Jump to content
Miriam

Boys will be boys

Recommended Posts

Troede ellers det var BMW der vandt med verdens bedste motor ( M3 og M5) Og ikke en kinabil :):)
International Engine of The Year 2006: BMW M5/M6 motor (for den bedste benzin motor, der lyder som en diesel hehe). Best New Engine of The Year 2006: VW 1.4 TSI Twincharger (både turbo og kompressor) Subaru vandt i kategorien 2.0 - 2.5 liter. Hehe ikke mange Saab og Volvo motorer her hehe :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
International Engine of The Year 2006: BMW M5/M6 motor (for den bedste benzin motor' date=' der lyder som en diesel [/quote'] Det er kun når den er kold... Og når vi snakker om diesel lyd så snakker VW /Audi diesel motor da helt vildt :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men de kan ikke lave så fine biler som BMW :):)
Det er jo smag og behag og det ved vi ikke kan diskuteres ;) Personligt synes jeg designet af de nye BMW-er ikke holder både specielt indvendigt, men de er fine og kører godt, det skal jeg ikke benægte. Bortset fra det, gad vide om, der kommer en fortsættelse på de fire posters, mon ikke Porsche kommer med en statement i stereo (altså to hænder med den midterste finger i luften) :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er jo smag og behag og det ved vi ikke kan diskuteres ;) Personligt synes jeg designet af de nye BMW-er ikke holder både specielt indvendigt, men de er fine og kører godt, det skal jeg ikke benægte. Bortset fra det, gad vide om, der kommer en fortsættelse på de fire posters, mon ikke Porsche kommer med en statement i stereo (altså to hænder med den midterste finger i luften) :lol:
Tror du bliver nöd til at komme op og pröve en rigtig bil http://www.auto-haus.se/Auto-show.asp?ID=159 for du ser jo kun Vag og ikke andet :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tror du bliver nöd til at komme op og pröve en rigtig bil http://www.auto-haus.se/Auto-show.asp?ID=159 for du ser jo kun Vag og ikke andet :):)
Jeg ser da meget andet en VAG, men design er jo svært at diskutere, det ved du også godt :th2: Fx. er jeg vild med designet på E46 i Coupé. Men ja, jeg skal nok snart komme og se din gård, det har jeg jo lovet - og ja Porsche er sgu en rigtig bil, mig vil have :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites