Jump to content
plup

Rengøringshjælp tilbydes

Recommended Posts

Så skynd jer' date=' til den pris så er hun snart fuldbooket![/quote'] Tja... det er hun så åbenbart ikke... Der er kun mig der havde ringet til hende... Men, ja.. til den pris burde hun jo ikke lave andet end at gøre rent for alle os danskere !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tja... det er hun så åbenbart ikke... Der er kun mig der havde ringet til hende... Men' date=' ja.. til den pris burde hun jo ikke lave andet end at gøre rent for alle os danskere ![/quote'] Og hvad koster hun så i timen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men, hun har desværre ingen bil.... Er der iøvrigt nogle der ved hvornår hun er tilbage fra ferie ?? Min lejlighed trænger sgu til en omgang
Hun kommer da i bil til os ! :) og hun kommer hjem d. 10 jan :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ok' date=' hun fortalte mig bare at hun ikke havde bil (og, hun GIK ud til mig 1. gang hun kom.... det væltede ned med regn, så jeg gav hende naturligvis et lift hjem)[/quote'] HÆHÆ hun har snøret dig har hun :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tja... eller, hun har lånt en bil for at køre ud på landet ? Men, hvis hun har, så går det nok alligevel... 70 sek per time.... så kan jeg godt gi' et lift :th2:
Mysteriet forsætter efter d. 10 jan, om rengøringen har bil eller ej !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der iøvrigt nogle der ved hvornår hun er tilbage fra ferie ?? Min lejlighed trænger sgu til en omgang
Er også ved at være temmelig desperat, hun har kun været her én gang og jeg er allerede afhængig af hende :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
historien om de små bemærkninger - der afslører forfatterens sande jeg.... Respekt :sick:
Nu skal jeg jo hverken tale med hende, eller iøvrigt møde hende, så det er vel ligegyldigt hvad jeg kalder hende ??? Hun kigger jo bare forbi når jeg ikke er hjemme.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige talt med Mariola, og lovede at siger at hun kontakter dem som har lagt besked til hende, når hun er tilbage d. 10 el. 11. Hun kan desværre ikke gøre det nu, da hun ikke har mere taletid på sit kort og jo er på ferie :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PM's er sendt afsted. Kan i øvrigt fortælle at indtil videre har blot én, af de nu 12 jeg har sendt besked til, ringet til hende, så der er endnu håb for jer der ønsker hjælp :) Hun har lige været her og vores hjem skinner som aldrig før, jeg vil klart anbefale hende :th2:
Jeg hører også gerne nærmere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores rengøringshjælp er desværre også stoppet, så jeg vil også gerne høre nærmere. Jeg fik i øvrigt tidligere et andet nummer af Birkster i en PM, som jeg desværre er kommet til at slette. Det kunne jeg også godt bruge igen. Mvh Henrik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites