koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Hun kunne ikke forstå vi havde problemer med det her...... he he, hun er nok ny i deres salgs afdeling ;-) Eller hvem ved, måske de har lyttede til os.... Lad os håbe det bedste... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Har lige modtaget den nye bekræftelse og godkendt den.... De skulle gerne afsendes så hurtigt som muligt!! Ja, lad os nu lige vente til det har været igennem godkendelses processen derinde :-) Men jeg glæder mig til at høre når i har modtaget dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tykkedyr 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Man kan IKKE overføre et allerede eksisterende abonnement (som man har fået f.eks. en søster til at lægge navn til) til en selv - også selvom det allerede er dig der betaler via PBS. Man kan/skal derimod oprette et nyt nummer med tilhørende abonnement med adresse i Sverige, bare man med det samme opretter en PBS-aftale. 3 Sikke noget gøgl... Mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Det er ligesom i brobizz'en.....Man kan IKKE overføre et allerede eksisterende abonnement (som man har fået f.eks. en søster til at lægge navn til) til en selv - også selvom det allerede er dig der betaler via PBS. Man kan/skal derimod oprette et nyt nummer med tilhørende abonnement med adresse i Sverige, bare man med det samme opretter en PBS-aftale. 3 Sikke noget gøgl... Mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Har lige modtaget den nye bekræftelse og godkendt den.... De skulle gerne afsendes så hurtigt som muligt!! Det er selve oprettelsen den skal igennem (ikke noget man som knd. har indflydelse på) - Men lad os for gudsskyld håbe de er på vej Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Hva mener du med det??? De nye kontrakter er modtaget med detajler og kundelogin til 3.....Er det ikke oprettelse nok??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kasper_Pedersen 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Efter at ha læst disse 7 sider igennem, bliver jeg lidt sur, da jeg for en måned siden måtte oprette et dansk 3 abonnement igennem en dansker. Dengang var jeg inde i 2 forretninger hvor jeg blev afvist pga jeg havde adresse i sverige.. men alligvel kan det så lade sig gøre! den sag ville jeg sgu gå videre med!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 ja man skal åbenbart ring til 3danmark og ikke gå ind i en forretninger for at få et abonnementet. mvh ann Altså nu har jeg snakket med adskillige folk inde fra 3 efterhånden og har endnu ikke snakket med nogen der har sagt at man kunne oprette abb. når man bor i sverige! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Altså nu har jeg snakket med adskillige folk inde fra 3 efterhånden og har endnu ikke snakket med nogen der har sagt at man kunne oprette abb. når man bor i sverige! Efter hvad rygterne siger, skulle det også være rimeligt nyt!! Tror Pia bliver glad for alle de kunder hun får herinde fra :-) Ring til deres Telesalg på 70313333 - de kan lave det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Efter hvad rygterne siger, skulle det også være rimeligt nyt!! Alt er relativt... Jeg startede abonnementet for 2½ år siden :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Alt er relativt... Jeg startede abonnementet for 2½ år siden :th2: Okay, det var bestemt ikke den interne politik på det tidspunkt at man oprettede abo. for folk med adresse i sverige :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Efter at ha læst disse 7 sider igennem, bliver jeg lidt sur, da jeg for en måned siden måtte oprette et dansk 3 abonnement igennem en dansker. Dengang var jeg inde i 2 forretninger hvor jeg blev afvist pga jeg havde adresse i sverige.. men alligvel kan det så lade sig gøre! den sag ville jeg sgu gå videre med!! Hej Kasper 3 har gennem længere tid arbejdet med at løse kreditværdighedsproblematikken. Det har skabt en del problemer men de er nu kommet op med en løsning der burde holde. Jeg har talt med dem for 2 uger siden, og fået positiv tilbagemelding idag om at de har løst problemet. Så du er blevet oplyst korrekt da du forhørte dig i butikken. Jeg tror dog ikke på liverpool's kontakt har styr på reglerne hvis jeg skal være ærlig.... jeg har fået en længere udredning pr mail idag og det er ikke sådan ligetil at oprette. At det så ofte kan lade sig gøre alligevel er en helt anden sag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2007 Man skal have alt på skrift inde fra 3. Havde mht den problematik som skrev om tidligere i denne tråd, ringet ind endnu engang til 3 Sv. Denne gang for at opsige mit abonnement. Hvor han i starten sige at selvfølgelig kan man godt ringe gratis fra en svensk 3 mobil til en dansk 3 mobil. Og på et tidspunkt skal han lige checke med sin chef. 15 min senere, ændrer han sin udtagelse. Hvordan kan de regne med at kunderne skal kunne deres regler. Når de ikke har en SKID styr på det selv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kraemmer 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2007 Har I set dette link? http://privat.3.dk/abonnement/priser/Billig-takst-i-Sverige/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2007 http://privat.3.dk/abonnement/priser/Billig-takst-i-Sverige/ Ja, det er jo netop derfor folk stadig er kunder (selvom nogle er utilfredse) - netop fordi 3 tilbyder den service :-) Det som der tidligere har været problamatik om, er oprettelsen af disse, når man er flyttede til sverige.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 Jeg bestilte for ca 2 uger siden 2 mobiler af Pia, da jeg stadig ik har modtaget dem. Besluttede jeg mig for at ringe ud til Fields's 3 butik. Der snakkede jeg med en der hedder Kasper, og han sagde at det kunne han da sagtens ordne. Så 2 timer stod jeg med 2 mobiler med abb i hånden. Så hvis i vil spare tid, så kør ud til Fields og snak med Kasper, ellers ring til butikken på 70314098 og spørg efter ham. Så nu er min aftale med Pia blevet anulleret, så det er helt perfekt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Louens 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2007 Også gerne PM til mig også Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites