Jump to content
rasmusrene

3 Sverige eller 3 Danmark??

Recommended Posts

det kan godt lad sig gøre at får et 3 abonnementet selv om jeg bor i sverige og ikke har nogel de kan sende regning til i danmark. men man skal have et bankkonto i danmark:th2: og muligvis betaler over pbs. mvh ann
Det med kontoen er afgørende - så er der ingen problemer. Har selv sådan et abonnement. Så man kan vist bare ringe til 3 og bede om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeg er lige blevet ringet op fra 3 i danmark og det kan godt lad sig gøre at får et 3 abonnementet selv om jeg bor i sverige og ikke har nogel de kan sende regning til i danmark. men man skal have et bankkonto i danmark:th2: og muligvis betaler over pbs. mvh ann
Det fik du på skrift til os andre, ikk' /Rune

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest liverpool

nej men jeg har nr til hende jeg blev ringet op af :th2: og hun er super sød. hun sage at det ikke var et problem hvis man har dansk bank.(har fået det at vide af 2 person hos 3) og jeg har fået en mail med kontrakt mvh ann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nej men jeg har nr til hende jeg blev ringet op af :th2: og hun er super sød. hun sage at det ikke var et problem hvis man har dansk bank. mvh ann
Halløjsa, det må du gerne maile mig, for så behøver mit nummer ikke stå i nogen andres navn mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest liverpool

hej Thomas har sendt dig en pm hun heder pia og er super sød. jeg talt med hende i fredags men da viste hun ikke om det kunne lad sig gøre men hun vil undersøg det og ringe tilbage . det gjort hun så i dag. hun sage bare at man skal have en dansk konto. hun har sent en mail mvh ann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Og jeg vil gerne ha' en også......... Det ville være super om vi kunne skifte til 3....

hej Rune jeg har sendt dig en pm:D mvh ann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Den hér udvikling skal blive spændende at følge...:D :th2:
Ja man tror det er for godt til at være sandt. Men jeg har gennem foreningen faktisk fået det bekræftet direkte fra en salgschef i 3. Jeg har også et direkte nummer til den "rigtige" afdeling samt en beskrivelse af den løsning de har fundet frem til. Jeg vurderer umiddelbart ikke det er noget de kender til i 3 butikkerne.... pm eller trh snabela oresundsborger.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
hej Thomas har sendt dig en pm hun heder pia og er super sød. jeg talt med hende i fredags men da viste hun ikke om det kunne lad sig gøre men hun vil undersøg det og ringe tilbage . det gjort hun så i dag. hun sage bare at man skal have en dansk konto. hun har sent en mail mvh ann
Det kræver lidt mere end en dansk konto.... og arbejdsgangen er lidt tung så man skal ikke forvente bare at kunne troppe op i en butik og få det ordnet med det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hej thomas har lige sent dig en pm:th2: pia er på arbejde har skrev og advare hende om at jeg har givet hends nr væk, det blev hun kun glad for:lol: mvh ann
Hvem ville ikke blive det hvis de var på provision :th2: Glæder mig til at høre at vi har en med simkort osv. der er køre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det har jeg.....Har lige bestilt 3 stks 6288'ere med tilhørende numre.....Venter lige på en opdateret ordrebekræftelse og så er de bestilt. Hun kunne ikke forstå vi havde problemer med det her......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det har jeg.....Har lige bestilt 3 stks 6288'ere med tilhørende numre.....Venter lige på en opdateret ordrebekræftelse og så er de bestilt. Hun kunne ikke forstå vi havde problemer med det her......
Ja, lad os nu lige vente til det har været igennem godkendelses processen derinde :-) Men jeg glæder mig til at høre når i har modtaget dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites