Jump to content
Thomas

Vores nye Hjem!

Recommended Posts

Ja så har tøsen og jeg endelig fået købt hus med overtagelse i april:) Det ligger i Annelöv og er helt perfekt! Så mangler jeg bare at få solgt lejligheden! www.erasweden.se (Gio hjælp;)) http://w4.objektdata.se/pregen/761/OBJ29697_788299761/wp.htm?SID=kibnhckqgg5vgt2fze24ngfb
Stor til lykke - det ser godt ud. Held og lykke med salg af lejligheden og flytningen :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I får da begge en del længere på arbejde derfra (Annelöv = Landskrona)...men nok ikke et problem, hvis der er biler nok i husholdningen :) For det rigtige hus kører man jo gerne en ekstra mil eller fire :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I får da begge en del længere på arbejde derfra (Annelöv = Landskrona)...men nok ikke et problem, hvis der er biler nok i husholdningen :) For det rigtige hus kører man jo gerne en ekstra mil eller fire :thumbup:
Hmm Gio... Altså Tina arbejder i Helsingborg, så der bliver der en del kortere så det er nok mest gældende for mig! Og jeg har ikke noget imod at køre derfra:) At tænke sig at stå op om morgenen og gå direkte fra soveværelset ud i udestuen og nyde udsigten over markerne i stedet for udsigten over malmø.... Behøver jeg sige mere!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm Gio... Altså Tina arbejder i Helsingborg' date=' så der bliver der en del kortere så det er nok mest gældende for mig![/quote']Ahh...ok. Enten noget jeg havde glemt eller ikke vidste :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
At tænke sig at stå op om morgenen og gå direkte fra soveværelset ud i udestuen og nyde udsigten over markerne i stedet for udsigten over malmø.... Behøver jeg sige mere!
Altså hvis du spørger en pige der er vokset op på landet.. (læs: mig) så er der ikke noget så røvkedeligt som en udsigt ud over marker.. det står jo helt stille, der sker ik en skid:rolleye: ...men sådan er vi jo heldigvis så forskellige:) Tillykke med huset:rose:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Altså hvis du spørger en pige der er vokset op på landet.. (læs: mig) så er der ikke noget så røvkedeligt som en udsigt ud over marker.. det står jo helt stille' date=' der sker ik en skid:rolleye: ...men sådan er vi jo heldigvis så forskellige:)[/quote']...oOCementfabrik....skånsk slette....cementfabrik....skånsk slette....bum bumOo...:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites