JJ/JM 10 Anmeld indhold Skrevet November 18, 2006 Hej alle nybagte mødre Min lille Cecilia kom til verdenen d. 30. oktober 2006 - vi kunne godt tænke os at mødes med andre nybagte mødre og babyer til shoppeture, cafebesøg, babysvømning etc. Vi bor i Husie/Videdal, men er mobile - Så er der nogen, der har lyst til at mødes, så skriv endelig:-) Hilsener fra Janni og Cecilia ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2006 Vores børn er nu lidt større, men ville da lige sige tillykke :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2006 Hej alle nybagte mødre Min lille Cecilia kom til verdenen d. 30. oktober 2006 - vi kunne godt tænke os at mødes med andre nybagte mødre og babyer til shoppeture, cafebesøg, babysvømning etc. Vi bor i Husie/Videdal, men er mobile - Så er der nogen, der har lyst til at mødes, så skriv endelig:-) Hilsener fra Janni og Cecilia ! Sjovt det er først når folk har fået deres unger de er intereseret i at møde andre med børn;) Tillykke:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2006 Sjovt det er først når folk har fået deres unger de er intereseret i at møde andre med børn;) Tillykke:) Gi' mig een grund til at folk uden børn skulle syntes at det er vanvittig morsomt at gå til f.eks. babysvømning... Og, tillykke med barnet... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2006 Gi' mig een grund til at folk uden børn skulle syntes at det er vanvittig morsomt at gå til f.eks. babysvømning... Vandet er varmere i babybassinet :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2006 Vandet er varmere i babybassinet :D Ja hvorfor mon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2006 Ja hvorfor mon "Ikke alt der glimter er guld...." Og så må vi hellere bringe tråden tilbage på ret køl. Ikke at jeg kan sørge for dét, eftersom jeg hverken har børn eller planer om samme :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2006 "Ikke alt der glimter er guld...." ... ... ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine og mark 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2006 Hej Janni og Cecilia! Vi syntes at det lyder som en god ide, Jeg er alene fra mandag til torsdag med vores datter Emilie, fra 11 feb 2006. Vi går til svømning i malmö om onsdagen det er hyggeligt. Vi bor i Onslunda, ved Tomelilla, har bil. Vi syntes det kunne være hyggeligt at mødes med andre. Hilsen Stine og Emilie:) :) :) :) Hej alle nybagte mødre Min lille Cecilia kom til verdenen d. 30. oktober 2006 - vi kunne godt tænke os at mødes med andre nybagte mødre og babyer til shoppeture, cafebesøg, babysvømning etc. Vi bor i Husie/Videdal, men er mobile - Så er der nogen, der har lyst til at mødes, så skriv endelig:-) Hilsener fra Janni og Cecilia ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JJ/JM 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Hej Stine og Emilie, Har sendt jer en PM. Hilsner fra Janni og Cecilia Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Hej alle nybagte mødre Min lille Cecilia kom til verdenen d. 30. oktober 2006 - vi kunne godt tænke os at mødes med andre nybagte mødre og babyer til shoppeture, cafebesøg, babysvømning etc. Vi bor i Husie/Videdal, men er mobile - Så er der nogen, der har lyst til at mødes, så skriv endelig:-) Hilsener fra Janni og Cecilia ! Hejsa ja jeg tilhøre jo også kategorien af nybagte mødre har Maja fra 17/9-2006. Vi bor i Skivarp (Skurups kommune) men er også mobile og køre gerne for at mødes :D smil fra Christina og Maja Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JJ/JM 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2006 Hej Christina og Maja Jeg har sendt Jer en PM. Hilsen Janni og Cecilia Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2006 Hej med jer, jeg hedder Mette og er 27 og går hjemme med min datter Emma på 3 og vores nyfødte datter Alma fra 22-10-2006 jeg bor midt i Malmø jeg vil da også meget gerne være med :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JJ/JM 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2006 Nybagt mødre Hej Mette Jeg har sendt Jer en PM. Hilsen Janni og Cecilia Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Daniel&Roseny 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2006 Hvor dejligt... Hej begge to :-) Jeg fødte en lille søn den 2. oktober, og vil meget gerne med ud og opleve malmø og omegn med de små. Jeg går ofte ture og er næsten dagligt på cafe. jeg er på barsel indtil medio juli, og har masser af tid. Vi flytter til malmø medio januar, centrum. Hilsen Roseny og lille Theodor Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest TrineBrandt Anmeld indhold Besvaret December 27, 2006 Jeg føder snart Jeg er sat til d. 19. januar og vil meget gerne deltage i "baby-aktiviteter". Vi bor midt i Malmø, men er ikke blege for en bus/tog-tur. Godt Nytår! Trine Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2006 Hej trine. glædelig bagjul og tillykke med graviditeten :) Det kunne være rigtig hyggeligt og mødes. jeg hedder mette og er 27 år bor selv i malmö men min kæreste og vores datter emma på 3 år og lille alma på 2 mdr. jeg tænkte på om du måske havde en mail adresse så kunne vi snakke videre på mailen.. ;) hilsen mette godt nytår Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest TrineBrandt Anmeld indhold Besvaret December 28, 2006 Min mail trinearsnabelahotmail.com Glæder mig til at høre fra dig! /Trine Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JJ/JM 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2006 Nybagt mor Hej Roseny og Theodor Jeg har sendt Jer en PM. Hilsen Janni og Cecilia Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2006 trinearsnabelahotmail.com Glæder mig til at høre fra dig! /Trine Hej Trine, jeg har sendt dig en mail men er ikke helt sikker på at jeg har læst din mailadresse rigtigt :-) Har du modtaget den?? Hilsen Mette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites