koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet October 30, 2006 Ja, så kom vi endelig til sverige :-) Hvad er det nærmeste byggemarked (lamper, boremaskine osv) i nærheden af Kiviksgatan? Evt. et sted hvor bussen køre direkte til døren (hvis det ikke er i gå afstand)? på forhånd tak :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Mon ikke det er Silvan ? Har ikke besøgt butikken, så kender ikke udvalget af varer http://www.silvanbygg.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Det er helt klart Silvan nede ved Dala plan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Puha, har været dernede, og resten af Malmø rundt (der er godt nok langt når det er på gå ben) - Desværre uden held. Kan det virkelig være rigtigt at man ikke kan finde skrue bits (alm stjerne skrue), samt en "forlænger" nogen steder?? Jeg har self. glemt mine egne i Danmark - smart mig - Evt. nogen i nærheden af Nobeltorget / Adminraldsgade - kiviksgatan som ligger inde med et sæt jeg kan lån en dags tid? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 gå in på http://gulasidorna.eniro.se och sök på Järnhandel. Fast du kan nog inte låna nånting. Hyra kanske.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Jo jeg har...men du kan først låne det imorgen :D Men hvis jeg må komme med en lille kommentar, hvorfor vælger du så ikke torx skruer? klart det bedste! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Puha, har været dernede, og resten af Malmø rundt (der er godt nok langt når det er på gå ben) - Desværre uden held. Kan det virkelig være rigtigt at man ikke kan finde skrue bits (alm stjerne skrue), samt en "forlænger" nogen steder?? Jeg har self. glemt mine egne i Danmark - smart mig - Evt. nogen i nærheden af Nobeltorget / Adminraldsgade - kiviksgatan som ligger inde med et sæt jeg kan lån en dags tid? Gå i överskottsbolag (ÖB) nær ved silvan. Mener helt bestemt at jeg købte et lille bitssæt der billigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Jula i Jægersro Der går mig bekendt bus dertil. Ellers er der Claes Ohlsson på Trianglen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Der går mig bekendt bus dertil. Ellers er der Claes Ohlsson på Trianglen. Jep - byens førende isenkræmmer. Var der forleden med min nabo, der er indfødt malmö-mand :) Normalt bruger jeg Bauhaus, idet de har for lidt i Silvan, IMO... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites