MLJ 10 Anmeld indhold Skrevet November 1, 2006 Hej ! Jeg skal have sat mine vinterdæk på bilen. ( sommerdækkene skal af stålfælgene og vinterdækkene på ). Hvor findes der et værksted i Malmø som kan klare dette hurtigt og billigt. Helst i form af noget drive in uden tidsbestilling. Sted og priser ønskes ? Mvh Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2006 hvis det kun er en mindre bil - så er der billige vinterdæk med fælge i Metro - www.metro.dk kig i nonfood katalog. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2006 Hej ! Jeg skal have sat mine vinterdæk på bilen. ( sommerdækkene skal af stålfælgene og vinterdækkene på ). Hvor findes der et værksted i Malmø som kan klare dette hurtigt og billigt. Helst i form af noget drive in uden tidsbestilling. Sted og priser ønskes ? Hvis du ellers kører til Danmark regelmæssigt vil jeg anbefale dem her ... http://www.skan-x-daek.dk/ De har adresse på Artillerivej (Islands Brygge) - flinke mennesker og drop-in service. Jeg har brugt dem de sidste mange år, når jeg har haft en dæk-opgave, der skulle løses. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MLJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2006 ok, tak for svarene men føler ikke rigtigt jeg har fået det svar jeg søgte. 1) det er billig dækskifte jeg søger, ikke billige dæk. Jeg har jo allerede dækkene. 2) Det skal være i Malmø, da jeg ikke regelmæssigt kørert til DK mvh Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2006 Uno's Däck, lige på hjørnet af Trelleborgsvägen og Ystadsvägen. http://www.unosdack.com/ Drive-in service afhænger selvfølgelig af om han er igang med noget andet, når man ruller ind - men jeg kørte hvertfald ind til ham for at få skiftet en utæt ventil, og kørte derfra med 4 nye ventiler en smøgs tid senere :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2006 billig dæk service Kig på denne firma Alwan Autodækservice englandsvej 229 2300 kbh.s (amager) 32848618 de er billigt og man kan komme til med det samme. jeg kende dem godt nok, mont+afb. =250kr. dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret November 2, 2006 Peter H kan også afbalancere, han har maskine til det. Han lavede en perfekt afbalancering på mine nye ruller i foråret. Da jeg fik dem var de fabriksbalanceret, af et eller andet fæhovede herovre der havde været så ukompetent at hans arbejdsgiver blev orienteret. Øj den rystede.. Så det fixede han lige på et øjeblik... De har bare summet rundt uden en krusning hele sommeren. Ring op til ham og spørg om en pris.... han taler jo dansk og er vel hjemme om aftenen også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites