plup 10 Anmeld indhold Skrevet December 8, 2006 Vores nye rengøringshjælp (som Miriam venligst har formidlet til os), vil stadig gerne have flere jobs, så sig endelig til hvis I står og mangler hjælp :) Hun tager 70 sek/timen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Vores nye rengøringshjælp (som Miriam venligst har formidlet til os)' date=' vil stadig gerne have flere jobs, så sig endelig til hvis I står og mangler hjælp :)[/quote'] Hvilket område ? Og, pris ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Hvilket område ? Og' date=' pris ?[/quote'] Har sendt dig en PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Vores nye rengøringshjælp (som Miriam venligst har formidlet til os)' date=' vil stadig gerne have flere jobs, så sig endelig til hvis I står og mangler hjælp :)[/quote'] Haløj, vi kunne også godt tænke os at høre omkring pris, m.m. Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Haløj, vi kunne også godt tænke os at høre omkring pris, m.m. Mvh Alex PM sendt afsted Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 du må gerne sende en PM til os :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Og til mig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MKE 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2006 PM sendt afsted Et dumt spørgsmål; hvad er en "PM"? MKE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MKE 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2006 Et dumt spørgsmål; hvad er en "PM"? MKE Ups... PM = Privat meddelelse. Sorry. MKE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bullet-BP 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2006 Hej, Du må meget gerne sende en PM denne vej også :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2006 Vores nye rengøringshjælp (som Miriam venligst har formidlet til os)' date=' vil stadig gerne have flere jobs, så sig endelig til hvis I står og mangler hjælp :)[/quote'] Også gerne en PM til mig - mange tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2006 Osse mig, tak:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2006 PM's er sendt afsted. Kan i øvrigt fortælle at indtil videre har blot én, af de nu 12 jeg har sendt besked til, ringet til hende, så der er endnu håb for jer der ønsker hjælp :) Hun har lige været her og vores hjem skinner som aldrig før, jeg vil klart anbefale hende :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Søssan 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2006 Hej Plup Jeg vil også gerne lige høre om priser osv.:) Hilsner Søssan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomasha 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2006 Og denne vej :) Thomas Haugaard Jensen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2006 :) Thomas Haugaard Jensen Fuldstændig offtopic... Faldt over dette i din info, Thomasha: Alder: 31 Biography: 30 år gammel og bor sammen med min kæreste Charlotte. Arbejder som økonom i Handelsbanken - hvor gammel er du...? :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 Hvis der er flere som mangler en rengøring, har jeg også en kontakt. Bare send mig en PM :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denizu 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 hej jeg vil også gerne høre om priser osv, tak, hej hej Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jeppemand 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2006 Jeg er yderst interesseret. Send en PM med pris og tider vedkomne kan arbejde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2006 PM'er afsendt. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2006 Hvis der er flere som mangler en rengøring, har jeg også en kontakt. Bare send mig en PM :-) Jeg bruger Birksters rengøringkontakt - fungerer glimrende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2006 Jeg ved at Plup's (og nu min) rengøringshjælp ikke har modtaget andre end mit opkald ! Hun vil stadig gerne hjælpe flere, men tager lørdag på en lang juleferie. Hun er tilbage i januar. Men, ellers kan jeg godt anbefale hende :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2006 Er der nogen af alle disse fremragende rengøringsfolk der også gør rent i Vellinge, eller skal det være indenfor ringvejen?? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2006 Jeg vil bare lige for en orden skyld meddele, at jeg stadig er interesseret, og jeg skal nok ringe til hende, men har susende travl lige nu, så det må blive, efter juleferien. Tak for henvisningen, Plup. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2006 Vores nye rengøringshjælp (som Miriam venligst har formidlet til os)' date=' vil stadig gerne have flere jobs, så sig endelig til hvis I står og mangler hjælp :) Hun tager 70 sek/timen.[/quote'] Ville bare lige sige at vi også er glade for hende :) men ellers havde vi nok ike anbefalet hende :th2: Så skynd jer, til den pris så er hun snart fuldbooket! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites