Jump to content
Henrik_C

BMW forsikring

Recommended Posts

Hej Vi overvejer at købe en M3 men men men..... Det nuværende selskab vil have 33K om året. Nu ved jeg at Tryg-Hansa har en eller anden aftale som gør at VW og Audi får en lidt bedre pris. Findes der et forsikringsselskab til BMW med samme ordning??? Ved godt at det ikke bliver en billig forsikring men 33K er for meget!! Jeg har ikke ringet rundt endnu da jeg først ville høre om dette "fandtes". Har også søgt i forummet men synes ikke jeg fandt svar på mit spørgsmål. Mvh Henrik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
BMW samarbejder med If
Altså vi fik et "fordelagtigt" tilbud fra BMW Original forsikring (ved ikke om det er IF men vi fik brev direkte fra dem da vi købte BMW) på 25.000 sek på vores 530 fra 2002. Og det var 15000 mere end Salus Ansvar kunne gøre det for og hele 19.000 mere end Vesta. (Nordea fordelskunde tilbud)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har fået den erfaring at IF SE generelt er noget dyrere end andre' date=' f.eks. Folksam, for mit vedkommende i hvert fald...[/quote'] Sidste år lavede IF den billigste på min BMW. Jeg skal ha fornyet min forsikring her i december, så vi får se om de er billigst igen. Præmien er steget ca 1500kr siden sidste år. Er det sket for jer andre osse? Jeg har forsøgt at kontakte Tobias på hans salusansvar-adresse men han svarer ikke. Hvis nogen har hans email, vil de så sende en PM til mig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har forsøgt at kontakte Tobias på hans salusansvar-adresse men han svarer ikke. Hvis nogen har hans email' date=' vil de så sende en PM til mig?[/quote'] Han arbejder der ikke længere, Tennart eller noget i den retning kom han til, er sikker på jeg bliver rettet af en venlig sjæl herinde lige om lidt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Han arbejder der ikke længere' date=' Tennart eller noget i den retning kom han til, er sikker på jeg bliver rettet af en venlig sjæl herinde lige om lidt :)[/quote'] Jep, Tobias røg til Tennant. For 1½ år siden snakkede jeg med ham, og Tennant forsikrede ikke biler med en værdi over 500.000 sek. Jeg ved ikke om Tobias stadig er i Tennant, men efter som han ikke har været nævnt her på debatten i 1½ år, så kan man jo forestille sig at han og hans priser ikke er så attraktive mere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jeg ved ikke om Tobias stadig er i Tennant, men efter som han ikke har været nævnt her på debatten i 1½ år, så kan man jo forestille sig at han og hans priser ikke er så attraktive mere...
Han havde problemer med at forsikre "luksus" biler samt importerede biler.. det minimerede hans danske kundegruppe med ca 95%:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sidste år lavede IF den billigste på min BMW. Jeg skal ha fornyet min forsikring her i december, så vi får se om de er billigst igen. Præmien er steget ca 1500kr siden sidste år. Er det sket for jer andre osse? Jeg har forsøgt at kontakte Tobias på hans salusansvar-adresse men han svarer ikke. Hvis nogen har hans email, vil de så sende en PM til mig?
Præmien er steget??? Har du haft nogen skader...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Præmien er steget??? Har du haft nogen skader...?
Vores steg nogenlunde samme størrelsesorden hos SalusAnsvar på begge biler, uden skader. Det er generel prisregulering grundet større udbetalinger, lød argumentet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vores steg nogenlunde samme størrelsesorden hos SalusAnsvar på begge biler' date=' uden skader. Det er generel prisregulering grundet større udbetalinger, lød argumentet.[/quote'] Ja det gjorde det jo også på vores BMW 530dA og vores lille Citroen Saxo 1.4i - samme argument for begge (mange skader mm). Sådan gider jeg ikke lege, så nu er vi hos IF der faktisk gav mig et bedre tilbud, og derudover gik præmien ikke amok efter et år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vores steg nogenlunde samme størrelsesorden hos SalusAnsvar på begge biler' date=' uden skader. Det er generel prisregulering grundet større udbetalinger, lød argumentet.[/quote']Samme scenarie hér. Jeg har også fornøjelsen af Salus og deres nylige prisstigning...:scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja men nu har vi Vesta og sparer rundt 9000 sek om året:thumbup:
Ja...det er da lækkert. Så må vi se om de jokker pris-pedalen i bund om et år...:scared: Jeg skal selv se at få fingeren ud og tjekket priser hos Vesta. Jeg kunne ikke prisberegne på Nettet, så de skal lige have et telefonopkald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja...det er da lækkert. Så må vi se om de jokker pris-pedalen i bund om et år...:scared: Jeg skal selv se at få fingeren ud og tjekket priser hos Vesta. Jeg kunne ikke prisberegne på Nettet, så de skal lige have et telefonopkald.
hvilke forsikringsselsskab er billigst til mercedes?sveland er det billigste indtil videre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites