Jump to content
Henrik_C

BMW forsikring

Recommended Posts

Prøv svealand forsikring. De er for mit vedkommende de billigste
Tjenare, det viste sig så at Svealand osse var billigst for mig i denne omgang, så de fik æren af at forsikren bilen det næste år :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg i længere tid set lidt på debatten herinde og hvad folk betaler for deres forsikringer. Derfor besluttede jeg mig for at lige give en lille advarsel hvis der skulle være nogle, der overvejer ay flytte tilbage til dyre DK. EN bilforsikring til en Bmw M3 fra 2001 coupé vil koste mig 93.000!!!!!!!:eek: :eek: :eek: Jeg er 30 år kørekort i 12, ikke forsikring i eget navn. Måske man bare skulle holde op med at pylre og flytte hinsidan:new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu har jeg i længere tid set lidt på debatten herinde og hvad folk betaler for deres forsikringer. Derfor besluttede jeg mig for at lige give en lille advarsel hvis der skulle være nogle' date=' der overvejer ay flytte tilbage til dyre DK. EN bilforsikring til en Bmw M3 fra 2001 coupé vil koste mig 93.000!!!!!!!:eek: Jeg er 30 år kørekort i 12, ikke forsikring i eget navn. Måske man bare skulle holde op med at pylre og flytte hinsidan:new:[/quote'] Husk at man som medlem af BMW klubben i Danmark har mulighed for at få gode medlems priser på forsikringen i Danmark altså, så det kan jo være at det kunne gøres lidt billigere :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu har jeg i længere tid set lidt på debatten herinde og hvad folk betaler for deres forsikringer. Derfor besluttede jeg mig for at lige give en lille advarsel hvis der skulle være nogle' date=' der overvejer ay flytte tilbage til dyre DK. EN bilforsikring til en Bmw M3 fra 2001 coupé vil koste mig 93.000!!!!!!! :eek: Jeg er 30 år kørekort i 12, ikke forsikring i eget navn. Måske man bare skulle holde op med at pylre og flytte hinsidan:new:[/quote'] Tror de fleste herinde kender priserne på forsikring i DK, og i øvrigt er ligeglad med dem ;) Der er ikke mange herovre der pylre om priserne på forsikringer. Det er vist kun den gruppe af unge danskere der stadig bor i DK, som vil flytte til Sverige pga de så kan få en fantastisk bil, men ikke fatter at Sunddebatten ikke er en facitliste til deres liv, og derfor ikke kan fortælle dem hvad en given bilforsikring vil koste dem når/hvis de endelig tager springet herover. Da du er 30, så har du sikkert råd til at forsikre en M3 eller lignende herovre, men lad nu være med at spørge hvad det vil koste dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites