Jump to content
MLJ

Billig dækskifteservice

Recommended Posts

Hej ! Jeg skal have sat mine vinterdæk på bilen. ( sommerdækkene skal af stålfælgene og vinterdækkene på ). Hvor findes der et værksted i Malmø som kan klare dette hurtigt og billigt. Helst i form af noget drive in uden tidsbestilling. Sted og priser ønskes ? Mvh Morten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej ! Jeg skal have sat mine vinterdæk på bilen. ( sommerdækkene skal af stålfælgene og vinterdækkene på ). Hvor findes der et værksted i Malmø som kan klare dette hurtigt og billigt. Helst i form af noget drive in uden tidsbestilling. Sted og priser ønskes ?
Hvis du ellers kører til Danmark regelmæssigt vil jeg anbefale dem her ... http://www.skan-x-daek.dk/ De har adresse på Artillerivej (Islands Brygge) - flinke mennesker og drop-in service. Jeg har brugt dem de sidste mange år, når jeg har haft en dæk-opgave, der skulle løses.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ok, tak for svarene men føler ikke rigtigt jeg har fået det svar jeg søgte. 1) det er billig dækskifte jeg søger, ikke billige dæk. Jeg har jo allerede dækkene. 2) Det skal være i Malmø, da jeg ikke regelmæssigt kørert til DK mvh Morten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uno's Däck, lige på hjørnet af Trelleborgsvägen og Ystadsvägen. http://www.unosdack.com/ Drive-in service afhænger selvfølgelig af om han er igang med noget andet, når man ruller ind - men jeg kørte hvertfald ind til ham for at få skiftet en utæt ventil, og kørte derfra med 4 nye ventiler en smøgs tid senere :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ThomasO

Peter H kan også afbalancere, han har maskine til det. Han lavede en perfekt afbalancering på mine nye ruller i foråret. Da jeg fik dem var de fabriksbalanceret, af et eller andet fæhovede herovre der havde været så ukompetent at hans arbejdsgiver blev orienteret. Øj den rystede.. Så det fixede han lige på et øjeblik... De har bare summet rundt uden en krusning hele sommeren. Ring op til ham og spørg om en pris.... han taler jo dansk og er vel hjemme om aftenen også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites