Henrik_C 10 Anmeld indhold Skrevet November 14, 2006 Hej Vi overvejer at købe en M3 men men men..... Det nuværende selskab vil have 33K om året. Nu ved jeg at Tryg-Hansa har en eller anden aftale som gør at VW og Audi får en lidt bedre pris. Findes der et forsikringsselskab til BMW med samme ordning??? Ved godt at det ikke bliver en billig forsikring men 33K er for meget!! Jeg har ikke ringet rundt endnu da jeg først ville høre om dette "fandtes". Har også søgt i forummet men synes ikke jeg fandt svar på mit spørgsmål. Mvh Henrik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 hvad med prøve at kontakte insplanet.se..de finder den bedste pris til dig..salusanvar er rimmelig billig i forhold til mange andre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Henrik_C 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 ... Mit nuværende er SalusAnsvar og de kunne ikke gøre det bedre end 33K Det er ikke altid at insplanet finder den billigste men den havde jeg også tænkt mig at prøve. Tak for svaret. Henrik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Mit nuværende er SalusAnsvar og de kunne ikke gøre det bedre end 33K Det er ikke altid at insplanet finder den billigste men den havde jeg også tænkt mig at prøve. Tak for svaret. Henrik BMW samarbejder med If Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Henrik_C 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 BMW samarbejder med If Tak, så starter jeg der og ser hvad de kan gøre. Henrik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 BMW samarbejder med If Altså vi fik et "fordelagtigt" tilbud fra BMW Original forsikring (ved ikke om det er IF men vi fik brev direkte fra dem da vi købte BMW) på 25.000 sek på vores 530 fra 2002. Og det var 15000 mere end Salus Ansvar kunne gøre det for og hele 19.000 mere end Vesta. (Nordea fordelskunde tilbud) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 If Har fået den erfaring at IF SE generelt er noget dyrere end andre, f.eks. Folksam, for mit vedkommende i hvert fald... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Har fået den erfaring at IF SE generelt er noget dyrere end andre' date=' f.eks. Folksam, for mit vedkommende i hvert fald...[/quote'] Hmm de slog prisen på vores Mini i forhold til andre så.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
runel 0 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Har fået den erfaring at IF SE generelt er noget dyrere end andre' date=' f.eks. Folksam, for mit vedkommende i hvert fald...[/quote'] Sidste år lavede IF den billigste på min BMW. Jeg skal ha fornyet min forsikring her i december, så vi får se om de er billigst igen. Præmien er steget ca 1500kr siden sidste år. Er det sket for jer andre osse? Jeg har forsøgt at kontakte Tobias på hans salusansvar-adresse men han svarer ikke. Hvis nogen har hans email, vil de så sende en PM til mig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Jeg har forsøgt at kontakte Tobias på hans salusansvar-adresse men han svarer ikke. Hvis nogen har hans email' date=' vil de så sende en PM til mig?[/quote'] Han arbejder der ikke længere, Tennart eller noget i den retning kom han til, er sikker på jeg bliver rettet af en venlig sjæl herinde lige om lidt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Prøv svealand forsikring. De er for mit vedkommende de billigste Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael P 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 .. Jeg har min forsikring på min M3 hos IF, de var klart billigst 12.000skr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Han arbejder der ikke længere' date=' Tennart eller noget i den retning kom han til, er sikker på jeg bliver rettet af en venlig sjæl herinde lige om lidt :)[/quote'] Jep, Tobias røg til Tennant. For 1½ år siden snakkede jeg med ham, og Tennant forsikrede ikke biler med en værdi over 500.000 sek. Jeg ved ikke om Tobias stadig er i Tennant, men efter som han ikke har været nævnt her på debatten i 1½ år, så kan man jo forestille sig at han og hans priser ikke er så attraktive mere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Jeg ved ikke om Tobias stadig er i Tennant, men efter som han ikke har været nævnt her på debatten i 1½ år, så kan man jo forestille sig at han og hans priser ikke er så attraktive mere... Han havde problemer med at forsikre "luksus" biler samt importerede biler.. det minimerede hans danske kundegruppe med ca 95% Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Hmm de slog prisen på vores Mini i forhold til andre så.... Dejligt :) taler ikke på dine vegne - i mit tilfælde var de ca. 3500 SEK dyrere end Folksam, på bilforsikring... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Sidste år lavede IF den billigste på min BMW. Jeg skal ha fornyet min forsikring her i december, så vi får se om de er billigst igen. Præmien er steget ca 1500kr siden sidste år. Er det sket for jer andre osse? Jeg har forsøgt at kontakte Tobias på hans salusansvar-adresse men han svarer ikke. Hvis nogen har hans email, vil de så sende en PM til mig? Præmien er steget??? Har du haft nogen skader...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Præmien er steget??? Har du haft nogen skader...? Vores steg nogenlunde samme størrelsesorden hos SalusAnsvar på begge biler, uden skader. Det er generel prisregulering grundet større udbetalinger, lød argumentet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Vores steg nogenlunde samme størrelsesorden hos SalusAnsvar på begge biler' date=' uden skader. Det er generel prisregulering grundet større udbetalinger, lød argumentet.[/quote'] Ok...! Ærgeligt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Vores steg nogenlunde samme størrelsesorden hos SalusAnsvar på begge biler' date=' uden skader. Det er generel prisregulering grundet større udbetalinger, lød argumentet.[/quote'] Ja det gjorde det jo også på vores BMW 530dA og vores lille Citroen Saxo 1.4i - samme argument for begge (mange skader mm). Sådan gider jeg ikke lege, så nu er vi hos IF der faktisk gav mig et bedre tilbud, og derudover gik præmien ikke amok efter et år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
runel 0 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Præmien er steget??? Har du haft nogen skader...? Ingen skader. IF argumenterede noget med at priserne på reperationer var steget, men 15% på et år er vel lidt i overkanten... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Vores steg nogenlunde samme størrelsesorden hos SalusAnsvar på begge biler' date=' uden skader. Det er generel prisregulering grundet større udbetalinger, lød argumentet.[/quote']Samme scenarie hér. Jeg har også fornøjelsen af Salus og deres nylige prisstigning... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Ok...! Ærgeligt... Ja men nu har vi Vesta og sparer rundt 9000 sek om året:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Ja men nu har vi Vesta og sparer rundt 9000 sek om året:thumbup:Ja...det er da lækkert. Så må vi se om de jokker pris-pedalen i bund om et år... Jeg skal selv se at få fingeren ud og tjekket priser hos Vesta. Jeg kunne ikke prisberegne på Nettet, så de skal lige have et telefonopkald. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2006 Ja...det er da lækkert. Så må vi se om de jokker pris-pedalen i bund om et år... Jeg skal selv se at få fingeren ud og tjekket priser hos Vesta. Jeg kunne ikke prisberegne på Nettet, så de skal lige have et telefonopkald. hvilke forsikringsselsskab er billigst til mercedes?sveland er det billigste indtil videre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2006 hvilke forsikringsselsskab er billigst til mercedes? www.sporgolivia.dk :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites