvis der er nogle der kender en der har lyst til at gøre rent for os. Vi bor i Oxie. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites