BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Fede biler tja...ellers så har vi en del blade Bare rolig...skal nok tage 6'eren med:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Nej det gør ikke spor, det skal du nok komme til under dagen :) Fede biler tja...ellers så har vi en del blade Det kan i vist ikke holde til bladene ;-) Både fede biler, og med garenti mindst to mennesker du kan tale biler med :th2: :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Sidder faktisk lige nu og prøve smager lidt glögg, skal jo lige vælge hvilke vi skal have d. 3 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Sidder faktisk lige nu og prøve smager lidt glögg' date=' skal jo lige vælge hvilke vi skal have d. 3 :)[/quote'] jeg tror bare jeg nøjes med æbleskiverne he he ...... , men der var da en som var et hit sidste år mener jeg...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 jeg tror bare jeg nøjes med æbleskiverne he he ...... ' date=' men der var da en som var et hit sidste år mener jeg......[/quote'] Jep, den hvide..Men Claus vi (LÆS: Michael) laver også en alkohol fri Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Jep' date=' den hvide..Men Claus vi (LÆS: Michael) laver også en alkohol fri [/quote'] Ja en gang skal jo være den første ha ha Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2006 Hej Miriam.. Jeg ved at det er lidt sent, men mine planer på søndag er ændret så hvis det kan lade sig gøre, vil jeg faktisk rigtigt gerne komme til juleglögg :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2006 Hej Miriam.. Jeg ved at det er lidt sent, men mine planer på søndag er ændret så hvis det kan lade sig gøre, vil jeg faktisk rigtigt gerne komme til juleglögg :th2: Jamen til dit held så fik jeg et afbud for et par dage siden (hvad bilder han sig dog ind :) ) Så du kommer bare... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2006 super.. glæder mig :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2006 super.. glæder mig :-) du kan bare køre med mig , men jeg når ikke derned til tiden , men det ved Miriam godt.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2006 Hehehe... ok.. vi må lige se.. skal vi i byen lørdag?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2006 nope , for jeg skal på job søndag........ :mad: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2006 du kan bare køre med mig ' date=' men jeg når ikke derned til tiden , men det ved Miriam godt....[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2006 Nej det ved Miriam Ikke !! :) jo jo skrev en PM for længe siden.........;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2006 jo jo skrev en PM for længe siden.........;) hmm......så gensend den lige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2006 hmm......så gensend den lige Har du plads til to ? vi er to gutter helt nye i det svenske men vil gerne kommme og hilse på alle.. hvsi det er.. jeg ved godt der er meget meget sent men ...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2006 Har du plads til to ? vi er to gutter helt nye i det svenske men vil gerne kommme og hilse på alle.. hvsi det er.. jeg ved godt der er meget meget sent men ...... Tråden er desværre lukket ! Men jeg skal nok sige til hvis der kommer flere afbud pt er vi 40, plus dem på den sorte liste og det er altså maks. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2006 Tråden er desværre lukket ! Men jeg skal nok sige til hvis der kommer flere afbud pt er vi 40' date=' plus dem på den sorte liste og det er altså maks.[/quote'] ok tak, send gerne en PM hvis det bliver afbud.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2006 ok tak' date=' send gerne en PM hvis det bliver afbud..[/quote'] Der er ingen der melder afbud til den hvide glögg Men ellers så ligger i nr 2 i køen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2006 Hmmm Hmmmm hvide glögg SAY NO MORE !! :D :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2006 Hmmm Hmmmm hvide glögg SAY NO MORE !! :D :D Bare vent Nulla !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2006 Hvis der mod forventning skulle komme afbud nok vil jeg også gerne med, så jeg vil gerne med på "reserve-listen". Jeg troede at jeg skulle til noget familie-tam-tam den 3.december , men det blev flyttet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2006 Lidt praktiske ting Så er der blevet handlet ind :) Da Claus han trukket i land, da han skulle på druk igen så blev der lige en ekstra plads, så Carwash hvis dig og din ven stadigvæk har lyst så kommer i bare, det samme gælder for dig Bananas. Der er som sagt handlet ind, så der er hvad der er :th2: Parkering sker lige når man er drejet ned af vejen, der er en fælles parkeringsplads, hvis den er fyldt så er der også en helt nede i den anden ende af vejen, når man er kørt forbi vores hus. For dem der ikke ved det så har vi jo en hund der hedder Bimmer, så husk at tage allergi piller hvis det er nødvendigt. Ellers så glæder vi os til at se alle sammen og have en hyggelig eftermiddag :th2: Miriam og Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 For dem der ikke ved det så har vi jo en hund der hedder Bimmer' date=' så husk at tage allergi piller hvis det er nødvendigt.[/quote']Yep...eller næseklemmer ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 Da Claus han trukket i land, da han skulle på druk igen så blev der lige en ekstra plads, så Carwash hvis dig og din ven stadigvæk har lyst så kommer i bare, det samme gælder for dig Bananas. Der er som sagt handlet ind, så der er hvad der er :th2: Jeg siger mange tak! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites