Jump to content
plup

Rengøringshjælp tilbydes

Recommended Posts

Vores nye rengøringshjælp (som Miriam venligst har formidlet til os)' date=' vil stadig gerne have flere jobs, så sig endelig til hvis I står og mangler hjælp :)[/quote'] Haløj, vi kunne også godt tænke os at høre omkring pris, m.m. Mvh Alex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vores nye rengøringshjælp (som Miriam venligst har formidlet til os)' date=' vil stadig gerne have flere jobs, så sig endelig til hvis I står og mangler hjælp :)[/quote'] Også gerne en PM til mig - mange tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

PM's er sendt afsted. Kan i øvrigt fortælle at indtil videre har blot én, af de nu 12 jeg har sendt besked til, ringet til hende, så der er endnu håb for jer der ønsker hjælp :) Hun har lige været her og vores hjem skinner som aldrig før, jeg vil klart anbefale hende :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil bare lige for en orden skyld meddele, at jeg stadig er interesseret, og jeg skal nok ringe til hende, men har susende travl lige nu, så det må blive, efter juleferien. Tak for henvisningen, Plup.:thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vores nye rengøringshjælp (som Miriam venligst har formidlet til os)' date=' vil stadig gerne have flere jobs, så sig endelig til hvis I står og mangler hjælp :) Hun tager 70 sek/timen.[/quote'] Ville bare lige sige at vi også er glade for hende :) men ellers havde vi nok ike anbefalet hende :th2: Så skynd jer, til den pris så er hun snart fuldbooket!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites