mrode 10 Anmeld indhold Skrevet November 13, 2006 Hejsa Jeg er desværre i Århus og kan derfor ikke bruge de fire sponsorbilletter jeg har fået. Så hvis nogen vil ind og se FCK på lørdag, så må de sige til.. og i modsætning til Emre, så tager jeg ikke penge for noget jeg får gratis (jeg ved det, jeg er en dårlig købmand :)). Mikkel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2006 Hejsa Jeg er desværre i Århus og kan derfor ikke bruge de fire sponsorbilletter jeg har fået. Så hvis nogen vil ind og se FCK på lørdag, så må de sige til.. og i modsætning til Emre, så tager jeg ikke penge for noget jeg får gratis (jeg ved det, jeg er en dårlig købmand :)). Mikkel 2 tilbage.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2006 2 tilbage.. har lokket 2 kammerater med, så hvis du stadig har 2 billetter tilbage, tager jeg også dem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2006 har lokket 2 kammerater med' date=' så hvis du stadig har 2 billetter tilbage, tager jeg også dem[/quote'] oki.. så smider jeg alle fire efter dig på onsdag ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Erkan 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2006 ja denne verden går på at tjene penge så ingen ting er gratis i denne verden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2006 ja denne verden går på at tjene penge så ingen ting er gratis i denne verden. tjah.. sådan er jeg.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Erkan 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2006 alle mennesker er ikke ens..så jeg synes ikke du skal samligne dig selv med emre.det er ikke fair. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2006 alle mennesker er ikke ens..så jeg synes ikke du skal samligne dig selv med emre.det er ikke fair.Du kender ham bedre end Mikkel gør, åbenbart...fair nok ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juka 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 surt at jeg først nu ser tråden :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 surt at jeg først nu ser tråden :( hold øje en anden gang.. det sker nok igen fra tid til anden. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 ja denne verden går på at tjene penge så ingen ting er gratis i denne verden. Har du det sådan...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites