prebsi 10 Anmeld indhold Skrevet November 23, 2006 kløvermarkens helte Glem de lumske giraffer, for de er draget til skraldemændenes skov for at fnise ad Boutros-Boutros Ghali. Langt oppe over giftslangernes skov svæver anden, gnækkende og muskuløs. Hvorfor gik du fra mig? Var det fordi jeg kom med sjofle opfordringer til den hvileløse ost på parkeringspladsen? En giftslange skrumper. En finne drikker. Og herrerne spytter når dæmningen sprænges. Du har skulet hadefuldt til smølferne længe nok, tiger. Flygt fra en grædende hippie i stedet. Ved Tiberens bred roterer osten. Osten, som ligner en mellemting mellem undertoner og en bonde, og som er monofonisk. Alle bønderne i en svinesti snubler samtidig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Hmm var din ene profil som Carsten Olsen ikke nok så du mente du måtte kalde dig Prebsi også? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Nogen der har en god forklaring på de mærkværdige indlæg der har fundet vej til debatten i dag? Jeg troede det var en debat, eller i det mindste en udveksling af tanker - det her er da nærmest skræmmende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Nogen der har en god forklaring på de mærkværdige indlæg der har fundet vej til debatten i dag? Jeg troede det var en debat' date=' eller i det mindste en udveksling af tanker - det her er da nærmest skræmmende [/quote'] He he tror faktisk også dette er en udveksling af tanker, men jeg må så indrømme at jeg ikke fatter hvad de går ud på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Jeg tror, de to herrer prebsi og Carsten Olesen burde tage en snak med en psyokolog Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Jeg tror' date=' de to herrer prebsi og Carsten Olesen burde tage en snak med en psyokolog [/quote'] Ja eller bare snakke sammen, måske de kan forstå hinanden:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Hmm var din ene profil som Carsten Olsen ikke nok så du mente du måtte kalde dig Prebsi også? Jeg vil lige gøre opmærksom på at poeten prebsi ikke er er mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Nogen der har en god forklaring på de mærkværdige indlæg der har fundet vej til debatten i dag? Jeg troede det var en debat' date=' eller i det mindste en udveksling af tanker - det her er da nærmest skræmmende [/quote'] Jeg mener ellers at det er blevet postet rigtigt, nemlig under "off topic":th2: , eller har jeg taget fejl???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Jeg vil lige gøre opmærksom på at poeten prebsi ikke er er mig. Snak lige med ham alligevel...fordi han poster fra samme ip som dig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Snak lige med ham alligevel...fordi han poster fra samme ip som dig Mon han er skizofren? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Mon han er skizofren? Tanken strejfede mig...derfor min kommentar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Jeg vil lige gøre opmærksom på at poeten prebsi ikke er er mig. Vil også gerne lige gøre opmærksom på at Prebsi ikke er Poet. Han er syg:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Snak lige med ham alligevel...fordi han poster fra samme ip som dig Det er goé gamle preben som spøger, en af mine kollegaer som lever og ånder for den gode digterkunst. Er BS læge? Jeg spøger fordi han åbenbart kan sig hvornår man er syg. Som en grønlænder har jeg prøvet at skændes med dig, men du skyder mig med et oversavet jagtgevær i den silende regn. Du er så vandalistisk, at jeg må tæve dig til blods. Tilværelsen føles som om utallige liderlige tyveknægte skriger ad spøgelserne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Jeg mener ellers at det er blevet postet rigtigt' date=' nemlig under "off topic":th2: , eller har jeg taget fejl???? [/color'] Næh i princippet ikke - for det er da så "off topic" at ingen andre kan følge med - ud over altså prebsi, som er - eller ikke er - en og samme person (man kan jo have sin mistanke). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Næh i princippet ikke - for det er da så "off topic" at ingen andre kan følge med - ud over altså prebsi' date=' som er - eller ikke er - en og samme person (man kan jo have sin mistanke).[/quote'] Jeg kunne godt komme i tanke om et par personer som du også kunne være så. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Jeg kunne godt komme i tanke om et par personer som du også kunne være så. Tja, det må jo så stå for din egen regning... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Som en grønlænder har jeg prøvet at skændes med dig, men du skyder mig med et oversavet jagtgevær i den silende regn. Du er så vandalistisk, at jeg må tæve dig til blods. Hvordan skændes en grønlænder Jeg må jo hellere have opskriften så jeg ved hvordan jeg skal skændes næste gang! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Hvordan skændes en grønlænder Jeg må jo hellere have opskriften så jeg ved hvordan jeg skal skændes næste gang! Misforstå mig nu ikke, men man kan skændes MED mennesker af alle folkeslag - den største forskel er, hvilket sprog, der bliver brugt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Vi skal da have noget billedekunst der svarer til disse højaktuelle digte. (fra Proprietær Kasper von Sevaj´s samling) Antionio Isabella Pollione "Splitterravende sindssyg romersk patricier", 1962, akvarel. Vatikanmuséet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 "Onklen fra 3. Arrondissement", 1898, olie på træ. Musée Saint Gaston, Limoges. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites