Jump to content
Hoffmeyer

Et spørgsmål om Skånsk kultur!

Recommended Posts

Guest Trine
Om det är först gången' date=' typ. Och i så fall till värdinnan. Blommor, choklad. Bara nåt litet.[/quote'] Det lyder jo utrolig skånsk:) det havde man ALDRIG set i Danmark:tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jo' date=' det är väl detsamma. Men jag ställde samma fråga det hände mig första gången i Danmark. Man vet ju inte.[/quote'] Ja, jag tyckta det var en bra fråga, tænkte bare at det var lite kul at det är samma tradition...så stor skildnad finns inte mellam Skåne och Danmark:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt svært at svare på uden at have mødt dem. Det kan også være de håber I kommer i toga med legetøj :love2: Nej spøg til side blomster til værtinden . Vi har med held også købt snaps (helst de sådan lidt specielle ikke så mainstream mærker) til herren i huset med stor succes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' jag tyckta det var en bra fråga, tænkte bare at det var lite kul at det är samma tradition...så stor skildnad finns inte mellam Skåne och Danmark:)[/quote'] Hmm når du nu vil blære dig på svensk skal det sq også være rigtigt;) tyckta = tyckte tænkte = tänkte bare = bara at = att skildnad = skillnad mellam = mellan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Hmm når du nu vil blære dig på svensk skal det sq også være rigtigt;) tyckta = tyckte tænkte = tänkte bare = bara at = att skildnad = skillnad mellam = mellan
Jeg forsøger på ingen måde at blære mig, det ville være spild af tid med mit dårlige svenske. Men hvis jeg ikke prøver lærer jeg det aldrig, vel:) og se hvor meget du har lært mig allerede..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites