Jump to content
rasmusrene

3 Sverige eller 3 Danmark??

Recommended Posts

Guest Supermule

Har lige modtaget den nye bekræftelse og godkendt den.... De skulle gerne afsendes så hurtigt som muligt!!

Ja, lad os nu lige vente til det har været igennem godkendelses processen derinde :-) Men jeg glæder mig til at høre når i har modtaget dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan IKKE overføre et allerede eksisterende abonnement (som man har fået f.eks. en søster til at lægge navn til) til en selv - også selvom det allerede er dig der betaler via PBS. Man kan/skal derimod oprette et nyt nummer med tilhørende abonnement med adresse i Sverige, bare man med det samme opretter en PBS-aftale. :fight:3 Sikke noget gøgl... Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det er ligesom i brobizz'en.....:lol:

Man kan IKKE overføre et allerede eksisterende abonnement (som man har fået f.eks. en søster til at lægge navn til) til en selv - også selvom det allerede er dig der betaler via PBS. Man kan/skal derimod oprette et nyt nummer med tilhørende abonnement med adresse i Sverige, bare man med det samme opretter en PBS-aftale. :fight:3 Sikke noget gøgl... Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har lige modtaget den nye bekræftelse og godkendt den.... De skulle gerne afsendes så hurtigt som muligt!!
Det er selve oprettelsen den skal igennem (ikke noget man som knd. har indflydelse på) - Men lad os for gudsskyld håbe de er på vej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Hva mener du med det??? De nye kontrakter er modtaget med detajler og kundelogin til 3.....Er det ikke oprettelse nok???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter at ha læst disse 7 sider igennem, bliver jeg lidt sur, da jeg for en måned siden måtte oprette et dansk 3 abonnement igennem en dansker. Dengang var jeg inde i 2 forretninger hvor jeg blev afvist pga jeg havde adresse i sverige.. men alligvel kan det så lade sig gøre! den sag ville jeg sgu gå videre med!! :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ja man skal åbenbart ring til 3danmark og ikke gå ind i en forretninger :rolleye: for at få et abonnementet. mvh ann
Altså nu har jeg snakket med adskillige folk inde fra 3 efterhånden og har endnu ikke snakket med nogen der har sagt at man kunne oprette abb. når man bor i sverige!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Altså nu har jeg snakket med adskillige folk inde fra 3 efterhånden og har endnu ikke snakket med nogen der har sagt at man kunne oprette abb. når man bor i sverige!
Efter hvad rygterne siger, skulle det også være rimeligt nyt!! Tror Pia bliver glad for alle de kunder hun får herinde fra :-) Ring til deres Telesalg på 70313333 - de kan lave det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Efter at ha læst disse 7 sider igennem, bliver jeg lidt sur, da jeg for en måned siden måtte oprette et dansk 3 abonnement igennem en dansker. Dengang var jeg inde i 2 forretninger hvor jeg blev afvist pga jeg havde adresse i sverige.. men alligvel kan det så lade sig gøre! den sag ville jeg sgu gå videre med!! :mad:
Hej Kasper 3 har gennem længere tid arbejdet med at løse kreditværdighedsproblematikken. Det har skabt en del problemer men de er nu kommet op med en løsning der burde holde. Jeg har talt med dem for 2 uger siden, og fået positiv tilbagemelding idag om at de har løst problemet. Så du er blevet oplyst korrekt da du forhørte dig i butikken. Jeg tror dog ikke på liverpool's kontakt har styr på reglerne hvis jeg skal være ærlig.... jeg har fået en længere udredning pr mail idag og det er ikke sådan ligetil at oprette. At det så ofte kan lade sig gøre alligevel er en helt anden sag...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal have alt på skrift inde fra 3. Havde mht den problematik som skrev om tidligere i denne tråd, ringet ind endnu engang til 3 Sv. Denne gang for at opsige mit abonnement. Hvor han i starten sige at selvfølgelig kan man godt ringe gratis fra en svensk 3 mobil til en dansk 3 mobil. Og på et tidspunkt skal han lige checke med sin chef. 15 min senere, ændrer han sin udtagelse. Hvordan kan de regne med at kunderne skal kunne deres regler. Når de ikke har en SKID styr på det selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bestilte for ca 2 uger siden 2 mobiler af Pia, da jeg stadig ik har modtaget dem. Besluttede jeg mig for at ringe ud til Fields's 3 butik. Der snakkede jeg med en der hedder Kasper, og han sagde at det kunne han da sagtens ordne. Så 2 timer stod jeg med 2 mobiler med abb i hånden. Så hvis i vil spare tid, så kør ud til Fields og snak med Kasper, ellers ring til butikken på 70314098 og spørg efter ham. Så nu er min aftale med Pia blevet anulleret, så det er helt perfekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites