Jump to content
Miriam

Den årlige juleglögg D. 3 dec.

Recommended Posts

Nej det er der vel ikke ! Men er da sikker på at der kommer en eller to der godt kunne spise en klejne :) Status lige nu er ca 20 og 3 børn, men mon ikke vi når op på det samme som sidste år, der var vi vel små 30 stk :)
Hmm længere oppe står der 25:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm længere oppe står der 25:)
Lurede lige i tråden fra sidste år, så det var vist ikke små 30 men store 30 som var det rigtige, så der er da plads til en del flere :)
Så landede vi vist på 34 voksne og 7 unger :-) Vores telefon nr. er 040-154102 el. +45 3122 5060, just in case. Vi ses i morgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

sejt initiativ :th2: :o kan man tilmelde sig halvt? Jeg vil rigtig gerne møde jer allesammen og ønske god jul - men har en firmajulefrokost d. 2. og ved af (bitter) erfaring at jeg ikke altid er lige mødestabil efter sådanne arrangementer :sick: Arj, kl. 15 skal jeg simpelt hen kunne mande mig op til - vi ses 3/12, tak for invitationen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sejt initiativ :th2: :o kan man tilmelde sig halvt? Jeg vil rigtig gerne møde jer allesammen og ønske god jul - men har en firmajulefrokost d. 2. og ved af (bitter) erfaring at jeg ikke altid er lige mødestabil efter sådanne arrangementer Arj, kl. 15 skal jeg simpelt hen kunne mande mig op til - vi ses 3/12, tak for invitationen :)
Eller kan Claus hjælpe dig med hvor piller står ! :) Vi ses

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Eller kan Claus hjælpe dig med hvor piller står ! :) Vi ses
Jep når jeg kan dukke op kl 15 , så kan alle , og ja Hsarif... jeg var selv samme tur igennem sidste år he he , men jeg viser dig hvor de er....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sejt initiativ :th2: :o kan man tilmelde sig halvt? Jeg vil rigtig gerne møde jer allesammen og ønske god jul - men har en firmajulefrokost d. 2. og ved af (bitter) erfaring at jeg ikke altid er lige mødestabil efter sådanne arrangementer :sick:
Det samme her! Jeg kunne også godt tænke mig kigge forbi, men jeg er også tvivlsom pga. festivitas d. 2. Så en halv tilmelding herfra - hvis det er ok! :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Miriam. Thomas og jeg vil også gerne deltage igen i år. Jeg har skrevet mig på, men ved ikke hvordan jeg får tilføjet Thomas. Gio: du kan måske hjælpe!
Det er kun registrerede brugere der kan tilmelde sig via kalenderen. Og Thomas ser vi jo ikke meget til herinde ...hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer også - og tager Trolden med... Så har du en hemmelig gæst mere... Jeg spurgte også lige Britt - men hun har vist en juletræsfest et eller andet sted. Men jeg har lovet at hilse! ;o)) Jeg kan se, at andre også har spurgt - men er der ikke noget, vi skal have med - overhovedet?? :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan se, at andre også har spurgt - men er der ikke noget, vi skal have med - overhovedet?? :confused:
Her er glögg, ævleskiver og hovedpine piller :), som sidste år. Det står selvfølgelig folk frit for at medbringe andre ting, hvis man ikke kan leve uden :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Her er glögg' date=' ævleskiver og hovedpine piller :), som sidste år. Det står selvfølgelig folk frit for at medbringe andre ting, hvis man ikke kan leve uden :tongue2:[/quote'] Nåh... Tænkte nu mere på et tilskud til ævleskive-dej og den slags...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nåh... Tænkte nu mere på et tilskud til ævleskive-dej og den slags...
Æbleskive-dej :D Var det ik på farmors tid man brugte det? Nu er det da bare at købe en pose med 20 skiver til en 10'er eller noget :th2: En flaske rødvin eller en ny BMW til M&M kan vel gøre det, når nu de er så flinke at åbne døren op for hvem som helst :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Davsen. Jeg skrev mig på uden at kende så meget som et øje, men det gør vel ikke noget ?. Kommer der nogle fede biler ? :love: Og så ææææælsker jeg svenske æbleskiver (tror jeg)
Nej det gør ikke spor, det skal du nok komme til under dagen :) Fede biler tja...ellers så har vi en del blade :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites