Jump to content
Guest Supermule

Nu skal jeg af med noget GALDE!!!! (hold til højre på motorvejen)

Recommended Posts

Det kan godt være der manglede en smiley eller 2 i mit indlæg. Men mener bare at hvor tit er det du på en tur til og fra arbejde oplever det her? Det er jo ikke 5-10 gange hver vej. Men ja hensyn ville da være rart engang imellem. Men så er det bare så mange andre steder der behøver mere end her. Til dagligt har jeg ikke problemet da min arbejdsgiver har begrænset alle lastbilerne til 80 km/t...til stor irrertation for mange.
Nej slet ikke. Det er ikke sådan at jeg mener det er den største belastning i min hverdag :p Jeg oplever det sjælden på vej til og fra arbejde, da det meste af vejen er broen. Og der er overhalingsforbud for lastbiler om dagen (kan ikke huske hvor længe). Jeg er slet ikke helt oppe i det røde felt over det. Jeg ytrede bare at jeg syntes det ville gøre det mere behageligt, hvis de hjalp hinanden lidt. Men det gælder vel generelt i trafikken. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-41144859:lastbiloverhaling-bliver-forbudt.html
Et forsøg med forbud mod lastbiloverhalinger på en stor del af Den Østjyske Motorvej går så godt, at transportminister Hans Christian Schmidt (V) vil udvide forbuddet. Det kommer til at betyde, at på næsten hele motorvejsnettet bliver der forbud mod de langsomme lastbiloverhalinger, de såkaldte elefantvæddeløb, i myldretiden. Det skriver Morgenavisen Jyllands-Posten søndag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er der et generelt overhalingsforbud på hele broen for tunge køretøjer....hvis du ikke har bemærket skiltene.
Gråhundbussen køre mange andre steder end på broen....!!! Der må du så stadig pænt vente bagved.... :) Så din første kommentar, som om den havde sammenhæng med GIO's indlæg....det havde den så ikke....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites