Jump to content
prebsi

tankespind fra en syg undertone

Recommended Posts

kløvermarkens helte Glem de lumske giraffer, for de er draget til skraldemændenes skov for at fnise ad Boutros-Boutros Ghali. Langt oppe over giftslangernes skov svæver anden, gnækkende og muskuløs. Hvorfor gik du fra mig? Var det fordi jeg kom med sjofle opfordringer til den hvileløse ost på parkeringspladsen? En giftslange skrumper. En finne drikker. Og herrerne spytter når dæmningen sprænges. Du har skulet hadefuldt til smølferne længe nok, tiger. Flygt fra en grædende hippie i stedet. Ved Tiberens bred roterer osten. Osten, som ligner en mellemting mellem undertoner og en bonde, og som er monofonisk. Alle bønderne i en svinesti snubler samtidig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogen der har en god forklaring på de mærkværdige indlæg der har fundet vej til debatten i dag? Jeg troede det var en debat' date=' eller i det mindste en udveksling af tanker - det her er da nærmest skræmmende :scared:[/quote'] He he tror faktisk også dette er en udveksling af tanker, men jeg må så indrømme at jeg ikke fatter hvad de går ud på:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogen der har en god forklaring på de mærkværdige indlæg der har fundet vej til debatten i dag? Jeg troede det var en debat' date=' eller i det mindste en udveksling af tanker - det her er da nærmest skræmmende :scared:[/quote'] Jeg mener ellers at det er blevet postet rigtigt, nemlig under "off topic":th2: , eller har jeg taget fejl????:laugh::rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Snak lige med ham alligevel...fordi han poster fra samme ip som dig :rolleye:
Det er goé gamle preben som spøger, en af mine kollegaer som lever og ånder for den gode digterkunst. Er BS læge? Jeg spøger fordi han åbenbart kan sig hvornår man er syg. Som en grønlænder har jeg prøvet at skændes med dig, men du skyder mig med et oversavet jagtgevær i den silende regn. Du er så vandalistisk, at jeg må tæve dig til blods. Tilværelsen føles som om utallige liderlige tyveknægte skriger ad spøgelserne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg mener ellers at det er blevet postet rigtigt' date=' nemlig under "off topic":th2: , eller har jeg taget fejl????:laugh::rolleye: [/color']
Næh i princippet ikke - for det er da så "off topic" at ingen andre kan følge med - ud over altså prebsi, som er - eller ikke er - en og samme person (man kan jo have sin mistanke).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Næh i princippet ikke - for det er da så "off topic" at ingen andre kan følge med - ud over altså prebsi' date=' som er - eller ikke er - en og samme person (man kan jo have sin mistanke).[/quote'] Jeg kunne godt komme i tanke om et par personer som du også kunne være så.:fight::scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Som en grønlænder har jeg prøvet at skændes med dig, men du skyder mig med et oversavet jagtgevær i den silende regn. Du er så vandalistisk, at jeg må tæve dig til blods.
Hvordan skændes en grønlænder :confused: Jeg må jo hellere have opskriften så jeg ved hvordan jeg skal skændes næste gang!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvordan skændes en grønlænder :confused: Jeg må jo hellere have opskriften så jeg ved hvordan jeg skal skændes næste gang!
Misforstå mig nu ikke, men man kan skændes MED mennesker af alle folkeslag - den største forskel er, hvilket sprog, der bliver brugt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal da have noget billedekunst der svarer til disse højaktuelle digte. (fra Proprietær Kasper von Sevaj´s samling)

romer.jpgAntionio Isabella Pollione "Splitterravende sindssyg romersk patricier", 1962, akvarel. Vatikanmuséet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites