Jump to content
Toft

3Boost

Recommended Posts

Jeg har osse snakket med 3 Kundeservice. Det jeg har gjort er: 1) Oprettet 2 tlf. i min Søsters navn (og hun har så skrevet under etc.) - selvfølgelig betalt via min PBS. 2) Overdrag tlf. til mig selv (er IKKE gjort endnu, da jeg stadig venter på den ene tlf., men som man godt kan iflg. 3 kundeservice).

Har lige snakket med kundeservice og de siger at man godt kan få abb. i sit eget bavn hvis man har dansk bank!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Var lige over i fields 3 butikken for at købe mobilos, men nej nej det kan ikke lad sig gøre du bor i sverige. :fight: 3 Almir
Du skal bare holde fast i at du godt kan, så skal de nok undersøge det... Der skal dog ligges 3000 kr. i dep.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

3

Du skal bare holde fast i at du godt kan, så skal de nok undersøge det... Der skal dog ligges 3000 kr. i dep.
3000 kr i dep. hmhm..... og nej hun ville ikke ringe og undersøge det, har dog ringet til kundeservice og her var svaret NEJ. Det kan man ikke. ALmir

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3000 kr i dep. hmhm..... og nej hun ville ikke ringe og undersøge det, har dog ringet til kundeservice og her var svaret NEJ. Det kan man ikke. ALmir
Hvis du er villig til at ligge de 3000 kr. i dep, så smid mig en PM - så skal jeg nok sørger for at du får en dansk 3 tlf. i dit eget navn :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

3

Hvis du er villig til at ligge de 3000 kr. i dep' date=' så smid mig en PM - så skal jeg nok sørger for at du får en dansk 3 tlf. i dit eget navn :th2:[/quote'] Koustrup tak for dine svar. Skal nok finde en i kbh som kan gøre det for mig uden at jeg skal betale 3000 i dep. :fight: 3 Almir

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Koustrup tak for dine svar. Skal nok finde en i kbh som kan gøre det for mig uden at jeg skal betale 3000 i dep. :fight: 3 Almir
Selv tak - du er altid velkommen.... Ja ja, men så kan man også godt :p Ej, lidt trist at i får den besked i butikkerne....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De 3000,- i depositum er meget normalt, når man som tilflyttende dansker ikke har betalingshistorik i det svenske system. Telia bruger ofte samme politik ved oprettelse af fastnet overfor tilflyttere. Og jeg kan sagtens forstå dem, da det altsammen handler om forretning i sidste ende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

3

De 3000' date='- i depositum er meget normalt, når man som tilflyttende dansker ikke har betalingshistorik i det svenske system. Telia bruger ofte samme politik ved oprettelse af fastnet overfor tilflyttere. Og jeg kan sagtens forstå dem, da det altsammen handler om forretning i sidste ende.[/quote'] Det er 1. gang nu jeg har hørt at man skal betale 3000 i dep for at få oprettet abb hos 3 i dk til en da bor i swe. Almir

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De 3000' date='- i depositum er meget normalt, når man som tilflyttende dansker ikke har betalingshistorik i det svenske system. Telia bruger ofte samme politik ved oprettelse af fastnet overfor tilflyttere. Og jeg kan sagtens forstå dem, da det altsammen handler om forretning i sidste ende.[/quote'] Hey Gio...Det var så på den danske side at han skulle ligge 3000 kr., da han ikke har nogen dansk adresse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er 1. gang nu jeg har hørt at man skal betale 3000 i dep for at få oprettet abb hos 3 i dk til en da bor i swe. Almir
Nå ja, men du er da velkommen til at smutte ned i Fields igen ;-) Faktum er at jeg prøvede at hjælpe dig, og det er ikke mig der skal have de 3k, men 3 ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites