mrode 10 Anmeld indhold Skrevet October 31, 2006 Så står vores venner igen og holder øje med os for enden af tunellen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Sandelig gjorde de det, men sålænge man ikke kører for stærkt, behøver man ikke bekymre sig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Ellers er det bare om at køre tidligere hjemmefra, f.eks. kl.5.00 :), så slipper I for de bekymringer, for SÅ tidligt er de ikke kommet ud af fjerene !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Sandelig gjorde de det' date=' men sålænge man ikke kører for stærkt, behøver man ikke bekymre sig :)[/quote'] Tja, både og. Hvis vi ikke havde vist det, så havde der været en ulykke derude imorges. Vi lå i inderbanen med 90 sharp på speedometret, da der kommer en E- klasse susende udenom. Han bliver selvfølgelig vinket ind men idioten orienterer sig ikke en skid så mens han bremser ned, fedter med selen (som han heller ikke havde på) trækker han lige ind foran os!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 De var heller ikke stået op kl. 0655, da jeg kørte ud af tunnelen. Men der spiste de jo nok citronmåne med mælk på og så var de klar! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Farvel 1.500 DKK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Farvel 1.500 DKK :laugh: Hvad skal man gøre for at komme af med 1500? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 :laugh: Hvad skal man gøre for at komme af med 1500? Sidde og sove i sin bil, og ikke holde øje med Gert og Helge!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Sidde og sove i sin bil' date=' og ikke holde øje med Gert og Helge!! [/quote'] Ud med sproget du!!! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Ud med sproget du!!! :D Målt til 143 - noteret for 138! Og den unge hr. betjent mente at jeg da sagtens kunne få et klip i det danske kørekort jeg ikke har... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Målt til 143 - noteret for 138! Og den unge hr. betjent mente at jeg da sagtens kunne få et klip i det danske kørekort jeg ikke har... Hmm ja så kan han jo kalde dig til revideret køreprøve efter 3 klip, og se om han kan få lov til at booke tid til en svansker som dig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Ok så kan jeg se jeg nok kan nøjes med 1000 dask hvis jeg bliver nuppet. Engang imellem gider jeg nemlig ikke sætte farten ned for enden og jeg plejer at holde 120. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Hvis man, med udenlandsk kørekort, bliver taget i DK for en overtrædelse som ville medføre frakendelse af et dansk kørekort, kan man godt få kørselsforbud i DK, selvom de ikke kan frakende det udenlandske kørekort, man er i besiddelse af. Det er hvertfald hvad jeg er blevet oplyst, men har ikke noget link eller §-nummer at henvise til... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Hvis man, med udenlandsk kørekort, bliver taget i DK for en overtrædelse som ville medføre frakendelse af et dansk kørekort, kan man godt få kørselsforbud i DK, selvom de ikke kan frakende det udenlandske kørekort, man er i besiddelse af. Det er hvertfald hvad jeg er blevet oplyst, men har ikke noget link eller §-nummer at henvise til... Ja, men et klip er jo ikke en ubetinget frakendelse... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Ja' date=' men et klip er jo ikke en ubetinget frakendelse...[/quote'] Det har jeg da heller ikke skrevet nogen steder Rent praktisk har de vel ingen mulighed for at holde styr på "enkelt-klip" tildelt udenlandske kørekort? Mente bare at kommentaren kunne være på sin plads, inden alle "Hvordan skifter man sit danske kørekort til svensk, så man kan té sig som man vil i dansk trafik"-indlæggene begyndte ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 De var heller ikke stået op kl. 0655' date=' da jeg kørte ud af tunnelen. Men der spiste de jo nok citronmåne med mælk på og så var de klar![/quote'] 07:13 stod de der - man kunne på 500 meters afstand se panik stemningen og en masse bremselys ved udkørslen fra tunnellen ;o) Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Kl. 11 stod de der stadig...i regnvejr :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Da jeg kørte forbi var måler manden vist ude at tisse, der var nemlig kun laseren:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Vi lå i inderbanen med 90 sharp på speedometret, da der kommer en E- klasse susende udenom. Han bliver selvfølgelig vinket ind men idioten orienterer sig ikke en skid så mens han bremser ned, fedter med selen (som han heller ikke havde på) trækker han lige ind foran os!! En gut i en Mazda kassevogn (hvid og fra Würth) syntes bedre om idé'en at smide ankret i venstre vognbane, da han så politiet. Således så gjort, hvilket "efterfølgerne" naturligvis reagerede på. At han efterfølgende ikke turde presse maskinen over 90 km/t samt blev liggende i venstre side (trods et frit højre spor) var der imidlertid ikke megen forståelse for. Så træk dog ind for fan ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 At han efterfølgende ikke turde presse maskinen over 90 km/t samt blev liggende i venstre side (trods et frit højre spor) var der imidlertid ikke megen forståelse for. Så træk dog ind for fan ! Enig! - jeg hader bare de idioter som enten falder i søvn i yderbanen eller går helt i mental baglås og nægter at lade andre slippe forbi. De er sgu langt farligere end dem der bare kører lidt for stærkt. Men der gøres bare stort set ingen forsøg på at fange dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Da jeg kørte forbi var måler manden vist ude at tisse' date=' der var nemlig kun laseren:th2:[/quote'] Da jeg kørte forbi så det ud som om lasermanden stod og brækkede sig i vejkanten... Glad for at jeg for en gangs skyld kørte i en Ford Transit af den sløve slags... :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 nogle der har set om de har placeret sig mod sverige her il eftermiddag? Og mon ik de også står i DK i morgen tidlig de plejer at tage 2 dage i streg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 nogle der har set om de har placeret sig mod sverige her il eftermiddag? Ikke da jeg kørte hjem kl. 15 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Info til alle. De skulle stå der igen imorgen om morgenen og så torsdag om eftermiddagen. Dette har jeg fra en lille hemmelig kilde fra tårnby politi :th2: Men sig det ikke til nogen:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Dette har jeg fra en lille hemmelig kilde fra tårnby politi :th2: Bare rolig vi kender ham fra medierne, sidst ville han have bestikkelse ;-) DEt er sgu dejligt at dk er ved at blive som Polen så er det bare at huske et bundt sedler med i bilen fremover hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites