Jump to content
Miriam

Den årlige juleglögg D. 3 dec.

Recommended Posts

Så er det igen blevet tid til den årlige invitation til lidt glögg og æbleskiver. I år er det søndag d. 3. dec, kl. 15.00. Adressen er Snäppevägen 10, i Bunkeflostrand. Så tag familien med til lidt hygge. Af hensyn til indkøb, må i gerne lige tilmelde jer, se forneden. Håber på at se en masse igen i år :) Seneste tilmelding er d. 30 nov. Tilmed dig via kalender på dette link http://debat.sunddebat.com/calendar.php?do=getinfo&e=18&day=2006-12-3 Hilsen Miriam og Michael

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak så er der styr på det :th2:
Måske du lige burde editere dit oprindelige indlæg, så der står at man kan tilmelde sig via kalenderen samt linket dertil. Bare for go´ ordens skyld :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har fået lidt forspørgelser på den hvide glögg fra sidste år :laugh:, og ville lige berolige folk med at kokken har lovet at lave den igen :th2: og Claus jeg har fyldt mit pilleskab op :)
He he tak for omsorgen , men jeg dukker for engangs skyld ædru op til en forsamling :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm lyder som om du har brug for proffesionel hjælp :rolleye:
Nja he he ... så slemt er det ikke , Mimse var bare redningskvinden sidste år , da jeg havde ... skal vi kalde det en mindre "krise" .... det blev også holdt en søndag sidste år .... deraf "krisen".....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey Miriam.. Jeg er faktisk lidt ked af at jeg ikke kan komme.. men jeg har allerede en anden aftale denne dag.. havde faktisk lavet den dagen før jeg så dette arrangement :rolleye: Så jeg må nok vente til næste år.. men hvis der sker en ændring i mit arrangement vender jeg lige tilbage..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Status lige nu 14 "voksne" og 3 børn, men mon ikke vi kommer op på de ca 25 vi var sidste år !

Hey Miriam.. Jeg er faktisk lidt ked af at jeg ikke kan komme.. men jeg har allerede en anden aftale denne dag.. havde faktisk lavet den dagen før jeg så dette arrangement :rolleye: Så jeg må nok vente til næste år.. men hvis der sker en ændring i mit arrangement vender jeg lige tilbage..
Sådan kan det jo gå :mad:
Nulla.....Bjarne og lille Jasmin vil gerne komme :th2:
Perfekt så er der også noget for Victoria :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BTW skal vi have noget med ? Danske dollars eller hjemmelavede klejner f.eks. ?
Nej det er der vel ikke ! Men er da sikker på at der kommer en eller to der godt kunne spise en klejne :) Status lige nu er ca 20 og 3 børn, men mon ikke vi når op på det samme som sidste år, der var vi vel små 30 stk :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites