hr.w 10 Anmeld indhold Skrevet November 23, 2006 ...jeg er blevet inviteret - nogen der også skal med - eller kender dem ? Det er bare lige for at høre - hvort højt oppe på øreprop-skalaen er de, hvis fx. Manson er 1 øreprop, Slayer 2, og ...tja... bummelum Rammstein er 3? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Arch Enemy er nok 666 ørepropper på din skala der :th2: Jeg er desværre på arbejde, men har set dem live fire gange. Total fantastisk svensk teknisk death metal, med den tyske blondine på vokal, Angela Gossow, der hopper rundt og growler - sådan!!! Ikke noget fesent kællinge madonna, britney eller avril et eller andet :th2: God tur :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 ørepropper OG høreværn ørepropper OG høreværn vil jeg anbefale. Men det er ellers godt !! God fornøjelse !! Check www.swedenrock.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hr.w 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2006 ...tilbagemelding ... det var helt klart til 2 ørepropper - men godt!! Meget fint sammenspillet band, med god intern forståelse, og stor kunnen. Gode rifs, hurtige sekvenser, og hele tiden noget, der lød som alt det fede fra firserne og halvfemserne uden at være plagiat. OG EN RIGTIG GOD LYD I PUMPEHUSET DEN AFTEN !!! Gevaldig god underholdning til mig, og så de 2-300 andre den aften. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites