Jump to content
tommy_h

2. Møde i Øresunds gruppen.

Recommended Posts

Jeg forstår ikke helt, hvorfor MC-pendlere er utilfredse? (og i det her tilfælde er det nok fordi jeg ikke VED hvorfor?) Jeg var hos min revisor i dag - han sad med en eller anden bibel 2006 fra .. SKAT vil jeg tro... Og der stod da, at MC-folket også får fradrag på broen?
Nu har du godt nok fået lidt svar, men ellers kan du også söge i andre tråde og läse om nogle af vores fantastiske oplevelser:sick: Der skal ikke mange ture gennem betalingsanlägget til för end man synes man er til grin :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Øresundsbroen må da komme ud på dybt vand hvis de skal redegøre for månedsprisen for en mc/bil pendler. Har de kommenteret på dette nogensinde ? :rolleyes:
Ja, det har de. Vi har rejst problemet for dem for lang tid siden (mener første gang var i 2004) og deres argument er at der ikke er nok der pendler på mc til at det kan betale sig at lave et sådan produkt. Vores svar, har så været dette spørgsmål: "Hvorfor tror I at folk ikke pendler på mc ?. Kan det ha' noget med prisen at gøre ?" Det har vi ALDRIG fået svar på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Peter, Jeg kan godt forstå du er nysgerrig, det er der mange der er. Det er også derfor jeg ved at der arbejdes på et referat som kan imødekomme folks nysgerrighed. Dog vil jeg ikke love noget før senere idag eller i morgen. Jeg er ikke en af dem der var med til mødet, men jeg ved at de har haft en positiv dialog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites