Jump to content
kaw

Malmø-Herlev hver morgen

Recommended Posts

Kører fra Almvik (v. Svågertorp) hver morgen ved 7-tiden til Herlev. Hvis der er nogen der frisk på noget samkørsel så kontakt mig endelig. Det er sku dyrt at køre alene! :) Gør ikke noget hvis du ikke lige skal til Herlev, bare det er i nærheden eller på vejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I øjeblikket kører jeg ca hver dag fra Arrie (syd for Lockarp) og til Herlev hospital. Det foregår dog lidt ujævnt mht tider. Typisk kører jeg over broen ved 8.30-tiden og hjem igen ved 17-tiden Jeg er konsulent, så mine timer er ikke faste. Hvis det passer dig - evt bare nogle af dagene, så sig til :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Thomas, tak for tilbuddet. Jeg møder kl. 8, så det er desværre lidt for sent. Jeg har endvidere ikke noget fast tidspunkt jeg tager hjem, så jeg bliver nød til selv at køre. Gider ikke køre i tog! hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michaelbo
Hej, Den 4:e december börjar jag arbeta i Herlev (Generatorvej) och bosätter mig i Värnhem, Malmö. Samåker gärna, kan ta mig till Svågertorp om det hjälper.
Hmm, jeg arbejder på turbinevej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm' date=' jeg arbejder på turbinevej[/quote'] Kör du varje dag? Jag köpte (tyvärr) 30 dagars kort i måndags så det får väl bli tåget under december men i Januari åker jag gärna med. Äger ingen bil än men ska köpa en i början av nästa år, tror jag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites