Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Ja den ser fin ud, men jeg tror også den bliver vild at holde kørende, ekstremt dyre reservedele, hvis man over hovedet kan få fat i dem, 3 km/l er lige lidt nok selv for mig, der normalt ikke går op i det. Men den er stadig flot. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Ja den ser fin ud, men jeg tror også den bliver vild at holde kørende, ekstremt dyre reservedele, hvis man over hovedet kan få fat i dem, 3 km/l er lige lidt nok selv for mig, der normalt ikke går op i det. Men den er stadig flot. Jég ville vælge en 400i fremfor en Mondial ;) Men jég ville også vælge Porsche 911 fremfor 928 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Ja det kunne jeg tænke mig du ville, men det ville de fleste vel, den er nu også fed må jeg sige, men nu er det jo fruen der skal ha og hun synes at 400 er "ful" som man siger her i SE, men det bliver jo sjovt at se om der holder sådan en her til foråret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 det bliver jo sjovt at se om der holder sådan en her til foråret Nedenstående "brugtvognshandler" :) har som regel et udvalg, der er værd at betragte... OG han har tilfældigvis en udgave - en cabriolet ;) www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=45&id=11111111232047922& Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 hun synes at 400 er "ful" Den er ikke bare FUL den er afskyelig !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret November 25, 2006 Den er ikke bare FUL den er afskyelig !! Her er noget helt andet så - meget bil for pengene ! www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=2169182&look=hlista_2002 ...men I skal jo sikkert bruge bagsæder... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2006 Her er noget helt andet så - meget bil for pengene ! www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=2169182&look=hlista_2002 ...men I skal jo sikkert bruge bagsæder... Now we're talking... good old british... men, der mangler vist 2 bagsæder ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2006 Now we're talking... good old british... men' date=' der mangler vist 2 bagsæder ?[/quote']Der er da "bagage"-rum! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret November 28, 2006 Anyone...... ? Har I iøvrigt spurgt på en forsikring af bilen? Jeg vil - med en km-max på 10.000 km og 6.000 SEK i självrisk - gud hjælpe mig falde 1.000 kr om året ift. min nuværende '03 BMW 530d Touring, om jeg valgte en Ferrari fra '98. En bekendt til mig betaler blot 4.500 kr om året for at forsikre sin '04 F360 F1 Spider... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2006 Har I iøvrigt spurgt på en forsikring af bilen? Jeg vil - med en km-max på 10.000 km og 6.000 SEK i självrisk - gud hjælpe mig falde 1.000 kr om året ift. min nuværende '03 BMW 530d Touring, om jeg valgte en Ferrari fra '98. En bekendt til mig betaler blot 4.500 kr om året for at forsikre sin '04 F360 F1 Spider... Jeg har forsøgt men har ikke fundet et reg nr, dem jeg har spurgt om reg nr har ikke vendt tilbage, men jeg tror ikke den er dyre end min M5. Vil ikke have den som entusiat forsikring, da jeg skal kunne køre til job i den, når vejret tillader det selvfølgelig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret November 28, 2006 Jeg har forsøgt men har ikke fundet et reg nr... ROA 505 er en Ferrari Mondial T 3,4 fra 1990 UUC 446 det samme... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2006 ROA 505 er en Ferrari Mondial T 3,4 fra 1990 UUC 446 det samme... Cool tak ringer straks på en pris i morgen :) Uhh kan næste ik vente :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2006 Cool tak ringer straks på en pris i morgen :) Uhh kan næste ik vente :) Go for it Miriam Måske kan jeg snart sige "jeg kender en, som har en Ferrari" ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret November 29, 2006 Cool tak ringer straks på en pris i morgen :) Uhh kan næste ik vente :) Nu sidder der så 1.500 brugere og venter spændt på, hvad försäkringen syntes, Miriam skulle ha' sin Ferrari til :D Er "prisen" for høj, er der der andre muligheder ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2006 Nu sidder der så 1.500 brugere og venter spændt på, hvad försäkringen syntes, Miriam skulle ha' sin Ferrari til :D Er "prisen" for høj, er der der andre muligheder ;) Jamen vi kan da ikke have så mange mennesker som sidder og venter på et svar. 10700 om året for helforsikring. Bare af ren nysgerrighed, hvad er andre muligheder ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret November 29, 2006 Jamen vi kan da ikke have så mange mennesker som sidder og venter på et svar. 10700 om året for helforsikring. Det er vel okay? Bare af ren nysgerrighed, hvad er andre muligheder ? Man kan gennem "Klubben" få en reduceret præmie - jeg er ved at undersøge det gennem min kollega, jeg nævnte tidligere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2006 Det er vel okay? Man kan gennem "Klubben" få en reduceret præmie - jeg er ved at undersøge det gennem min kollega, jeg nævnte tidligere... Ja, det er helt ok... Ok, nok lidt på samme måde som vi har det i både Alpina klubben i Sverige og i den danske BMW klub. Men det høre jeg gerne nærmere om når du ved lidt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites