Thomas 10 Anmeld indhold Skrevet November 6, 2006 Ja så har Tina og jeg endelig fået købt hus med overtagelse i april:) Det ligger i Annelöv og er helt perfekt! Så mangler jeg bare at få solgt lejligheden! www.erasweden.se (Gio hjælp;)) http://w4.objektdata.se/pregen/761/OBJ29697_788299761/wp.htm?SID=kibnhckqgg5vgt2fze24ngfb Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Tillykke med det! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Vores nye hjem Et Stort tillykke med Jeres nye hjem. Og pøj pøj med salget af lejligheden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Ja så har tøsen og jeg endelig fået købt hus med overtagelse i april:) Det ligger i Annelöv og er helt perfekt! Så mangler jeg bare at få solgt lejligheden! www.erasweden.se (Gio hjælp;))Stoooort tillykke til jer begge to! Hvortil er mine services ønsket? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Stoooort tillykke til jer begge to! Hvortil er mine services ønsket? Jeg kan ikke finde ud af at linke direkte til min lejlighed på eras hp! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Jeg kan ikke finde ud af at linke direkte til min lejlighed på eras hp!http://w4.objektdata.se/pregen/761/OBJ29697_788299761/wp.htm?SID=fd2id3flbbzqcoxat5vzica3 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 http://w4.objektdata.se/pregen/761/OBJ29697_788299761/wp.htm?SID=fd2id3flbbzqcoxat5vzica3 :)[ Takker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Ja så har tøsen og jeg endelig fået købt hus med overtagelse i april:) Det ligger i Annelöv og er helt perfekt! Så mangler jeg bare at få solgt lejligheden! www.erasweden.se (Gio hjælp;)) http://w4.objektdata.se/pregen/761/OBJ29697_788299761/wp.htm?SID=kibnhckqgg5vgt2fze24ngfb Stor til lykke - det ser godt ud. Held og lykke med salg af lejligheden og flytningen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 I får da begge en del længere på arbejde derfra (Annelöv = Landskrona)...men nok ikke et problem, hvis der er biler nok i husholdningen :) For det rigtige hus kører man jo gerne en ekstra mil eller fire Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 I får da begge en del længere på arbejde derfra (Annelöv = Landskrona)...men nok ikke et problem, hvis der er biler nok i husholdningen :) For det rigtige hus kører man jo gerne en ekstra mil eller fire Hmm Gio... Altså Tina arbejder i Helsingborg, så der bliver der en del kortere så det er nok mest gældende for mig! Og jeg har ikke noget imod at køre derfra:) At tænke sig at stå op om morgenen og gå direkte fra soveværelset ud i udestuen og nyde udsigten over markerne i stedet for udsigten over malmø.... Behøver jeg sige mere! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Hmm Gio... Altså Tina arbejder i Helsingborg' date=' så der bliver der en del kortere så det er nok mest gældende for mig![/quote']Ahh...ok. Enten noget jeg havde glemt eller ikke vidste Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SÅH. 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Tillykke med det, det ser rigtigt godt ud jeg er misundelig !!! Må man spørge hvad sådan et fint hus koster ? ( evt PB ) Det ser rigtigt godt ud. Svend. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Ahh...ok. Enten noget jeg havde glemt eller ikke vidste Her er marken som du ikke kunne se:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Her er marken som du ikke kunne se:)Dén hæk skal vi hurtigt få fjernet...eller lavet huller i Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Stort tillykke herfra også! Det ser sq lækkert ud og kan godt forstå den udsigt lokker! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 At tænke sig at stå op om morgenen og gå direkte fra soveværelset ud i udestuen og nyde udsigten over markerne i stedet for udsigten over malmø.... Behøver jeg sige mere! Altså hvis du spørger en pige der er vokset op på landet.. (læs: mig) så er der ikke noget så røvkedeligt som en udsigt ud over marker.. det står jo helt stille, der sker ik en skid:rolleye: ...men sådan er vi jo heldigvis så forskellige:) Tillykke med huset:rose: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Altså hvis du spørger en pige der er vokset op på landet.. (læs: mig) så er der ikke noget så røvkedeligt som en udsigt ud over marker.. det står jo helt stille' date=' der sker ik en skid:rolleye: ...men sådan er vi jo heldigvis så forskellige:)[/quote']...oOCementfabrik....skånsk slette....cementfabrik....skånsk slette....bum bumOo...:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2006 Fedt, Thomas, tillykke! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites