Jump to content
Guest Supermule

Mudderkast....

Recommended Posts

Fremragende initiativ - og garanti for fast arbejde:th2: Måske du kunne udvide din service fra alene at omfatte Fobi-tråden til at omfatte alle de personlige angreb, som forekommer både her og der :)
Betragt det som både en service og et eksempel :rolleyes: Der er grænser for hvor meget viceværten skal på banen, og hvornår. Normalt er der en fin selvjustits herinde - men i det her tilfælde mente jeg der skulle mere til. Når der pludselig jokkes på folk der ligger ned, så bliver jeg sgu´ harm. Lad os nu se om ikke trådene kan leve deres eget liv lidt igen. Jeg håber ihvertfald det bedste :flov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jeg er absolut ikke selvdestruktiv...... Desuden er de fleste ting der er skrevet fra min side herinde, svar på tiltale. Desuden er det jeg skriver ikke væsentligt anderledes fra det andre skriver, men det er fordi det er MIG.......... Det gælder nemlig som en gylden regel, at fælk skal ikke skille sig ud fra mængden. Janteloven har hermed haft sit indtog i det sydsvenske....:lol: Fordi folk ikke kan sætte mig ind i, i deres liv, fastsat bås, så bliver de bange..... Og fordi folks mindreværdskomplekser i den grad styrer deres liv, så må jeg jo bare melde pas og grine ad dem..... Tag et eksempel med Claus..... Han kalder mig desideret uintelligent. Det er fordi han ikke ved bedre og er istand til at forstå....... Mit første indlæg i denne tråd slutter med et /ironi off.... Det er der visse mennesker der ikke har reg. Nok fordi de bare læser et par ord og så bringer deres komplekser dem i et sådant mentalt stadie, at de bare ser rødt......for at se rødt. For de ved ikke hvordan de ellers kan komme af med deres indestængte agressioner og følelser. Igen, så er det hr. og fru. Danmark der sidder bag skærmen og synes alle der skiller sig ud og har andre meninger, bare skal sables ned..... Ulempen ved så at det er MIG det går udover, er den at, jeg bare ikke bøjer mig og er diplomat. Jeg slås til den sidste blodsdråbe.....Period......ALTID!! Man har set gang på gang, at folk bliver personlige imod mig..... Et typisk træk i de diskussioner vi har haft herinde. Det gør man som regel fordi man løber tør for argumenter baseret på manglende viden og det er jo værre at udstille sig selv, som værende uvidende. Det er et stort negativt slag for ens selvværd..... Til sidst vil jeg gerne understrege at jeg ALDRIG bliver diplomat..... Mit liv er for kort til at sutte røv på den etablerede "kerne" herinde og i burde satme sætte jer ned og nøje vurdere om "klappe på skulderen" effekten er noget værd..... Som et lille PS, har min efterhånden ganske store omgangskreds, involverende en del herinde fra, absolut ingen problemer med mit væsen og min væremåde..... Og jeg er ikke anderledes herinde end jeg er IRL...... :)

Brian - hvis du ikke kan komme ud af din selvdestruktive og verdensfjerne spiral af selv-masturbering, kan du så ikke i det mindste gøre det et sted hvor vi ikke skal være vidne til det gang på gang!? Flertallet af dine indlæg er blevet til tilsvininger og selvforherligelse af sekteriske proportioner. Sådan har det ikke altid været, heldigvis. Håber du selv kan se det, og kender en løsning på problemet. For et problem er netop hvad det er blevet. :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
..... Tag et eksempel med Claus..... Han kalder mig desideret uintelligent. Det er fordi han ikke ved bedre og er istand til at forstå....... Mit første indlæg i denne tråd slutter med et /ironi off.... Det er der visse mennesker der ikke har reg. Nok fordi de bare læser et par ord og så bringer deres komplekser dem i et sådant mentalt stadie, at de bare ser rødt......for at se rødt. For de ved ikke hvordan de ellers kan komme af med deres indestængte agressioner og følelser.
Ramte jeg en nerve Brian........ Komplekser ha ha .... ja det skulle da lige være et kompleks mod dig ... Og nej jeg ser skam ikke rødt bare for at se rødt , så drop lige den omgang lommepsykologi du har gang i.... for du er ude hvor du ikke kan bunde.... og det tror jeg apropos der er en hel del herinde som kan bevidne.... Og så vil jeg slutte med at sige knæk og bræk til dine venner IRL..... det må være en flok tålmodige mennesker.......case closed fra min side.........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

*LOL* grineren, så steneren folk opfører sig herinde... forslag: hvad med i mødes face-to-face og får diskuteret tingene igennem, istedet for at kaste lort i hovederne på hinanden via beskeder på nettet...? Sgu for nederen, da I ikke ville sige halvdelen af alt det gejl her til hinanden, hvis I mødtes personligt... men underholdende nok... break.com...? Ah, tager sgu et kvarter på Øresundsdebatten :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
*LOL* grineren' date=' så steneren folk opfører sig herinde... forslag: hvad med i mødes face-to-face og får diskuteret tingene igennem, istedet for at kaste lort i hovederne på hinanden via beskeder på nettet...? Sgu for nederen, da I ikke ville sige halvdelen af alt det gejl her til hinanden, hvis I mødtes personligt... men underholdende nok... break.com...? Ah, tager sgu et kvarter på Øresundsdebatten :D[/quote'] Jeg tror faktisk du har fat i noget af det rigtige her, det er sku altid nemt at skyde på folk man aldrig har mødt før, men der opstår nemmere en forståelse for andre folks situation når man har mødt dem. Brian: Jeg må sige at som jeg ser det, er det oftest dig der starter med de personlige angreb og din meget dårlige joke i denne tråd er simpelthen mangel på respekt for andre mennesker og deres følelser. Jeg tror ikke der er nogen herinde der har nogen problemer med at folk har andre meninger end dem selv, hvilket kun fremmer en udviklende dialog og gør at folk kan lære noget nyt og få udvidet deres horisont. Men tonen fra dig er efterhånden ikke til at holde ud mere, så jeg syntes bare du for EN gang skyld skulle tage lidt kritik til dig og tage det til efterretning. Jeg siger ikke du skal lave om på dig selv, men helt almindelig respekt for andre mennesker, det er ikke så svært.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Udemærket formuleret, Lynge :thumbup: Jeg har haft fornøjelsen af at møde SM personligt, og har meget svært ved at genkende den her attitude han har bygget op herinde. Privat er SM stadig en person man ligger mærke til - men den her form han, efterhånden, har taget herinde som "Supermule" er mildest talt skræmmende. Jeg skelner imellem Online-Mulen og Privat-Brian - og må sige at førstnævnte er skræmmende selvdestruktiv og selvforheligende, og derfor virker på mig som at hælde vand på en and. Det preller lige af! Jeg modererer herinde når der er behov for det - hvilket heldigvis er ret sjældent - og kan kun informere om at "Supermule"´s indlæg har min fulde opærksomhed. Desværre er det ikke positivt! Jeg gider simpelthen ikke have personlig chikane og tilsvining på dét plan herinde. Derfor er der blevet handlet som der ér. Hvordan Brian så opfører sig privat...tja, forhåbentlig ikke på samme måde som sit alter ego Supermule. Og desuden er det ikke noget der rager mig! Men Sunddebatten rager mig! Nok så meget, endda.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites