Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet November 1, 2006 Så er det igen blevet tid til den årlige invitation til lidt glögg og æbleskiver. I år er det søndag d. 3. dec, kl. 15.00. Adressen er Snäppevägen 10, i Bunkeflostrand. Så tag familien med til lidt hygge. Af hensyn til indkøb, må i gerne lige tilmelde jer, se forneden. Håber på at se en masse igen i år :) Seneste tilmelding er d. 30 nov. Tilmed dig via kalender på dette link http://debat.sunddebat.com/calendar.php?do=getinfo&e=18&day=2006-12-3 Hilsen Miriam og Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 Skal man have familien med ;-) Hvornår er SU? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 Skal man have familien med ;-) Hvornår er SU? 30 nov. og nej ikke hvis du ikke vil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 (Gio kan man evt lave det i arrangement kalender så den styre tilmeldingerne)Done...---> http://debat.sunddebat.com/calendar.php?do=getinfo&e=18&day=2006-12-3 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 Done...---> http://debat.sunddebat.com/calendar.php?do=getinfo&e=18&day=2006-12-3 Tak så er der styr på det :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 Tak så er der styr på det :th2:Måske du lige burde editere dit oprindelige indlæg, så der står at man kan tilmelde sig via kalenderen samt linket dertil. Bare for go´ ordens skyld :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 Måske du lige burde editere dit oprindelige indlæg' date=' så der står at man kan tilmelde sig via kalenderen samt linket dertil. Bare for go´ ordens skyld :)[/quote'] Ok så ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 Så er den fikset. Tror konen tilmelder sig selv også på et tidspunkt. Ellers er jeg +1 :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2006 Tror konen NÅ NÅ er der noget du ikke har fortalt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2006 NÅ NÅ er der noget du ikke har fortalt Har jo lovet du bliver den første der får besked...og nej der er IKKE noget jeg har glemt at sige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Har jo lovet du bliver den første der får besked...og nej der er IKKE noget jeg har glemt at sige Vi kan da lave en anden type fest ud af det hvis det er Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2006 Den hvide glögg ! Har fået lidt forspørgelser på den hvide glögg fra sidste år , og ville lige berolige folk med at kokken har lovet at lave den igen :th2: og Claus jeg har fyldt mit pilleskab op :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2006 Vi kan da lave en anden type fest ud af det hvis det er Klart klart. På knæ midt i æbleskiverne:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2006 Har fået lidt forspørgelser på den hvide glögg fra sidste år , og ville lige berolige folk med at kokken har lovet at lave den igen :th2: og Claus jeg har fyldt mit pilleskab op :) He he tak for omsorgen , men jeg dukker for engangs skyld ædru op til en forsamling Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2006 He he tak for omsorgen ' date=' men jeg dukker for engangs skyld ædru op til en forsamling [/quote'] Hmm lyder som om du har brug for proffesionel hjælp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2006 Hmm lyder som om du har brug for proffesionel hjælp Nja he he ... så slemt er det ikke , Mimse var bare redningskvinden sidste år , da jeg havde ... skal vi kalde det en mindre "krise" .... det blev også holdt en søndag sidste år .... deraf "krisen"..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2006 Ja søndage er de værste... Den altervin er bare toppen:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2006 det blev også holdt en søndag sidste år .... deraf "krisen"..... Hmm første advendt og så på en søndag Gud ved hvilken dag det så er næste år ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2006 Hey Miriam.. Jeg er faktisk lidt ked af at jeg ikke kan komme.. men jeg har allerede en anden aftale denne dag.. havde faktisk lavet den dagen før jeg så dette arrangement Så jeg må nok vente til næste år.. men hvis der sker en ændring i mit arrangement vender jeg lige tilbage.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2006 Nulla.....Bjarne og lille Jasmin vil gerne komme :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2006 Status lige nu 14 "voksne" og 3 børn, men mon ikke vi kommer op på de ca 25 vi var sidste år ! Hey Miriam.. Jeg er faktisk lidt ked af at jeg ikke kan komme.. men jeg har allerede en anden aftale denne dag.. havde faktisk lavet den dagen før jeg så dette arrangement Så jeg må nok vente til næste år.. men hvis der sker en ændring i mit arrangement vender jeg lige tilbage.. Sådan kan det jo gå Nulla.....Bjarne og lille Jasmin vil gerne komme :th2: Perfekt så er der også noget for Victoria :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 9, 2006 Perfekt så er der også noget for Victoria :) Ah Hr. Moerke kommer også forbi:love: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2006 Ah Hr. Moerke kommer også forbi:love: Ja ok, ham er hun jo næsten kär i ifgl hende selv :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2006 Fru Marie-Louise kommer også med. BTW skal vi have noget med ? Danske dollars eller hjemmelavede klejner f.eks. ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2006 BTW skal vi have noget med ? Danske dollars eller hjemmelavede klejner f.eks. ? Nej det er der vel ikke ! Men er da sikker på at der kommer en eller to der godt kunne spise en klejne :) Status lige nu er ca 20 og 3 børn, men mon ikke vi når op på det samme som sidste år, der var vi vel små 30 stk :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites