Jump to content
Toft

3Boost

Recommended Posts

Toft: Men hvilken telefon har du set til 1.- med alle minimumsforbrug?
Øøh, skulle du ik se OB-Lens, eller blev det for dyrt? :tongue2: Ja, jeg har vist set forkert :flov: Prøvede med den LG mobil i bunden af listen, men kan godt nu se den koster 1 kr/måned ved 299 og 399, og så extra 199 kr ved et 199 kr/måned abonnement. Hmmm altså, jeg har også været syg hele ugen jo, så jeg mangler vist lige lidt af alt før kroppen fungerer optimalt igen :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeg har f.eks 3 stk liggende i øjeblikket jeg ikke bruger' date='(don't ask why I'm a sucker for electronics):rolleye: [/quote'] Noget du vil sælge ud af? Jeg har lige smadret min som kun er 1½ måned gammel, dvs. jeg kan ikke købe en ny til "abonnementspris" før om 4½ måned :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Noget du vil sælge ud af? Jeg har lige smadret min som kun er 1½ måned gammel' date=' dvs. jeg kan ikke købe en ny til "abonnementspris" før om 4½ måned :cry:[/quote'] Ja, har Z800i og en 6280 (om en uge ca.. når min nye K800i ankommer)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Siden hvilken dato kan man få sit abonement overflyttet?? Jeg har selv lige købt en 3 mobil og måtte få min mor til at lave abonnementet for mig, efter jeg havde spurgt dem i forretningen MANGE gange....men nu var de også nogle klaphatte i denne forretning, for jeg måtte spørge dem flere gange om det samme som Toft spurgte om først i denne tråd, før jeg fik et ordentligt svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

altså overflyttet et nummer fra en person til en anden? sådan forstår jeg dit spørgsmål men er ikke sikker på at det er der du vil hen? Men det har man kunnet hele tiden. Lavede det nummer for godt et år siden da min kæreste ikke kunne få 3 (pga. svensk bopæl). Så blev nummeret flyttet over i mit navn da jeg allerede var kunde hos 3 (selv om jeg boede herovre ;-)) Mvh Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu Er Jeg Kraftedeme Sur!!! Nu havde jeg idag besluttet mig for endelig at få et 3 abonnement, nu hvor man jo kan oprette abonnement i sit eget navn, selv om man bor i SE. Så jeg kørte i Fields, og ind i 3 forretningen: "Nej, det kan du ikke, du skal have en ven bosat i DK til at oprette dig bla-bla...." - "Jamen jeg kender flere bosat i SE der har fået det for nylig, og folk der tidligere har haft abonnement i et andet navn, de har også skiftet til eget navn/abonnement nu?" - "Jeg kan godt lige undersøge det......zzzz......Nej, det kan man bestemt ikke, det er helt sikkert!" Fuck dem, jeg racer ud ad Amagerbrogade, og hen til første 3 butik: "Nej, det kan du ikke, du skal have en ven bosat i DK til at oprette dig bla-bla...." - "Jamen bla-bla...." - "Desværre, det er ikke noget 3 gør, jeg ved ikke hvordan dine venner har fået abonnement i eget navn når de bor i Sverige, det kan kun lade sig gøre hvis en ven bosat i Danmark opretter abonnementet bla-bla"... Nåh, jeg ringer to kammerater op, som for nylig har oprettet 3 abonnementer, dog begge i andres navne, men den skulle være god nok siger begge. Hmm, jeg ringer til 3's kundeservice, og efter at have undersøgt sagen, så siger Camilla i den anden ende: "Det kan godt lade sig gøre, du skal bare oprette abonnementet med dit danske CPR nummer, og samtidig tilslutte abonnementet PBS".. Total i orden! Jeg vælter tilbage i butikken på Amagerbrogade, fortæller at jeg har talt med deres kundeservice, og sådan ligger landet altså! Gutten indvilliger i at forsøge at oprette mig som kunde, men der opstår selvfølgelig problemer, og han bliver nød til at ringe for at kunne komme videre med mit abonnement. Da han lægger røret på siger han så at det ikke kan lade sig gøre, 3 har ikke gjort det muligt for kunder i SE at oprette DK abonnement i eget navn! :confused: Til gengæld ville en eller anden chef hive fat i Camilla fra kundeservice, så hun kunne få en skideballe for at fortælle mig noget som ikke er sandt! "Hvorfor det?" spurgte jeg, "Kan I ikke bare blive enige om hvad der gælder, og så færdig. Det er da latterligt, at nogle har kunne få abonnement i eget navn, men ikke mig!" :sad: Så var det filmen knækkede, og jeg skal bare ikke have et fucking 3 abonnement i en andens navn!!! FUCK 3!!! Jeg beholder mit Telmore, og betaler den dyrer pris, indtil det kan lade sig gøre hos 3 :mad: Hvad fanden er meningen med at 3 har gjort SE til DK-pris, så prisen er den samme, når ikke de 25.000 potentielle danske kunder bosat i Skåne må tegne et abonnement?!? Ja, ekspedienten i Fields mente at abonnementet ikke var lavet "til os", men fordi MANGE danskere rejste til Sverige, og så var det jo en fordel for dem..... FUCK 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare lige for at høre, er der nogen herinde der har oprettet 3 abonnement i DK, efter de er flyttet til SE? (går ikke ud fra der er nogen der positivt svarer på dette spørgsmål)... Og hvordan går det med jer der er ved at få overflyttet abonnement i en andens navn, og over til eget navn? :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare lige for at høre' date=' er der nogen herinde der [u']har oprettet 3 abonnement i DK, efter de er flyttet til SE? (går ikke ud fra der er nogen der positivt svarer på dette spørgsmål)... Og hvordan går det med jer der er ved at få overflyttet abonnement i en andens navn, og over til eget navn? :confused:
Mine forældre har lige oprettet yderligere 2 efter de var flyttet herover, det fik de ikke lov til i sommers, men nu gik det. Og jeg har fået lovning på at mine numre nu bliver rykket over i mit eget navn, så herfra er der endelig fuld tilfredshed, efter en noget sej kamp :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mine forældre har lige oprettet yderligere 2 efter de var flyttet herover, det fik de ikke lov til i sommers, men nu gik det.
Hmm, weird :confused: Jeg har snakket med alt og alle inden for 3, og fået 15 forskellige svar, men når alt kommer til alt, så kan det aldrig lade sig gøre for mig. Det tætteste jeg kom på en løsning, det var da en 3 medarbejder ringede mig op og tilbød mig et abonnement i mit eget navn, hvis altså jeg betalte et depositum på 3.000 DKK, som jeg ville få retur når jeg ikke længere ønskede at være 3 kunde, eller flyttede til en dansk adresse!?!! Ja, farvel og tak til 3 :sick:
Og jeg har fået lovning på at mine numre nu bliver rykket over i mit eget navn
Skal du betale et gebyr for det? Har hørt en anden skal betale 150 DKK for en overflytning til eget navn..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så jeg kørte i Fields' date=' og ind i 3 forretningen[/quote'] Åhh nej, ikke 3 i Fields... Mage til selvglad smart-ass wanna-be af en butikschef, skal man saterme lede længe efter ... Hvis det da er den samme der er der nu, som for en halvanden års tid siden... Oprettede mit abonnement i Fields, i min mo-ars navn (kæft, man føler sig som 16-årig og umyndiggjort når man skal stå der og oprette et abonnement, med en fuldmagt på at "Frank må gerne..."). Nå, det virkede som det skulle, så kæresten skulle have det samme. Ind i butikken et par uger efter. "Det kan man da ikke få her!", men den velkendte Tag-dig-dog-lige-sammen-og-tænk-dig-om-det-er-da-elementær-viden-for-enhver-og-la-så-vær-med-at-forstyrre-mig-din-idiot-attitude Forklarede så, at jeg selv havde fået tegnet et abonnement i andet navn for 14 dage siden, ved den og den. "Jamen, han var der ikke mere, og det var der nok en grund til." Så det var slut med sådanne "special-aftaler" nu hvor han var blevet bestyrer af biksen. Flot, spasser! Holdt på mit, og fik ham til at ringe til kundeservice, og efter ca. 20 minutter med mange suk og opgivende miner under oprettelsen - ja, jeg tror sku han var ved at stige af - kunne vi med telefon og abonnement forlade butikken. - For sidste gang! De har sku så travlt med at være smarte - gad de bare bruge lidt energi på at sætte sig ind i tingene i stedet... :fight:3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lad mig sige det sådan her det koster normalt 150' date='-[/quote'] Lad mig sige det sådan her, ok :) Fatter heller ikke den politik med at oprette abonnementer i en andens navn. Lidt ligesom hvis man har kørekort, i sin mors navn :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lad mig sige det sådan her, ok :) Fatter heller ikke den politik med at oprette abonnementer i en andens navn. Lidt ligesom hvis man har kørekort, i sin mors navn :scared:
Har lige snakket med kundeservice og de siger at man godt kan få abb. i sit eget bavn hvis man har dansk bank!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har lige snakket med kundeservice og de siger at man godt kan få abb. i sit eget bavn hvis man har dansk bank!
Ja, det har jeg sådan set også selv fået at vide tre gange fra deres kundeservice. Problemet er jo, at når jeg så tropper op i hvilken som helst 3 forretning, så aner ekspedienterne intet om det, og det kan ikke lade sig gøre!!! Ikke for mig i hvert fald :scared::mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan nu ikke se det store problem i at have telefonen til at stå i en andens navn når man alligevel selv betaler via PBS fra sin egen konto.....???? Hvad er det der er så forfærdeligt....??? Det var da det jeg havde tænkt mig at gøre da jeg oprettede mig dengang. Men jeg nåede dog lige at blive oprettet før vi flyttede....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan nu ikke se det store problem i at have telefonen til at stå i en andens navn når man alligevel selv betaler via PBS fra sin egen konto.....???? Hvad er det der er så forfærdeligt....??? Det var da det jeg havde tænkt mig at gøre da jeg oprettede mig dengang. Men jeg nåede dog lige at blive oprettet før vi flyttede....
F.eks. hvis du vil ændre noget i abonnementet - Så skal det være personen, hvis navn abonnementet står i der ber om ændringerne ... Det er så fuldstændig tåbeligt... For klart at det bliver mere korrekt af, at det er min kæreste der ringer og udgiver sig for min mor, for at få noget ændret, end jeg, der rent faktisk er bruger af det... Og nej, det er ikke så forfærdeligt, hvis ikke det var fordi det også kan være bøvlet at få det i en andens navn ... Fuldmagt og kopi af kørekort og hvad ved jeg, hvis ikke personen har mulighed for at møde op i biksen. :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
F.eks. hvis du vil ændre noget i abonnementet - Så skal det være personen, hvis navn abonnementet står i der ber om ændringerne ... Det er så fuldstændig tåbeligt... For klart at det bliver mere korrekt af, at det er min kæreste der ringer og udgiver sig for min mor, for at få noget ændret, end jeg, der rent faktisk er bruger af det... Og nej, det er ikke så forfærdeligt, hvis ikke det var fordi det også kan være bøvlet at få det i en andens navn ... Fuldmagt og kopi af kørekort og hvad ved jeg, hvis ikke personen har mulighed for at møde op i biksen. :sick:
Jeg har virkelig ikke haft problemer med at få noget ændret selv om det står i min mors navn. Jeg har klart sagt fra start at det var min mor men at det var mig der brugte den. Ikke noget issue, og umeldbart tror jeg ikke jeg hverken lyder/ser ud til (det sidste skal ikke kommenteres:) ) som en der bor hjemme er eller 60 år !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har virkelig ikke haft problemer med at få noget ændret selv om det står i min mors navn. Jeg har klart sagt fra start at det var min mor men at det var mig der brugte den. Ikke noget issue' date=' og umeldbart tror jeg ikke jeg hverken lyder/ser ud til (det sidste skal ikke kommenteres:) ) som en der bor hjemme er eller 60 år ![/quote'] Hmmm. Jeg skulle have ændret mit abonnement fra Boost199 til Boost49, eller hvad dælen det hedder ... Det kunne jeg skam ikke, det var vedkommende der havde abonnementet der skulle gøre det... Hvorefter min kæreste kunne ringe ind og rette det for mig... Men måske fordi det kostede dem penge, at det skulle være besværligt ... Jeg kunne sikkert have bestilt adskillige tillægsydelser uden de havde så meget som vippet med et øjebryn...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmm. Jeg skulle have ændret mit abonnement fra Boost199 til Boost49, eller hvad dælen det hedder ... Det kunne jeg skam ikke, det var vedkommende der havde abonnementet der skulle gøre det... Hvorefter min kæreste kunne ringe ind og rette det for mig... Men måske fordi det kostede dem penge, at det skulle være besværligt ... Jeg kunne sikkert have bestilt adskillige tillægsydelser uden de havde så meget som vippet med et øjebryn...
Næ jeg ændredet det også til det 49,- Kommer nok an på hvem man taler med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Ja' date=' man må sige at man nok får 15 forskellige svar, hvis man spørger 20 3 medarbejdere om noget :thumbdown[/quote'] Hvilket i bund og grund summer 3 problem meget godt op.... ærgeligt for jeg synes faktisk det er et godt produkt. .............................................................................................................. hvis man selv ved hvad man skal bede om samt kender 42453 ciffer kodeordskombinationen, der sikrer man navigerer gennem kundeservice udenom de mest håbløse medarbejdere. Men som arbejdsmarkedet er idag, er der nok meget udskiftning, og dem der er virkelig dygtige ryger lynhurtigt fra first line til second line også skal man fandme have deres direkte nummer for at få udrettet noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites