Terkel 10 Anmeld indhold Skrevet October 29, 2006 Hvor kan man få fat i et COC Certifikat, jeg var til syn med min importerede VW Touran 2004, og besigtningsmanden ville have et coc certifikat, for at kunne inregistrere den efter de nye Milijøregler. Han sagde at jeg kunne få det hos agenten eller sådan noget er det Volkswagen Sverige Eller ??? Eller er der andre muligheder for at bevis, mængden af co2 partikler min model udleder??? Der stod i breifet at den var Euro 2004, så han sagde at den Ok til at overholde kravene. På forhånd tak for svaret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2006 Hvor kan man få fat i et COC Certifikat, jeg var til syn med min importerede VW Touran 2004, og besigtningsmanden ville have et coc certifikat, for at kunne inregistrere den efter de nye Milijøregler. Han sagde at jeg kunne få det hos agenten eller sådan noget er det Volkswagen Sverige Eller ??? Eller er der andre muligheder for at bevis, mængden af co2 partikler min model udleder??? Der stod i breifet at den var Euro 2004, så han sagde at den Ok til at overholde kravene. På forhånd tak for svaret. Det er bare at köre ned og bestille et hos VW,bare husk at ha papir på bilen og legitimation på dig ( ejere af bilen ) :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Terkel 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 tusind tak for svaret, så må jeg vel forbi Din Bil, for at få det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites