Jump to content
JJ/JM

nybagt mor

Recommended Posts

Hej alle nybagte mødre Min lille Cecilia kom til verdenen d. 30. oktober 2006 - vi kunne godt tænke os at mødes med andre nybagte mødre og babyer til shoppeture, cafebesøg, babysvømning etc. Vi bor i Husie/Videdal, men er mobile - Så er der nogen, der har lyst til at mødes, så skriv endelig:-) Hilsener fra Janni og Cecilia !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej alle nybagte mødre Min lille Cecilia kom til verdenen d. 30. oktober 2006 - vi kunne godt tænke os at mødes med andre nybagte mødre og babyer til shoppeture, cafebesøg, babysvømning etc. Vi bor i Husie/Videdal, men er mobile - Så er der nogen, der har lyst til at mødes, så skriv endelig:-) Hilsener fra Janni og Cecilia !
Sjovt det er først når folk har fået deres unger de er intereseret i at møde andre med børn;) Tillykke:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sjovt det er først når folk har fået deres unger de er intereseret i at møde andre med børn;) Tillykke:)
Gi' mig een grund til at folk uden børn skulle syntes at det er vanvittig morsomt at gå til f.eks. babysvømning... :laugh: Og, tillykke med barnet... :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja hvorfor mon :scared:
"Ikke alt der glimter er guld...." :laugh: Og så må vi hellere bringe tråden tilbage på ret køl. Ikke at jeg kan sørge for dét, eftersom jeg hverken har børn eller planer om samme :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Janni og Cecilia! Vi syntes at det lyder som en god ide, Jeg er alene fra mandag til torsdag med vores datter Emilie, fra 11 feb 2006. Vi går til svømning i malmö om onsdagen det er hyggeligt. Vi bor i Onslunda, ved Tomelilla, har bil. Vi syntes det kunne være hyggeligt at mødes med andre. Hilsen Stine og Emilie:) :) :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa ja jeg tilhøre jo også kategorien af nybagte mødre har Maja fra 17/9-2006. Vi bor i Skivarp (Skurups kommune) men er også mobile og køre gerne for at mødes :D smil fra Christina og Maja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor dejligt... Hej begge to :-) Jeg fødte en lille søn den 2. oktober, og vil meget gerne med ud og opleve malmø og omegn med de små. Jeg går ofte ture og er næsten dagligt på cafe. jeg er på barsel indtil medio juli, og har masser af tid. Vi flytter til malmø medio januar, centrum. Hilsen Roseny og lille Theodor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest TrineBrandt

Jeg føder snart Jeg er sat til d. 19. januar og vil meget gerne deltage i "baby-aktiviteter". Vi bor midt i Malmø, men er ikke blege for en bus/tog-tur. Godt Nytår! Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej trine. glædelig bagjul og tillykke med graviditeten :) Det kunne være rigtig hyggeligt og mødes. jeg hedder mette og er 27 år bor selv i malmö men min kæreste og vores datter emma på 3 år og lille alma på 2 mdr. jeg tænkte på om du måske havde en mail adresse så kunne vi snakke videre på mailen.. ;) hilsen mette godt nytår

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites