Jump to content
Guest Trine

Hey JENS DU HAR GLEMT GIO!

Recommended Posts

Holdet er dog ikke helt komplet endnu. Der mangler endnu et par stykker af det, som direktøren kalder radiokapaciteter. - Det er dem, der kan lave vedkommende radio, siger den tidligere politiker videre.
Oversættes til: Alle de sjove og søde er ansat. Nu mangler vi bare et par stykker der kan noget. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Klippet fra artiklen: Administrerende direktør for TV 2 Radio Jens Rode er ikke i tvivl. Han har - i al ubeskedenhed - samlet historiens bedste radiohold Jeg må sgu sige at jeg vil give manden ret. Troede ellers aldrig jeg skulle være enig med Jens Rohde om noget som helst. ... Men, jeg tror sgu jeg tuner ind på kanalen :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det glæder mig. Fra d. 4 december og en måned frem arbejder vi igennem på at få studierne op at spille - og ca 1 februar er der premiere. Og jeg kan godt love jer at der bliver stilet højt. Fra maskin-rummet leverer vi vores ypperste - og det satser programafdelingen også på. Kort sagt: jeg glæder mig! :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det glæder mig. Fra d. 4 december og en måned frem arbejder vi igennem på at få studierne op at spille - og ca 1 februar er der premiere. Og jeg kan godt love jer at der bliver stilet højt. Fra maskin-rummet leverer vi vores ypperste - og det satser programafdelingen også på. Kort sagt: jeg glæder mig! :thumbup:
Bare det ikke bliver en gang gøgl og gejl ala alle andre reklame financerede stationer... hvis det sker, så er jeg tilbage på P3...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare det ikke bliver en gang gøgl og gejl ala alle andre reklame financerede stationer... hvis det sker' date=' så er jeg tilbage på P3...[/quote']P3!?...har de stadig folk tilbage? ;) Ej...jeg forstår dig. Men reklamerne slipper du ikke for - præcis som på TV2.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
P3!?...har de stadig folk tilbage? ;) Ej...jeg forstår dig. Men reklamerne slipper du ikke for - præcis som på TV2.
Jaja... men, gider ikke høre de der dyyyybe stemmer (men, I har ansat Madvig :sick: ) ... du ved...Voice kører det lort hele tiden... Så hellere P3 selvom deres værter ikke er kendte fra tv ... øh.... ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jaja... men' date=' gider ikke høre de der dyyyybe stemmer (men, I har ansat Madvig :sick: ) ... du ved...Voice kører det lort hele tiden... Så hellere P3 selvom deres værter ikke er kendte fra tv ... øh.... ???[/quote']Nu kan jeg jo sagtens palavre herfra og til juleaften...men Madvig er en musikviden-kapacitet af rang, og en super-herlig fyr. Men ja - enten elsker man ham eller også hader man ham. Men jeg tror godt jeg véd hvad tøserne synes om ham....:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu kan jeg jo sagtens palavre herfra og til juleaften...men Madvig er en musikviden-kapacitet af rang' date=' og en super-herlig fyr. Men ja - enten elsker man ham eller også hader man ham. Men jeg tror godt jeg véd hvad tøserne synes om ham....:laugh:[/quote'] Jamen, hans programmer er fede nok.. Men, på DR er hans stemme jo brugt til ALT !!!! Alle deres jingler er lavet af Madvig... hver en eneste

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen' date=' hans programmer er fede nok.. Men, på DR er hans stemme jo brugt til ALT !!!! Alle deres jingler er lavet af Madvig... hver en eneste[/quote']Ja...Thomas og Lisbeth er station-voices på P3. Måske ikke P3´s fedeste træk, når de begge samtidig lavede radio. Men sådan er der så meget.... Nu skal vi have sparket gang i god kommerciel radio i Danmark, så vi kan få gamle dages skod-lokalradio begravet, og få Hollandske/Britiske/osv. tilstande, hvor der rent faktisk er lyttere og penge i at være i branchen. Seriøsiteten og troværdigheden skal bygges op - og det bliver en tung opgave i stokkonservative Danmark. Men vi mener det kan lykkes - ellers gjorde vi ikke et forsøg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
P3!?...har de stadig folk tilbage? ;)
Har været storbruger af p3 da alle arbejdsbyggepladser også kørte med stationen. Men der gik for meget Nick & Gay og andet spildtids Jokerrap i den. Og de sidste 5år har jeg ikke hørt det, og arbejdspladserne jeg nu kommer på har også så stille listet stationen over skulderen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare det ikke bliver en gang gøgl og gejl ala alle andre reklame financerede stationer... hvis det sker' date=' så er jeg tilbage på P3...[/quote'] Næh.. Selv P3 er blevet trættende.. der er ikke andre alternativer tilbage end P1.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg glæder mig sq til der kommer et alternativ til P3. Forhåbentlig kan de finde ud af at lave netradio der virker' date=' for det styrer DR da slet ikke:mad:[/quote']Uddyb gerne yderligere - jeg er glad for meninger og inputs (jeps...jeg sidder ret tæt på emnet "netradio") :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uddyb gerne yderligere - jeg er glad for meninger og inputs (jeps...jeg sidder ret tæt på emnet "netradio") :th2:
Deres stream går tit ned. Det er kun en 3-5 sekunder ad gangen. Men i dag gik den på et tidspunkt ned hvert 10. minut. Så går der altså ikke længe før man ikke kan holde det ud og tyger til en anden webradio eller sin egen musik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Deres stream går tit ned. Det er kun en 3-5 sekunder ad gangen. Men i dag gik den på et tidspunkt ned hvert 10. minut. Så går der altså ikke længe før man ikke kan holde det ud og tyger til en anden webradio eller sin egen musik.
Præcis. Og så snøvler og hakker den fordi streamen er ujævn. Jeg har aldrig hørt dette på andre netradioer, men jeg er sikker på det er fordi der er for mange brugere på. Jeg sidder med 8 mbit herhjemme og 6 mbit på arbjedet, så det burde ikke være her problemet ligger. En gang imellem får jeg nok og skifter til 100 fm og så er der ingen probs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener at huske at DR´s netradio tilbyder folk at bruge Octoshape-plugin første gang man benytter den. Derved hjælper du til med at streame DR´s netradio via din egen båndbredde. Måske det er dette der giver probs hos jer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg mener at huske at DR´s netradio tilbyder folk at bruge Octoshape-plugin første gang man benytter den. Derved hjælper du til med at streame DR´s netradio via din egen båndbredde. Måske det er dette der giver probs hos jer?
Er det ikke kun når man bruger den afspiller på nettet ? Jeg kører i Media Player. Jeg har lagt mærke til at det mest er om eftermiddagen den er gal. Om morgenen er der som regel ingen problemer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillad mig at slå et slag for premieren imorgen/torsdag. Vi går on-air til midnat, når onsdag bliver til torsdag - og der er linet op til en lille fest i æteren. Så hvis du, som undertegnede, ofte ikke har fedtet korpus under dynen omkring midnat, så tag et lyt på TV2 Radio. 91,4 i HT-området (og fin modtagelsei Malmö), og 103,9 på resten af Sjælland - og derudover 23 andre frekvenser i det ganske land. Mere info på tv2radio.dk eller vores blog. Er du ikke fm-fanatiker, eller i et område der kan suge radioen på alm. radio, så er der vores netradio. Link til denne kan findes på forsiden af vores hjemmeside - og den aktiveres kl. 23:45 onsdag aften. Der bliver en standard 128kbps mp3-stream, samt en 64kbps til dem med mindre båndbredde/krav til lyden. Derudover serverer vi en 128kbps HE-AAC+ v2-stream til nørderne, som ikke vil ha´ noget der lyder dårligere end FM (faktisk bør den lyde bedre, teoretisk set - men dét er en snak vi kan tage senere ;o))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tillad mig at slå et slag for premieren imorgen/torsdag. Vi går on-air til midnat, når onsdag bliver til torsdag - og der er linet op til en lille fest i æteren. Så hvis du, som undertegnede, ofte ikke har fedtet korpus under dynen omkring midnat, så tag et lyt på TV2 Radio. 91,4 i HT-området (og fin modtagelsei Malmö), og 103,9 på resten af Sjælland - og derudover 23 andre frekvenser i det ganske land. Mere info på tv2radio.dk eller vores blog. Er du ikke fm-fanatiker, eller i et område der kan suge radioen på alm. radio, så er der vores netradio. Link til denne kan findes på forsiden af vores hjemmeside - og den aktiveres kl. 23:45 onsdag aften. Der bliver en standard 128kbps mp3-stream, samt en 64kbps til dem med mindre båndbredde/krav til lyden. Derudover serverer vi en 128kbps HE-AAC+ v2-stream til nørderne, som ikke vil ha´ noget der lyder dårligere end FM (faktisk bør den lyde bedre, teoretisk set - men dét er en snak vi kan tage senere ;o))
Jeg ved ikke om det er mig der er dum, men jeg kan ikke se jeg har nogle valg af båndbredde. Den gurgler og hakker ikke som P3, men til gengæld går den ud en gang i mellem og jeg skal trykke på "play" igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites