Jump to content
Guest Trine

3 og Messenger

Recommended Posts

Guest Trine

Jeg har lige downloadet msn fra 3Portalen gratis til min Nokia 6280 og det er fandme skide smart:) Der er dog opstået et lille problem, når jeg forsøger at logge på fra svensk 3 net så får jeg en roaming fejl og kan ikke bruge msn:thumbdown Kundeservice oplyser at tjenesten er gratis også når jeg roamer på svensk net, men jeg kan altså ikke logge på. Er der andre der har samme problem? Eller endnu bedre en løsning:love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har samme telefon. Ved du tilfældigvis hvordan jeg kan skrive blokbogstaver på den? Har også hentet messenger, men kan ikke logge på fordi mit password indeholder blokbogstaver ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har lige downloadet msn fra 3Portalen gratis til min Nokia 6280 og det er fandme skide smart:) Der er dog opstået et lille problem, når jeg forsøger at logge på fra svensk 3 net så får jeg en roaming fejl og kan ikke bruge msn:thumbdown Kundeservice oplyser at tjenesten er gratis også når jeg roamer på svensk net, men jeg kan altså ikke logge på. Er der andre der har samme problem? Eller endnu bedre en løsning:love:
Kundeservice har vist forskellige meninger om dette, forleden modtog jeg en sms fra 3 om at det kostede datatrafikafgift at bruuge msn udenfor dansk 3... Så det koster knaster at bruge det i sverige!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jeg har samme telefon. Ved du tilfældigvis hvordan jeg kan skrive blokbogstaver på den? Har også hentet messenger' date=' men kan ikke logge på fordi mit password indeholder blokbogstaver ...[/quote'] Blokbogstaver? Mener du store bogstaver? For store bogstaver trykker du # inden du taster bogstavet, du kan se oppe i hjørnet at størrelsen efter blyanten skifter fra lille til stort. Tryk # igen for små bogstaver... Jeg må have fat i kundeservice igen og høre om de er 110% procent sikre.. jeg får en servicefejl med roaming restrictions, så det lyder som om det ikke er gratis herovre:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blokbogstaver? Mener du store bogstaver? For store bogstaver trykker du # inden du taster bogstavet, du kan se oppe i hjørnet at størrelsen efter blyanten skifter fra lille til stort. Tryk # igen for små bogstaver... Jeg må have fat i kundeservice igen og høre om de er 110% procent sikre.. jeg får en servicefejl med roaming restrictions, så det lyder som om det ikke er gratis herovre:(
virker fint med min K610i men min 6280 kan godt nok logge på den smider mig hele tiden af igen, men det er samme problem i dk. Det virker som om der er et softwareproblem og jeg har da også fået den fejl med roamin på min 6280 et par gange. Det koster ikke noget fra sverige og faktisk heller ikke da jeg var i østrig i et stykke tid og roamede på 3's net dernede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det på min svenske mobil.. En K800i og jeg har samme problemer med at den 2 ud af 3 gange ikke vil logge mig på og når jeg så er på så smider den mig af.. Det koster IKKE noget at anvende den hverken om du er på roaming eller ej.. også selvom det ikke skulle være 3's net.. det er gratis..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blokbogstaver? Mener du store bogstaver? For store bogstaver trykker du # inden du taster bogstavet, du kan se oppe i hjørnet at størrelsen efter blyanten skifter fra lille til stort. Tryk # igen for små bogstaver... Jeg må have fat i kundeservice igen og høre om de er 110% procent sikre.. jeg får en servicefejl med roaming restrictions, så det lyder som om det ikke er gratis herovre:(
Tak, det virkede! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lige i gang med at overveje at installere MSN på min 6280, men siden der er snak om at det koster knaster at bruge i Sverige, er der så nogen der ved om det koster noget at hente den ned herovre? Ved ikke om det er et helt tosset spørgsmål, er desværre ikke noget teknisk geni :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Er lige i gang med at overveje at installere MSN på min 6280' date=' men siden der er snak om at det koster knaster at bruge i Sverige, er der så nogen der ved om det koster noget at hente den ned herovre? Ved ikke om det er et helt tosset spørgsmål, er desværre ikke noget teknisk geni :o
Nej, det skulle være gratis på svensk 3 netværk. Men det koster knaster hvis du roamer på andre netværk i udlandet. Det tager 30 sek at downloade. Husk at downloade hotmail klienten med det samme.. skide smart

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej' date=' det skulle være gratis på svensk 3 netværk. Men det koster knaster hvis du roamer på andre netværk i udlandet. Det tager 30 sek at downloade. Husk at downloade hotmail klienten med det samme.. skide smart[/quote'] Super, mange tak for det :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej' date=' det skulle være gratis på svensk 3 netværk. Men det koster knaster hvis du roamer på andre netværk i udlandet. Det tager 30 sek at downloade. Husk at downloade hotmail klienten med det samme.. skide smart[/quote'] Altså det koster stadig at hente datatrafik!!! Men det koster ikke noget at bruge det. Det koster også at hente mails både i dk og S.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites