Jump to content
Khil

Nye køkkenlåg?

Recommended Posts

Hey, Hvad gør man når man har høje ambitioner om et flot køkken, men ikke en krone i lommen? Jeg har et godt køkken med originale låg fra 70'erne, og har tænkt mig at udskifte lågene alene. Er det en god idé eller bør jeg udskifte hele køkkenet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hey, Hvad gør man når man har høje ambitioner om et flot køkken, men ikke en krone i lommen? Jeg har et godt køkken med originale låg fra 70'erne, og har tænkt mig at udskifte lågene alene. Er det en god idé eller bør jeg udskifte hele køkkenet?
90 % af alle der vil have nyt køkken nøjes med at skifte det du kan se, altså lågerne, så det er meget normalt og en del billigere!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det hedder altså ikke låg, men låger. Prøv IKEA og diverse køkkenfirmaer. De reklamerer næsten dagligt i TV2 - Invita, Kvik, HTH, Vordingborg og og og....
Det forklarer hvorfor jeg ikke kunne google mig frem til noget når jeg skrev "låg" i stedet for "låger".:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michaelbo

låger

Det forklarer hvorfor jeg ikke kunne google mig frem til noget når jeg skrev "låg" i stedet for "låger".:)
nu gider jeg ikke være en troll eller en sur gammel mand, men det hjælper da for helvede hvis du i det mindste er i stand til at formulere dig.låg .. :( Du kan ganske rigtigt finde en masse der vil sælge dig luckor der passer til dit køkken...men hvis du ike har et der overholder standard mål så tænk dig godt om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænk (og træk vejret) før du skriver et indlæg!

nu gider jeg ikke være en troll eller en sur gammel mand, men det hjælper da for helvede hvis du i det mindste er i stand til at formulere dig.låg .. :( Du kan ganske rigtigt finde en masse der vil sælge dig luckor der passer til dit køkken...men hvis du ike har et der overholder standard mål så tænk dig godt om.
Skal vi ikke prøve at tørre vores sure miner af på os selv, inden det går ud over en sagesløs forum-skribent!!? (Læs: slap nu af - tænk før du skriver) Jeg synes tonen er ved at tage en forkert drejning herinde. Lad os lige tage dén i opløbet og aflive den på stedet. Please!....og tak :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michaelbo

jajada

Skal vi ikke prøve at tørre vores sure miner af på os selv, inden det går ud over en sagesløs forum-skribent!!? (Læs: slap nu af - tænk før du skriver) Jeg synes tonen er ved at tage en forkert drejning herinde. Lad os lige tage dén i opløbet og aflive den på stedet. Please!....og tak :o
Men det er squ da svært når man ikke skriver det rigtige.. og jeg VIL ikke være en sur gammel mand , skal nok svare pænt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Egentlig er det også et rigtigt godt svar på en næsten 1 år gammel tråd:thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu regner jeg selv med bare at skifte lågerne, så er der nogen som har fået nogle erfaringer med nogle firmaer siden sidst? Har søgt en del på nettet, men synes det er lidt af en jungle :rolleye: Tak for linket tidligere :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites