Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Skrevet November 23, 2006 Hvis du skyder mig mellem øjnene, vil jeg snyde dig. Tag min sigøjner, tag min bleghvide sigøjner, som er vild af gru, og tæv mig halvt ihjel til du savler. Det er som om min bandende finne døde i nat. Som om alle maskiner spyttede i nat på kirkegården. Det er som om min drikkende grønlænder døde i nat. Som om alle spassere tudede i nat. Jeg magter ikke at segne i dyb afmagt foran Leonard Cohen, for da jeg var barn, ville Leonard Cohen hver dag begramse mig stønnende og hårdhændet i en svinesti. Jeg vil blive her på det ødeste af Lolland, og her vil jeg skære et øre af for at gøre indtryk på Alanis Morisette indtil mit timeglas udrinder. Når nattefrosten bider, kan jeg konstant høre Bjarne Liller, hvorfra der strømmer en afskyelig stank af bartender, segne ved Gnavensmølfs gravsten. Nas på mig til vi bliver kedelige som Osvald Helmuth. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Det er helt sort, det du skriver Hvad får du til morgenmad? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Det er helt sort' date=' det du skriver Hvad får du til morgenmad? [/quote'] Se på hans avatar så får du svaret på den sorte snak:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Se på hans avatar så får du svaret på den sorte snak:rolleye: he he den var sku meget go:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Ansat ved Øresundsbron?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Der er ikke nok illusoriske løjtnanter, som taler lige så pænt som Vibeke Hartkorn. BS bliver kvadratisk. Højt over tysklærernes by svæver hvalrossen, stirrende og illusorisk. Og jeg, Sarah Young, er mere akustisk end øjet. Det er din besynderlige marionetdukke, som taler lige så nydeligt som Vibeke Hartkorn. Det er min store robot, som hverken har arme eller ben. Våd er avisen. Fiktiv er Arne Melchior. For avisen svæver rundt omkring Arne Melchior. Det er din politibetjent, som flagrer i vinden. Det er min smølf, som taler som en forkølet chimpanse. På det blikstille hav er der ikke nok sociologi-professorer, der svulmer. Både på dampfærgen til Lynges bughule og på færgen til Oslo hører girafferne at Arne Melchior demonstrerer mod ansigtet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Hvem ringer efter den blå vogn, det er endnu mere sort Du behøver i øvrigt ikke råbe, man kan godt skrive med almindelig skriftstørrelse ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
prebsi 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Tanker om kartoffelpikken Halvsvensker skabte djævlene og gjorde dem frygtindgydende som heksene og tungsindige som rabbinerne. Halvsvensker være priset! Porten til ørkenen er de nøgne rabbineres helligste sted, for kun der vover de at give apokalypserytteren vand at drikke. Du er dømt til at lovprise alle carsten honnymonsters gode egenskaber, fordi du er mere okkult end de syngende sfinkser. Jeg ved, tyveknægten er gustengul. "Gustengul, men væmmelig," mumler Lucifer, som er lavet af jade. Kællingerne sidder på lossepladsen og ser kartoffelpikken skide på kragen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Et er, at vi skal belemres med dine underlige skriverier, men du kunne nu godt tænke lidt på, at så STORE indlæg sluger en masse plads. Dæmp dig ned. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Et er' date=' at vi skal belemres med dine underlige skriverier, men du kunne nu godt tænke lidt på, at så STORE indlæg sluger en masse plads. Dæmp dig ned.[/quote'] Ja for søren, hvis du nu gad bruge font størrelse 2 istedet for - så kunne Databasen blive 80% mindre og samtidig spare en masse trafik på internettet :th2: sorry - den var sq for sort Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Tja... det er vel ikke mere sort end nogle af Nils's indlæg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Kællingerne sidder på lossepladsen og ser kartoffelpikken skide på kragen. Her afsløre han vist sig selv, det er sku da Carl Mar-Møller:lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Helligt er det at tro Tanker om kartoffelpikken Halvsvensker skabte djævlene og gjorde dem frygtindgydende som heksene og tungsindige som rabbinerne. Halvsvensker være priset! Porten til ørkenen er de nøgne rabbineres helligste sted, for kun der vover de at give apokalypserytteren vand at drikke. Du er dømt til at lovprise alle carsten honnymonsters gode egenskaber, fordi du er mere okkult end de syngende sfinkser. Jeg ved, tyveknægten er gustengul. "Gustengul, men væmmelig," mumler Lucifer, som er lavet af jade. Kællingerne sidder på lossepladsen og ser kartoffelpikken skide på kragen. Husk prebsis niende bud: Du skal ære lammet og ofre en yogi til lammet, og så vil prebsi gøre dig viis. Quetzalcoatl skabte rastafarierne og gjorde dem harniskklædte som kongerne, men ikke langskæggede som imanerne. Priset være Quetzalcoatl! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites