Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2006 Nej det er der vel ikke ! Men er da sikker på at der kommer en eller to der godt kunne spise en klejne :) Status lige nu er ca 20 og 3 børn, men mon ikke vi når op på det samme som sidste år, der var vi vel små 30 stk :) Hmm længere oppe står der 25:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2006 Hmm længere oppe står der 25:) Ja men det er vel også små 30 !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2006 Hmm længere oppe står der 25:) Lurede lige i tråden fra sidste år, så det var vist ikke små 30 men store 30 som var det rigtige, så der er da plads til en del flere :) Så landede vi vist på 34 voksne og 7 unger :-) Vores telefon nr. er 040-154102 el. +45 3122 5060, just in case. Vi ses i morgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
karinalex 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 øv vi kan ikke :O( Men håber i får en hyggelig dag og at der bliver lignende arrangementer i fremtiden :O) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Men håber i får en hyggelig dag og at der bliver lignende arrangementer i fremtiden :O) Jamen det var da ærgeligt, men så må i jo allerede nu sætte kryds i kalenderen på første advent næste år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 sejt initiativ :th2: :o kan man tilmelde sig halvt? Jeg vil rigtig gerne møde jer allesammen og ønske god jul - men har en firmajulefrokost d. 2. og ved af (bitter) erfaring at jeg ikke altid er lige mødestabil efter sådanne arrangementer Arj, kl. 15 skal jeg simpelt hen kunne mande mig op til - vi ses 3/12, tak for invitationen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 sejt initiativ :th2: :o kan man tilmelde sig halvt? Jeg vil rigtig gerne møde jer allesammen og ønske god jul - men har en firmajulefrokost d. 2. og ved af (bitter) erfaring at jeg ikke altid er lige mødestabil efter sådanne arrangementer Arj, kl. 15 skal jeg simpelt hen kunne mande mig op til - vi ses 3/12, tak for invitationen :) Eller kan Claus hjælpe dig med hvor piller står ! :) Vi ses Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Eller kan Claus hjælpe dig med hvor piller står ! :) Vi ses Jep når jeg kan dukke op kl 15 , så kan alle , og ja Hsarif... jeg var selv samme tur igennem sidste år he he , men jeg viser dig hvor de er.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 sejt initiativ :th2: :o kan man tilmelde sig halvt? Jeg vil rigtig gerne møde jer allesammen og ønske god jul - men har en firmajulefrokost d. 2. og ved af (bitter) erfaring at jeg ikke altid er lige mødestabil efter sådanne arrangementer Det samme her! Jeg kunne også godt tænke mig kigge forbi, men jeg er også tvivlsom pga. festivitas d. 2. Så en halv tilmelding herfra - hvis det er ok! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Vi er nu på 24 voksne, 3 halve voksne, 3 unger og 1 hund :) Så nu er det lige før vi ikke behøver at tænde op i pejsen som sidste år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Jeg håber også at jeg kan kigge forbi.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Hej Miriam. Thomas og jeg vil også gerne deltage igen i år. Jeg har skrevet mig på, men ved ikke hvordan jeg får tilføjet Thomas. Gio: du kan måske hjælpe! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Hej Miriam. Thomas og jeg vil også gerne deltage igen i år. Jeg har skrevet mig på, men ved ikke hvordan jeg får tilføjet Thomas. Gio: du kan måske hjælpe!Det er kun registrerede brugere der kan tilmelde sig via kalenderen. Og Thomas ser vi jo ikke meget til herinde ...hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Nej, det kan jeg ikke påstå, at han er. Men Miriam så må du gerne på din private liste tilføje en "hemmelig" gæst :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Nej' date=' det kan jeg ikke påstå, at han er. Men Miriam så må du gerne på din private liste tilføje en "hemmelig" gæst :)[/quote'] Jep jeg skriver ham på den sorte liste :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Super...vi glæder os :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Så rundede vi 30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Jeg kommer også - og tager Trolden med... Så har du en hemmelig gæst mere... Jeg spurgte også lige Britt - men hun har vist en juletræsfest et eller andet sted. Men jeg har lovet at hilse! ;o)) Jeg kan se, at andre også har spurgt - men er der ikke noget, vi skal have med - overhovedet?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Jeg kan se, at andre også har spurgt - men er der ikke noget, vi skal have med - overhovedet?? Her er glögg, ævleskiver og hovedpine piller :), som sidste år. Det står selvfølgelig folk frit for at medbringe andre ting, hvis man ikke kan leve uden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Her er glögg' date=' ævleskiver og hovedpine piller :), som sidste år. Det står selvfølgelig folk frit for at medbringe andre ting, hvis man ikke kan leve uden [/quote'] Nåh... Tænkte nu mere på et tilskud til ævleskive-dej og den slags... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Nåh... Tænkte nu mere på et tilskud til ævleskive-dej og den slags... Æbleskive-dej :D Var det ik på farmors tid man brugte det? Nu er det da bare at købe en pose med 20 skiver til en 10'er eller noget :th2: En flaske rødvin eller en ny BMW til M&M kan vel gøre det, når nu de er så flinke at åbne døren op for hvem som helst :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2006 Hej Jeg kommer også og tager kæresten og datteren på 4 med:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2006 Så lukkes tråden Da vi nu har rundet 40 stk lukkers tråden altså lidt før tid ! Husk at melde fra hvis i alligevel ikke kommer, da jeg ikke gidder spise ævleskiver resten af året ! http://debat.sunddebat.com/calendar.php?do=getinfo&e=18&day=2006-12-3 Vi ses Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Davsen. Jeg skrev mig på uden at kende så meget som et øje, men det gør vel ikke noget ?. Kommer der nogle fede biler ? Og så ææææælsker jeg svenske æbleskiver (tror jeg) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Davsen. Jeg skrev mig på uden at kende så meget som et øje, men det gør vel ikke noget ?. Kommer der nogle fede biler ? Og så ææææælsker jeg svenske æbleskiver (tror jeg) Nej det gør ikke spor, det skal du nok komme til under dagen :) Fede biler tja...ellers så har vi en del blade Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites