Jump to content
Carwash

Carwash gøre mirakler

Recommended Posts

Du ville lide en lang og pinefuld død hvis jeg kom med min lambo (en dag langt ude i fremtiden) og den tryllet om til en blå Mazda 3. Det er næsten et løfte:D
hmmm kom forbi la os se hva du får hehe, jeg kan trylle en ford Escord, hvis du er heldig heeh...... jeg gad godt se din ansigt udtryk hvis din lambo bliver en Mazda 3 efter en omgang vask eheh. nej kom forbi jeg vil gerne tage nogle reklamer billeder og du kan få den vasket gratis, næsten gratis , vi er nemlig expert på området..håndvask af biler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hmmm kom forbi la os se hva du får hehe, jeg kan trylle en ford Escord, hvis du er heldig heeh...... jeg gad godt se din ansigt udtryk hvis din lambo bliver en Mazda 3 efter en omgang vask eheh. nej kom forbi jeg vil gerne tage nogle reklamer billeder og du kan få den vasket gratis, næsten gratis , vi er nemlig expert på området..håndvask af biler
Hehe ked af at skuffe dig men mente at når jeg ´langt ude i fremtiden´ fik min lambo, har desværre ikke en og der går nok en rum tid før/hvis jeg gør:lol: Men jeg kan da godt komme fordi med min Audi hvis det har interesse at tage billeder at den:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe ked af at skuffe dig men mente at når jeg ´langt ude i fremtiden´ fik min lambo, har desværre ikke en og der går nok en rum tid før/hvis jeg gør:lol: Men jeg kan da godt komme fordi med min Audi hvis det har interesse at tage billeder at den:rolleye:
Du er da velkommen med din Audi, men det bliver ikke helt gratis, jeg har selv en AUDI A3 og når jeg flytte over til min nye super lux. lejlighed her til jan07 køber jeg nok en TT eller en MB slk230

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
prøver du med at være sjov hehe.. heller være sjov og dø tidligt end være kedlig og dø sent. hehe . hva har du selv en pushmaxi? hehe igen
Jeg er bare koffein-sjov...hehe. Det er sgu´ "sjældent" at tilflyttere køber TT og SLK....så det overraskede mig bare :lol: Men JA, jeg har haft en del "Push" Maxi´er i min ungdomstid i Ringsted. De kørte dog fint, og skulle ikke push´es igang ;) Nå ja...havde også en Ciao....det var en helt anden snak *g*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Koffein- sjov ...Nåhh ja det skal da være plads til.. når man ser på priserne her i DK en TT koster en tjat penge' date=' men det er bare en alm, bil med alm, pris over i SE. prøv at tænk lidt dansk ehhe[/quote']Det er også bare gazz. Vi plejer at omtale TT og lejligheds-køb i SE som "Dansker-Pakken" :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er også bare gazz. Vi plejer at omtale TT og lejligheds-køb i SE som "Dansker-Pakken" :th2:
ok det er også nok rigtigt hehe"^ dansker-pakken^" det var nyt for mig.. hva med dem der flytte i hus og tager toget til DK hverdag? "skatte pakken"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites