CoolAIR 10 Anmeld indhold Skrevet November 22, 2006 Halløj! Nogen der kan hjælpe med at slæbe en sofa op på 2. sal (hiss finns ) på fredag d. 24, ca. kl.10.00, i Annestad (Sadelmakarebyn). Det drejer sig bare om et stykke til 3 personer (225cm) som jeg nok ikke kan bære selv, plus et par andre "smådele"... Betaling i form af et par flasker god rødvin! Send mig en PM eller en mail på messenger! VH Lars Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2006 Halløj! Nogen der kan hjælpe med at slæbe en sofa op på 2. sal (hiss finns ) på fredag d. 24, ca. kl.10.00, i Annestad (Sadelmakarebyn). Det drejer sig bare om et stykke til 3 personer (225cm) som jeg nok ikke kan bære selv, plus et de andre "smådele"... Betaling i form af et par flasker god rødvin! Send mig en PM eller en mail på messenger! VH Lars Jeg har desværre ikke fri før 12, men du kan da låne en sækkevogn! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Hvis du gir morgenmad kan jeg nok godt stå op til den tid :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Nå men eftersom jeg snart er den der er hoppet under dynen må det blive en anden gang. Gider ikke sætte vækkeuret til kl. dolk for at se om du har skrevet eller ej. Håber det lykkedes for dig alligevel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Den er flyttet! Med hjælp fra en vældig sej kvinde! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites