Jump to content
Thomas

3 og deres gode service!!!

Recommended Posts

Guest Trine
Vores regninger er faldet MEGET siden vi har skiftet til 3' date=' efter vi er flyttet over.[/quote'] Også her, det eneste man skal lære at forstå er at den skal roame på 3's svenske netværk. Det er altså ikke sådan at den hopper frem og tilbage hele tiden. Der var ca 2 uger i februar i år hvor vi pga en teknisk fejl, der er rettet, blev smidt på forkert netværk. Men siden har det virket upåklageligt. Bemærk at havde kunden været hos ethvert andet dansk selvskab og roamet på et fremmed selskab så var regningen blevet den samme. Eneste problem her er, at han har troet han var på rigtigt netværk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

og det store problem her, er at i sverige er der noget som hedder "3G sweden" eller sådan noget lignende, som ligner "3" ret meget - man lægger mærke til hvis der pludselig står "vodafone" eller andet på ens skærm, men der er et selskab, ud over 3 som også har et 3-tal på skærmen og til forveksling kan fejlopfattes som værende det svenske 3-net

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
og det store problem her' date=' er at i sverige er der noget som hedder "3G sweden" eller sådan noget lignende, som ligner "3" ret meget - man lægger mærke til hvis der pludselig står "vodafone" eller andet på ens skærm, men der er et selskab, ud over 3 som også har et 3-tal på skærmen og til forveksling kan fejlopfattes som værende det svenske 3-net[/quote'] Det er Telia's netværk og "3" Danmark har svært ved selv at fatte det er fremmed netværk. Der skal stå 3 SE eller bare 3 i displayet for at det er hjemmenetværk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det er Telia's netværk og "3" Danmark har svært ved selv at fatte det er fremmed netværk. Der skal stå 3 SE eller bare 3 i displayet for at det er hjemmenetværk.
Ja har selv lige tegnet , og den skifter selv til 3's net herovre, eller det gør min telefon i hvertfald .... regner også med at min regning falder med cirka 500 om måneden......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

At han har været uopmærksom er da ikke dårlig service fra 3's side?! :confused: Det er selvfølgelig ikke så heldigt han er røget på et forkert netværk når 3's burde dække, men det burde han jo så have kontaktet dem omkring så de kunne finde en løsning på problemet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
At han har været uopmærksom er da ikke dårlig service fra 3's side?! :confused: Det er selvfølgelig ikke så heldigt han er røget på et forkert netværk når 3's burde dække, men det burde han jo så have kontaktet dem omkring så de kunne finde en løsning på problemet...
Det mener jeg heller ikke man kan bebrejde 3, men jeg synes det ville være smart med en funktion hvor man kan "låse den" til 3. Hvis man har den på "Automatisk" er den ligeglad med hvilken udbyder den vælger i udlandet og har man den på manuel, skal man søge hver gang man rejser frem og tilbage. Selvom der er god 3-dækning hvor jeg arbejder, finder den tit en anden udbyder, fordi det er "udlandet".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Jeg er lidt forvirret, han siger at han ikke vidste det kun gjalt på 3 netværk. Alligevel siger han at damen i butikken jo viste ham at der var 3 dækning i Stockholm?? Men det er da frygtelig synd for ham. Det er da en trist situation at stå i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

han siger: "Jeg er rimelig harm. Jeg har intet fået at vide af 3, og jeg mener, at jeg har undersøgt sagen ret godt" Altså hvis han har undersøgt sagen "ret godt".. så vil han da helt ærlig også vide at man ikke bare kan vælge et hvilket som helst netværk. Nu må han da tage sig sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Øh, han har på 6½ time (på samme dag) været på nettet. Er det muligt at det "stabile" 3-net her i SE har smidt ham af, og han så har roamet uden at vide af det? Er der i øvrigt nogen der på 3's website kan finde roamingpriserne på 8.300 dkk i timen? Interessante priser, som 3 nok burde skilte med, ligesom andre teleselskaber lister roamingpriserne for mobil opkald i udlandet. Synes ligesom SteenElm, at med sådan en risiko, så burde det være sådan at man kan låse sin mobil fast til kun en operatør, og er der ikke dækning så er det bare ærgeligt, eller også kan man så bevidst roame hvis man vil have gang i mobilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Øh' date=' han har på 6½ time (på samme dag) været på nettet. Er det muligt at det "stabile" 3-net her i SE har smidt ham af, og han så har roamet uden at vide af det?[/quote'] Synes da bestemt nettet er stabilt. Jeg oplever i hvert fald ALDRIG at den skifter (gjorde med min gamle telefon, men den var defekt) Men det er selvfølgelig forskellig fra sted til sted med dækningen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Men lækkert nok at kunne se OB-Lens nu når jeg ikke kan få Zulu :-( så må vi se hvor mellem 0-54.000.- jeg lander ;-) Mvh Dennis
Hehe, ja det havde nok været billigere at leje en helikopter med crew i Sturup, og så flyve til Odense, se kampen live, flyve hjem igen og blive sat af ved egen bolig :D Men held og lykke med regningen :scared:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har bestilt 2, 3 telefoner hos 3 Sverige, jeg har fået afslag på kredituplysningen og min kæreste har fået sin telefon, begrundelsen for at jeg ikke kan blive kreditgodkendt er at jeg ikke har boet i Sverige i 9 måneder, mig og min kæreste er blevet folkbogført samme dag :-) Gad vide om de ikke bare kaster et par terninger og lige for afslag og ulige for abb. :-) Mærkeligt selskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Min er låst til 3 i DK Jeg kan kun blive ringet op hvis jeg i 3 `s net i DK. Den stod ofte på alt muligt andet. Det sker så ret så ofte at der ikke er noget net, men det er bare ærgeligt. ADVARSEL. Før man investerer i en telefon til ungerne. Man kan IKKE sætte max forbrug på herovre. Man kan ikke låse sin telefon til bare at ringe i 3`s net. Siger de andet så lyver de !!! Vi fik det "gjort" på min datters (14 år) telefon. Men desværre viste det sig efter en måned og en regning på 7000 kr at man ikke kunne dette alligevel, de beklagede meget. Ja det gjorde vi også, det lover jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...