Khil 10 Anmeld indhold Skrevet November 14, 2006 Hey, Hvad gør man når man har høje ambitioner om et flot køkken, men ikke en krone i lommen? Jeg har et godt køkken med originale låg fra 70'erne, og har tænkt mig at udskifte lågene alene. Er det en god idé eller bør jeg udskifte hele køkkenet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Hey, Hvad gør man når man har høje ambitioner om et flot køkken, men ikke en krone i lommen? Jeg har et godt køkken med originale låg fra 70'erne, og har tænkt mig at udskifte lågene alene. Er det en god idé eller bør jeg udskifte hele køkkenet? 90 % af alle der vil have nyt køkken nøjes med at skifte det du kan se, altså lågerne, så det er meget normalt og en del billigere! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Khil 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Javel... det giver mening da resten af køkkenet er pænt og flot. Ved du hvor jeg kan finde mere om priser til låg? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Det hedder altså ikke låg, men låger. Prøv IKEA og diverse køkkenfirmaer. De reklamerer næsten dagligt i TV2 - Invita, Kvik, HTH, Vordingborg og og og.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 jeg mener ofte at få tilbud om at få fornyet mit køkken, bla. hvor de kun skifter lågerne, prøver at hitte annoncen når jeg kommer hjem idag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Vi får tit annoncer fra dette firma: www.harjedalskok.se men ellers prøv at søg på "nya kök luckor" på feks www.spray.se så dukker der en masse op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Khil 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Det hedder altså ikke låg, men låger. Prøv IKEA og diverse køkkenfirmaer. De reklamerer næsten dagligt i TV2 - Invita, Kvik, HTH, Vordingborg og og og.... Det forklarer hvorfor jeg ikke kunne google mig frem til noget når jeg skrev "låg" i stedet for "låger".:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 heller ikke værst: http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=11770 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Ska du skifta i Sverige är det nog en ännu bättre ide att söka på "luckor" eller "köksluckor". Finns (fanns?) dessutom en firma som heter Luckbytaren. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sach 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2007 Ska du skifta i Sverige är det nog en ännu bättre ide att söka på "luckor" eller "köksluckor". Finns (fanns?) dessutom en firma som heter Luckbytaren. Lidt gammel tråd men linket er http://www.luckbytaren.nu/ :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret September 19, 2007 låger Det forklarer hvorfor jeg ikke kunne google mig frem til noget når jeg skrev "låg" i stedet for "låger".:) nu gider jeg ikke være en troll eller en sur gammel mand, men det hjælper da for helvede hvis du i det mindste er i stand til at formulere dig.låg .. :( Du kan ganske rigtigt finde en masse der vil sælge dig luckor der passer til dit køkken...men hvis du ike har et der overholder standard mål så tænk dig godt om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2007 Tænk (og træk vejret) før du skriver et indlæg! nu gider jeg ikke være en troll eller en sur gammel mand, men det hjælper da for helvede hvis du i det mindste er i stand til at formulere dig.låg .. :( Du kan ganske rigtigt finde en masse der vil sælge dig luckor der passer til dit køkken...men hvis du ike har et der overholder standard mål så tænk dig godt om.Skal vi ikke prøve at tørre vores sure miner af på os selv, inden det går ud over en sagesløs forum-skribent!!? (Læs: slap nu af - tænk før du skriver) Jeg synes tonen er ved at tage en forkert drejning herinde. Lad os lige tage dén i opløbet og aflive den på stedet. Please!....og tak :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret September 19, 2007 jajada Skal vi ikke prøve at tørre vores sure miner af på os selv, inden det går ud over en sagesløs forum-skribent!!? (Læs: slap nu af - tænk før du skriver) Jeg synes tonen er ved at tage en forkert drejning herinde. Lad os lige tage dén i opløbet og aflive den på stedet. Please!....og tak :o Men det er squ da svært når man ikke skriver det rigtige.. og jeg VIL ikke være en sur gammel mand , skal nok svare pænt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2007 og jeg VIL ikke være en sur gammel mand ' date=' skal nok svare pænt.[/quote']Godt så :th2: :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2007 nu gider jeg ikke være en troll eller en sur gammel mand, men det hjælper da for helvede hvis du i det mindste er i stand til at formulere dig.låg .. :( Du kan ganske rigtigt finde en masse der vil sælge dig luckor der passer til dit køkken...men hvis du ike har et der overholder standard mål så tænk dig godt om. Egentlig er det også et rigtigt godt svar på en næsten 1 år gammel tråd:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2007 Egentlig er det også et rigtigt godt svar på en næsten 1 år gammel tråd:thumbup: LOL - ja, det tager jo sin tid at formulere sit svar.... http://www.koksportalen.se/koek/koeksluckor-25731.asp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sach 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2007 Nu regner jeg selv med bare at skifte lågerne, så er der nogen som har fået nogle erfaringer med nogle firmaer siden sidst? Har søgt en del på nettet, men synes det er lidt af en jungle Tak for linket tidligere :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites