jpc 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 det kan godt lad sig gøre at får et 3 abonnementet selv om jeg bor i sverige og ikke har nogel de kan sende regning til i danmark. men man skal have et bankkonto i danmark:th2: og muligvis betaler over pbs. mvh ann Det med kontoen er afgørende - så er der ingen problemer. Har selv sådan et abonnement. Så man kan vist bare ringe til 3 og bede om det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
runel 0 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 jeg er lige blevet ringet op fra 3 i danmark og det kan godt lad sig gøre at får et 3 abonnementet selv om jeg bor i sverige og ikke har nogel de kan sende regning til i danmark. men man skal have et bankkonto i danmark:th2: og muligvis betaler over pbs. mvh ann Det fik du på skrift til os andre, ikk' /Rune Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest liverpool Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 nej men jeg har nr til hende jeg blev ringet op af :th2: og hun er super sød. hun sage at det ikke var et problem hvis man har dansk bank.(har fået det at vide af 2 person hos 3) og jeg har fået en mail med kontrakt mvh ann Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
runel 0 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 nej men jeg har nr til hende jeg blev ringet op af :th2: og hun er super sød. hun sage at det ikke var et problem hvis man har dansk bank. mvh ann Halløjsa, det må du gerne maile mig, for så behøver mit nummer ikke stå i nogen andres navn mere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest liverpool Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 hej Rune jeg har sendt dig en pm:D mvh ann Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 Den hér udvikling skal blive spændende at følge...:D :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 hej Rune jeg har sendt dig en pm:D mvh ann Ja tak også gerne til mig, det lyder sku lidt for godt til at være sandt, og har hun sendt en mail til dig står hendes navn vel også deri? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest liverpool Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 hej Thomas har sendt dig en pm hun heder pia og er super sød. jeg talt med hende i fredags men da viste hun ikke om det kunne lad sig gøre men hun vil undersøg det og ringe tilbage . det gjort hun så i dag. hun sage bare at man skal have en dansk konto. hun har sent en mail mvh ann Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 Faldt over denne info på 3´s hjemmeside... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 Og jeg vil gerne ha' en også......... Det ville være super om vi kunne skifte til 3.... hej Rune jeg har sendt dig en pm:D mvh ann Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest liverpool Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 hej brian har sendt dig en pm:D mvh ann Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 M2, også mig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest liverpool Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 hej Bjarne har lige sendt dig en pm:th2: mvh ann Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Den hér udvikling skal blive spændende at følge...:D :th2: Ja man tror det er for godt til at være sandt. Men jeg har gennem foreningen faktisk fået det bekræftet direkte fra en salgschef i 3. Jeg har også et direkte nummer til den "rigtige" afdeling samt en beskrivelse af den løsning de har fundet frem til. Jeg vurderer umiddelbart ikke det er noget de kender til i 3 butikkerne.... pm eller trh snabela oresundsborger.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 hej Thomas har sendt dig en pm hun heder pia og er super sød. jeg talt med hende i fredags men da viste hun ikke om det kunne lad sig gøre men hun vil undersøg det og ringe tilbage . det gjort hun så i dag. hun sage bare at man skal have en dansk konto. hun har sent en mail mvh ann Det kræver lidt mere end en dansk konto.... og arbejdsgangen er lidt tung så man skal ikke forvente bare at kunne troppe op i en butik og få det ordnet med det samme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Jeg kunne da også godt tænke mig denne mail. At@comx.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Og gerne PM til mig også :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest liverpool Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 hej pulp har sendt dig hendes nr mvh ann Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest liverpool Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 hej Raveie har sendt dig en pm mvh ann Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Hej Ann Har ik modtaget noget fra dig Mvh Allan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomasha 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Jeg vil også meget gerne modtage nummeret til Pia:-) Har lige været nede i en 3 butik og de kendte stadig ikke til det. Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 hej thomas har lige sent dig en pm:th2: pia er på arbejde har skrev og advare hende om at jeg har givet hends nr væk, det blev hun kun glad for:lol: mvh ann Hvem ville ikke blive det hvis de var på provision :th2: Glæder mig til at høre at vi har en med simkort osv. der er køre! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Har nu ringet til hende et par gange uden held og har derefter snakket med et par stykker inde hos 3 og de siger alle at det kan man ikke!!! Venter spændt på at høre nogen der har haft heldet med sig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Det har jeg.....Har lige bestilt 3 stks 6288'ere med tilhørende numre.....Venter lige på en opdateret ordrebekræftelse og så er de bestilt. Hun kunne ikke forstå vi havde problemer med det her...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Det har jeg.....Har lige bestilt 3 stks 6288'ere med tilhørende numre.....Venter lige på en opdateret ordrebekræftelse og så er de bestilt. Hun kunne ikke forstå vi havde problemer med det her...... Ja, lad os nu lige vente til det har været igennem godkendelses processen derinde :-) Men jeg glæder mig til at høre når i har modtaget dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites