Jump to content
Miriam

Den årlige juleglögg D. 3 dec.

Recommended Posts

Nej det gør ikke spor, det skal du nok komme til under dagen :) Fede biler tja...ellers så har vi en del blade :rolleye:
Det kan i vist ikke holde til bladene ;-) Både fede biler, og med garenti mindst to mennesker du kan tale biler med :th2: :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sidder faktisk lige nu og prøve smager lidt glögg' date=' skal jo lige vælge hvilke vi skal have d. 3 :)[/quote'] jeg tror bare jeg nøjes med æbleskiverne he he ...... , men der var da en som var et hit sidste år mener jeg......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Miriam.. Jeg ved at det er lidt sent, men mine planer på søndag er ændret så hvis det kan lade sig gøre, vil jeg faktisk rigtigt gerne komme til juleglögg :th2:
Jamen til dit held så fik jeg et afbud for et par dage siden (hvad bilder han sig dog ind :) ) Så du kommer bare...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har du plads til to ? vi er to gutter helt nye i det svenske men vil gerne kommme og hilse på alle.. hvsi det er.. jeg ved godt der er meget meget sent men ......
Tråden er desværre lukket ! Men jeg skal nok sige til hvis der kommer flere afbud pt er vi 40, plus dem på den sorte liste og det er altså maks.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt praktiske ting Så er der blevet handlet ind :) Da Claus han trukket i land, da han skulle på druk igen :fight: så blev der lige en ekstra plads, så Carwash hvis dig og din ven stadigvæk har lyst så kommer i bare, det samme gælder for dig Bananas. Der er som sagt handlet ind, så der er hvad der er :th2: Parkering sker lige når man er drejet ned af vejen, der er en fælles parkeringsplads, hvis den er fyldt så er der også en helt nede i den anden ende af vejen, når man er kørt forbi vores hus. For dem der ikke ved det så har vi jo en hund der hedder Bimmer, så husk at tage allergi piller hvis det er nødvendigt. Ellers så glæder vi os til at se alle sammen og have en hyggelig eftermiddag :th2: Miriam og Michael

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Da Claus han trukket i land, da han skulle på druk igen :fight: så blev der lige en ekstra plads, så Carwash hvis dig og din ven stadigvæk har lyst så kommer i bare, det samme gælder for dig Bananas. Der er som sagt handlet ind, så der er hvad der er :th2:
Jeg siger mange tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites