vero 10 Anmeld indhold Skrevet December 3, 2006 Hej! Er det noen som vet hvor det er billigst å handle av disse to forretninger? Vi har handlet i Willys, men har hørt at Citygross også er billig. Noen som vet? Mvh Vero:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2006 Hej Jeg har handlet meget i willys og er fan :-) Citigross er en lille smule dyrere. Det er dog ikke ret meget. Citigross har til gengæld et noget større udvalg Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret December 3, 2006 AG Favör er näste lige så billig som Villys. Hvor findes de i Malmö? Vi flytter her fra lund og til Malmö om 2-3 mdr. så det vil väre rart at vide. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vero 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2006 Willys AG Favör er näste lige så billig som Villys. Hvor findes de i Malmö? Vi flytter her fra lund og til Malmö om 2-3 mdr. så det vil väre rart at vide. Vi handler på Willys som ligger på Celsiusgatan 38 i Malmø, men det ligger også en i Limhamn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2006 Ligger også en i Vellinge - skulle man forvilde sig ned på sletten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2006 AG Favör er näste lige så billig som Villys. Hvor findes de i Malmö? Vi flytter her fra lund og til Malmö om 2-3 mdr. så det vil väre rart at vide. Hvorfor flytter man fra Lund til malmø? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2006 AG Favör er näste lige så billig som Villys. Hvor findes de i Malmö? Vi flytter her fra lund og til Malmö om 2-3 mdr. så det vil väre rart at vide. Ved ikke om der er forskel på AG's? Men har da en AG's liggende lige ved siden af hvor jeg bor. Hjørnet af Lantmannagatan og Ystadsvägen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2006 Vi handler mest i willys katrinelund. Dog er det bedst om morgen eller senere på aften. Det er ikke et sted man skal komme kl 17-18 efter 1 liter mælk. Folk handler stort om vognene er overfyldte på det tidspunkt Lidl har faktisk gode priser, og jeg synes deres varere er blevet "pænere" speciet det grønne, og der er ikke så mange folk.... ( nu taler jeg om den ved jet på sallerupsvägen i rundellen ) Ellers er der jo altid Netto ved katrup på vej hjem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites