kaw 10 Anmeld indhold Skrevet November 1, 2006 Kører fra Almvik (v. Svågertorp) hver morgen ved 7-tiden til Herlev. Hvis der er nogen der frisk på noget samkørsel så kontakt mig endelig. Det er sku dyrt at køre alene! :) Gør ikke noget hvis du ikke lige skal til Herlev, bare det er i nærheden eller på vejen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 I øjeblikket kører jeg ca hver dag fra Arrie (syd for Lockarp) og til Herlev hospital. Det foregår dog lidt ujævnt mht tider. Typisk kører jeg over broen ved 8.30-tiden og hjem igen ved 17-tiden Jeg er konsulent, så mine timer er ikke faste. Hvis det passer dig - evt bare nogle af dagene, så sig til :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kaw 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2006 Hej Thomas, tak for tilbuddet. Jeg møder kl. 8, så det er desværre lidt for sent. Jeg har endvidere ikke noget fast tidspunkt jeg tager hjem, så jeg bliver nød til selv at køre. Gider ikke køre i tog! hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bosen 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2006 Hej, Den 4:e december börjar jag arbeta i Herlev (Generatorvej) och bosätter mig i Värnhem, Malmö. Samåker gärna, kan ta mig till Svågertorp om det hjälper. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret December 5, 2006 Hej, Den 4:e december börjar jag arbeta i Herlev (Generatorvej) och bosätter mig i Värnhem, Malmö. Samåker gärna, kan ta mig till Svågertorp om det hjälper. Hmm, jeg arbejder på turbinevej Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bosen 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2006 Hmm' date=' jeg arbejder på turbinevej[/quote'] Kör du varje dag? Jag köpte (tyvärr) 30 dagars kort i måndags så det får väl bli tåget under december men i Januari åker jag gärna med. Äger ingen bil än men ska köpa en i början av nästa år, tror jag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gokhan 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2012 ved godt det er et gammelt indlæg men jeg søger noget samkørsel til herlev jeg starter på arbejde kl 0700 til 1500 mvh gokhan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites