Jump to content
plup

Rengøringshjælp tilbydes

Recommended Posts

Tror stadigvæk vores har tid hun kommer her igen på fredag, så dem som er interesseret kan sende mig en PM med et nummer, så ligger jeg en seddel til hende på fredg og får jeg hende til at ringe til jer :th2: Pris 70 sek i timen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har lige talt med Mariola' date=' og lovede at siger at hun kontakter dem som har lagt besked til hende, når hun er tilbage d. 10 el. 11. Hun kan desværre ikke gøre det nu, da hun ikke har mere taletid på sit kort og jo er på ferie :)[/quote'] Ifølge Miriam, som har formidlet kontaktet, så er hun på ferie. Det var så mit eget gæt at den ferien var utenlands..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ifølge Miriam' date=' som har formidlet kontaktet, så er hun på ferie. Det var så mit eget gæt at den ferien var utenlands..[/quote'] JANUAR! Hun kom hjem fra sin juleferie i Polen den 10. JANUAR! :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Plup: Jeg er norsk, og i Norge sier vi at julen varer helt til påske! Så skal vel også juleferien gøre det? :th2: Men seriøst - hvad venter vi så på? Jeg får min kone at ringe denne uge.
Julen er også dejlig :th2: Kan i øvrigt se i mit pm-arkiv at jeg sendte dig en pm d. 25/2 med hendes oplysninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Heii

Vores nye rengøringshjælp (som Miriam venligst har formidlet til os)' date=' vil stadig gerne have flere jobs, så sig endelig til hvis I står og mangler hjælp :) Hun tager 70 sek/timen.[/quote'] Heii.. Jeg vil meget gerne have et nr til hende der tilbyder rengøring. Bor i Malmø centrum. Skal bruge en hurtigst muligt. MVH Steph

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, Jeg hedder Stephanie Jensen og bor i Malmø C (ved Konserthuset) med min kæreste. Vi søger en ny rengøringsdame hurtigst muligt. Det er hver fredag i ca. 3-5 timer. Tidspunktet for rengøring kan ændres hvis det bliver nødvendigt. Vi taler IKKE svensk. Vi skal kunne kommunikerer på dansk eller engelsk. Hvis det har din interesse, så træffes jeg på +45 31150412 døgnet rundt. Kan også kontaktes på graff_dk@msn.com MHV Stephanie Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites