anderspier 0 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2006 Jeg har osse snakket med 3 Kundeservice. Det jeg har gjort er: 1) Oprettet 2 tlf. i min Søsters navn (og hun har så skrevet under etc.) - selvfølgelig betalt via min PBS. 2) Overdrag tlf. til mig selv (er IKKE gjort endnu, da jeg stadig venter på den ene tlf., men som man godt kan iflg. 3 kundeservice). Har lige snakket med kundeservice og de siger at man godt kan få abb. i sit eget bavn hvis man har dansk bank! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2006 Næ jeg ændredet det også til det 49' date='- Kommer nok an på hvem man taler med[/quote'] 'Det gør det jo også automatisk efter 6 mdr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2006 'Det gør det jo også automatisk efter 6 mdr. Ikke i mit tilfælde ! Der blev de lukket og jeg fik ny bindingsperiode og det kunne jeg godt ændret igen !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
almir.dk 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 3 Jo, 3 har ændret deres politik, så nu kan man godt købe en telefon selvom man bor i SE. Var lige over i fields 3 butikken for at købe mobilos, men nej nej det kan ikke lad sig gøre du bor i sverige. 3 Almir Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Var lige over i fields 3 butikken for at købe mobilos, men nej nej det kan ikke lad sig gøre du bor i sverige. 3 Almir Du skal bare holde fast i at du godt kan, så skal de nok undersøge det... Der skal dog ligges 3000 kr. i dep. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
almir.dk 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 3 Du skal bare holde fast i at du godt kan, så skal de nok undersøge det... Der skal dog ligges 3000 kr. i dep. 3000 kr i dep. hmhm..... og nej hun ville ikke ringe og undersøge det, har dog ringet til kundeservice og her var svaret NEJ. Det kan man ikke. ALmir Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 3000 kr i dep. hmhm..... og nej hun ville ikke ringe og undersøge det, har dog ringet til kundeservice og her var svaret NEJ. Det kan man ikke. ALmir Hvis du er villig til at ligge de 3000 kr. i dep, så smid mig en PM - så skal jeg nok sørger for at du får en dansk 3 tlf. i dit eget navn :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
almir.dk 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 3 Hvis du er villig til at ligge de 3000 kr. i dep' date=' så smid mig en PM - så skal jeg nok sørger for at du får en dansk 3 tlf. i dit eget navn :th2:[/quote'] Koustrup tak for dine svar. Skal nok finde en i kbh som kan gøre det for mig uden at jeg skal betale 3000 i dep. 3 Almir Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Koustrup tak for dine svar. Skal nok finde en i kbh som kan gøre det for mig uden at jeg skal betale 3000 i dep. 3 Almir Selv tak - du er altid velkommen.... Ja ja, men så kan man også godt :p Ej, lidt trist at i får den besked i butikkerne.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 De 3000,- i depositum er meget normalt, når man som tilflyttende dansker ikke har betalingshistorik i det svenske system. Telia bruger ofte samme politik ved oprettelse af fastnet overfor tilflyttere. Og jeg kan sagtens forstå dem, da det altsammen handler om forretning i sidste ende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Selv tak - du er altid velkommen.... Ja ja, men så kan man også godt :p Ej, lidt trist at i får den besked i butikkerne.... Du skulle vel ikke arbejde for 3 he he.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
almir.dk 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 3 De 3000' date='- i depositum er meget normalt, når man som tilflyttende dansker ikke har betalingshistorik i det svenske system. Telia bruger ofte samme politik ved oprettelse af fastnet overfor tilflyttere. Og jeg kan sagtens forstå dem, da det altsammen handler om forretning i sidste ende.[/quote'] Det er 1. gang nu jeg har hørt at man skal betale 3000 i dep for at få oprettet abb hos 3 i dk til en da bor i swe. Almir Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 De 3000' date='- i depositum er meget normalt, når man som tilflyttende dansker ikke har betalingshistorik i det svenske system. Telia bruger ofte samme politik ved oprettelse af fastnet overfor tilflyttere. Og jeg kan sagtens forstå dem, da det altsammen handler om forretning i sidste ende.[/quote'] Hey Gio...Det var så på den danske side at han skulle ligge 3000 kr., da han ikke har nogen dansk adresse :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Du skulle vel ikke arbejde for 3 he he.... Ingen kommentar :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Det er 1. gang nu jeg har hørt at man skal betale 3000 i dep for at få oprettet abb hos 3 i dk til en da bor i swe. Almir Nå ja, men du er da velkommen til at smutte ned i Fields igen ;-) Faktum er at jeg prøvede at hjælpe dig, og det er ikke mig der skal have de 3k, men 3 ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Hey Gio...Det var så på den danske side at han skulle ligge 3000 kr.' date=' da han ikke har nogen dansk adresse :-)[/quote']*ahh*..okey (Blame dark Bacardi ;)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 det er ikke mig der skal have de 3k' date=' men 3 ;-)[/quote'] Godt de ikke hedder 9 så var det sku blevet dyrt :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Godt de ikke hedder 9 så var det sku blevet dyrt :D MIriam - skal du ikke snart i seng Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 *ahh*..okey (Blame dark Bacardi ;)) "Blame dark Bacardi " - Ja, kig du en tur herover på den anden side af gaden til en øl - så kan vi jo snakke om det ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
almir.dk 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 3 Nå ja, men du er da velkommen til at smutte ned i Fields igen ;-) Faktum er at jeg prøvede at hjælpe dig, og det er ikke mig der skal have de 3k, men 3 ;-) Hehehe..... jo er klar over det. TAk ALmir Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites