Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet October 31, 2006 1. BMW bragging 2. Audi answering 3. The Japs taking part 4. Bentley's CEO makes a statement Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 fantastisk Bentley reklame!! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Den bliver svær at slå... :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
D.D. 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Ja underligt, gad vide hvem Bentley reklamen var tiltænkt, når både Audi og Bentley er ejet af Volkswagen Group.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Alle andre vel :-) Fantastisk morsomt :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 1. BMW bragging 2. Audi answering 3. The Japs taking part 4. Bentley's CEO makes a statement Troede ellers det var BMW der vandt med verdens bedste motor ( M3 og M5) Og ikke en kinabil :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 Troede ellers det var BMW der vandt med verdens bedste motor ( M3 og M5) Og ikke en kinabil :):) International Engine of The Year 2006: BMW M5/M6 motor (for den bedste benzin motor, der lyder som en diesel hehe). Best New Engine of The Year 2006: VW 1.4 TSI Twincharger (både turbo og kompressor) Subaru vandt i kategorien 2.0 - 2.5 liter. Hehe ikke mange Saab og Volvo motorer her hehe :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 International Engine of The Year 2006: BMW M5/M6 motor (for den bedste benzin motor' date=' der lyder som en diesel [/quote'] Det er kun når den er kold... Og når vi snakker om diesel lyd så snakker VW /Audi diesel motor da helt vildt :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 Det er kun når den er kold... Og når vi snakker om diesel lyd så snakker VW /Audi diesel motor da helt vildt :):) ikke 3.0-eren. Men den reklamerer jo heller ikke med at være en benzin motor Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 ikke 3.0-eren. Men den reklamerer jo heller ikke med at være en benzin motor Men de kan ikke lave så fine biler som BMW :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 Men de kan ikke lave så fine biler som BMW :):) Det er jo smag og behag og det ved vi ikke kan diskuteres ;) Personligt synes jeg designet af de nye BMW-er ikke holder både specielt indvendigt, men de er fine og kører godt, det skal jeg ikke benægte. Bortset fra det, gad vide om, der kommer en fortsættelse på de fire posters, mon ikke Porsche kommer med en statement i stereo (altså to hænder med den midterste finger i luften) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 Det er jo smag og behag og det ved vi ikke kan diskuteres ;) Personligt synes jeg designet af de nye BMW-er ikke holder både specielt indvendigt, men de er fine og kører godt, det skal jeg ikke benægte. Bortset fra det, gad vide om, der kommer en fortsættelse på de fire posters, mon ikke Porsche kommer med en statement i stereo (altså to hænder med den midterste finger i luften) Tror du bliver nöd til at komme op og pröve en rigtig bil http://www.auto-haus.se/Auto-show.asp?ID=159 for du ser jo kun Vag og ikke andet :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 Tror du bliver nöd til at komme op og pröve en rigtig bil http://www.auto-haus.se/Auto-show.asp?ID=159 for du ser jo kun Vag og ikke andet :):) Jeg ser da meget andet en VAG, men design er jo svært at diskutere, det ved du også godt :th2: Fx. er jeg vild med designet på E46 i Coupé. Men ja, jeg skal nok snart komme og se din gård, det har jeg jo lovet - og ja Porsche er sgu en rigtig bil, mig vil have :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2006 Hehe - geniale reklamer!! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2006 HAHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAAHHAHAHA Det er langt tid siden jeg har grinet så meget(ikke en god ide hvis man spiser gulerod på samme tid).... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites