MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2006 Så skynd jer' date=' til den pris så er hun snart fuldbooket![/quote'] Tja... det er hun så åbenbart ikke... Der er kun mig der havde ringet til hende... Men, ja.. til den pris burde hun jo ikke lave andet end at gøre rent for alle os danskere ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sommerferie 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2007 Hej ! Håber ikke at hun er helt booket op endnu - jeg vil meget gerne have en PM :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2007 Tja... det er hun så åbenbart ikke... Der er kun mig der havde ringet til hende... Men' date=' ja.. til den pris burde hun jo ikke lave andet end at gøre rent for alle os danskere ![/quote'] Og hvad koster hun så i timen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2007 Og hvad koster hun så i timen? 70 svenske Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2007 70 svenske Men, hun har desværre ingen bil.... Er der iøvrigt nogle der ved hvornår hun er tilbage fra ferie ?? Min lejlighed trænger sgu til en omgang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2007 Men, hun har desværre ingen bil.... Er der iøvrigt nogle der ved hvornår hun er tilbage fra ferie ?? Min lejlighed trænger sgu til en omgang Hun kommer da i bil til os ! :) og hun kommer hjem d. 10 jan :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2007 Hun kommer da i bil til os ! :) og hun kommer hjem d. 10 jan :th2: Ok, hun fortalte mig bare at hun ikke havde bil (og, hun GIK ud til mig 1. gang hun kom.... det væltede ned med regn, så jeg gav hende naturligvis et lift hjem) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2007 Ok' date=' hun fortalte mig bare at hun ikke havde bil (og, hun GIK ud til mig 1. gang hun kom.... det væltede ned med regn, så jeg gav hende naturligvis et lift hjem)[/quote'] HÆHÆ hun har snøret dig har hun :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2007 HÆHÆ hun har snøret dig har hun :th2: Tja... eller, hun har lånt en bil for at køre ud på landet ? Men, hvis hun har, så går det nok alligevel... 70 sek per time.... så kan jeg godt gi' et lift :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2007 Tja... eller, hun har lånt en bil for at køre ud på landet ? Men, hvis hun har, så går det nok alligevel... 70 sek per time.... så kan jeg godt gi' et lift :th2: Mysteriet forsætter efter d. 10 jan, om rengøringen har bil eller ej !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2007 Mysteriet forsætter efter d. 10 jan' date=' om [i']rengøringen har bil eller ej !! Jeg har døbt hende Dimsen ... Kunne sgu ikke lige udtale hendes navn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2007 Er der iøvrigt nogle der ved hvornår hun er tilbage fra ferie ?? Min lejlighed trænger sgu til en omgang Er også ved at være temmelig desperat, hun har kun været her én gang og jeg er allerede afhængig af hende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hejsan78 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2007 Jeg har døbt hende Dimsen ... Kunne sgu ikke lige udtale hendes navn historien om de små bemærkninger - der afslører forfatterens sande jeg.... Respekt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2007 historien om de små bemærkninger - der afslører forfatterens sande jeg.... Respekt Nu skal jeg jo hverken tale med hende, eller iøvrigt møde hende, så det er vel ligegyldigt hvad jeg kalder hende ??? Hun kigger jo bare forbi når jeg ikke er hjemme..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2007 Navnet passer nu meget godt, for hun er en sød lille dims :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2007 Jeg har lige talt med Mariola, og lovede at siger at hun kontakter dem som har lagt besked til hende, når hun er tilbage d. 10 el. 11. Hun kan desværre ikke gøre det nu, da hun ikke har mere taletid på sit kort og jo er på ferie :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2007 PM sendt afsted Har sendt dig en pm *S* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
martinbo 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 PM's er sendt afsted. Kan i øvrigt fortælle at indtil videre har blot én, af de nu 12 jeg har sendt besked til, ringet til hende, så der er endnu håb for jer der ønsker hjælp :) Hun har lige været her og vores hjem skinner som aldrig før, jeg vil klart anbefale hende :th2: Jeg hører også gerne nærmere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ATECH2 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2007 Og jatak - vi vil også gerne høre nærmere, send gerne en PM. 10000000 tak på forhånd! Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anna 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2007 Det lyder meget interessant med den rengøringshjælp. Send venligst en PM til mig også... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
henke 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2007 Vores rengøringshjælp er desværre også stoppet, så jeg vil også gerne høre nærmere. Jeg fik i øvrigt tidligere et andet nummer af Birkster i en PM, som jeg desværre er kommet til at slette. Det kunne jeg også godt bruge igen. Mvh Henrik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
moon 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Sos Sos Hej Hjælp Jeg bor i oxie og jeg vil meget gerne have rengøringshjælp. Er mor og arbejder i DK. Har ikke tid til rengøring hjælp. Tlf. +4531240412:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2007 jeg modtager også gerne en PM, har en villa i Bunkeflostrand der behøver lite regelmæssig shine. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Linea 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2007 Vi har også brug for rengøring evt. hver 2 - måske hver - fredag ca. 3 timer. Vi bor i Vellinge. Send meget gerne pm //Linea Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2007 Er der nogle som stadigvæk mangler rengørings hjælp? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites