JonasN 10 Anmeld indhold Skrevet December 6, 2006 Hej! En enkel fråga som säkert alla vet svaret på? Utom jag... Hur lång tid tar det att få sitt CPR-nummer? Hur lång tid tar det att få skattekort? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2006 Hej! En enkel fråga som säkert alla vet svaret på? Utom jag... Hur lång tid tar det att få sitt CPR-nummer? Hur lång tid tar det att få skattekort? Dansk eller Svensk? dansk peljetr man få med det samme, men svensk tja tager lige fra en time til 3 uge mener jeg har hørt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JonasN 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2006 Så klart... ...menar jag danskt CPR och danskt skattekort. Förlåt om jag var otydlig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2006 ...menar jag danskt CPR och danskt skattekort. Förlåt om jag var otydlig. dansk cpr. du skal henvende dig i den kommune som du flytte til (typisk) receptionen og spørge efter folkeregister. der udfylder man en blanket og man kan få sit cpr med det samme, men sygesikring bliver nok send med posten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2006 Ja, Dansk CPR NR plejer at gå ret hurtigt, har selv en svensk ven som skulle flytte til Danmark, da han var nede for at få CPR NR, sagde de til ham.. Det kommer altså nok til at lidt tid, ved ikke om du har tid at vente på det, er det noget som haster? Hvor mange uger snakker vi om? - spurgte han Uger?! , nej nej, altså 15-20 minutter... var svaret. Det er da lidt sjovt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bjørn.se 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2011 Jeg snakkede med skat.dk for 2 uger siden og de bad mig fylde i et blankett på nettet, print den ud og scanne den derefter og sende den ind med en email, sammen med kopi på mit pas og kørekort. Jeg synes det har gået lang tid nu og jeg snakkede også med en dame på skat i torsdags der fortalte mig at den var igang og at hun vil rykke lidt i den. Jeg er lidt forbavset over den tid der er gået og kan ikke få noget svar om noget der er galt. Vad kan ske her? Har de ikke mulighed at få mig at vide vorfor det tager tid? Eller er der mange der søger danskt cpr-nummer lige nu? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2011 Tror måske ikke at det er rette forum at spörge i, de fleste herinde har jo et DK cpr nr! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2011 Tror måske ikke at det er rette forum at spörge i' date=' de fleste herinde har jo et DK cpr nr![/quote'] Det er vel lige så ret forum, som når vi danskere spørger hvor lang tid det tager at få svensk personnnummer :) Begge dele er relevante for Øresundsintegrationen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2011 Det er vel lige så ret forum' date=' som når vi danskere spørger hvor lang tid det tager at få svensk personnnummer :) Begge dele er relevante for Øresundsintegrationen :)[/quote'] Jaja, men chancen for at lige finde en der ved det, er altså ikke lige så stor som hvis det havde väret et Svensk person nr... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites